Fullspeed RC ry kutsuu Etelä-Suomen kerhosarjan toiseen osakilpailuun Vantaalle 14.10.2023
Kilpailupaikka ja aika:
Fullspeed RC-keskus Vantaa, Hakkila
Vanha Porvoontie 231 B-talo, C1 rappu, 3.krs, 01380 Vantaa
Alustava aikataulu 9:00-17:00
Rata Ilveshaku Circuit, 33x16 m GT track -matto
KILPAILUORGANISAATIO
Kilpailun johtaja: Pasi Kekkonen
Tuloslaskentapäällikkö: Aapo Koro
Ovet avataan klo 8.00
Ajattevat luokat ja säännöt (luokka ajetaan, jos ilmoittautuneita on vähintään 5 kpl)
GT-12: 12Track Tour 2022 -säännöt: http://rc10.fi/index.php?topic=110799.0 (http://rc10.fi/index.php?topic=110799.0)
CS-12: EFRA -listan mukainen 13.5T-moottori (myös 2022 12TT-sarjan Reedy Sonic 540-FT sallittu), EFRA -listan mukainen kiilakori, Blinky-nopeudensäädin ja vapaa rengas. Minimipaino 730g. Akun maksimijännite 4.20V. Erän pituus 8 min. (https://www.efra.ws/homologation/ (https://www.efra.ws/homologation/))
EuroTruck säännöt: http://rc10.fi/index.php?topic=105574.0 (http://rc10.fi/index.php?topic=105574.0)
M-Touring: EFRA -listan mukainen 21.5T-moottori, autoa muistuttava M-chassis -umpikori (kiilakorit kielletty), Blinky-nopeudensäädin ja vapaa rengas. Minimipaino 1100g. Akun maksimijännite 8.40V. Erän pituus 5 min. (https://www.efra.ws/homologation/ (https://www.efra.ws/homologation/))
Ilmoittautuminen, 10.10.2023 klo 23:59 mennessä.
Ilmoittakaa tiedot: Nimi, Luokka, Transpondrinumero
Osallistumismaksu maksetaan paikan päällä korttimaksulla tai rahalla
Radalla harjoittelumahdollisuus 13.10. klo 18.00 asti ratamaksun maksaneille
Tuloslaskenta, Mylaps RC4 -dekooderi. Kilpailija vastaa oman transponderinsa yhteensopivuudesta ja toiminnasta.
Kilpailupaikalla saatavilla verkkovirtaa, pöydät ja tuolit. Pysäköintitilaa on pihalla. Kilpailupaikalla on buffetti: myynnissä kahvia, teetä, kylmiä juomia, pizzapaloja ja makeisia.
Ilmoittautuminen, https://tinyurl.com/59um5x6j
Ilmoitautuneet, https://tinyurl.com/yn622n8d
Mihin asti rata on avoinna kisapäivää edeltävänä perjantaina?
Klo 18:00 asti, jonka jälkeen vaihdetaan profiili jos huhupuheita uskominen
Toivottavasti profiili pysyy nykyisenä. Kuskeja on sen verran vähän että uuteen profiiliin pidon hieromisessa menee pari harjoituskierrosta.
pitää se rata silti imuroida joten samahan se on muuttaa profiilia. on siellä pari semmosta surmanloukku kohtaa mitkä oikeen odottaa mattoautoa.
Mutta mitään ei ole kiveen hakattu ja voi ollakkin ettei tehdä mitään. Minusta uusi profiili olisi hyvä ja kaikille sama/ yhtä huono, mutta tosiaan sen verran niukasti kuskeja ettei pitoa varmaan ihan nopeasti tule.
Lainaus käyttäjältä: JUkka-san - 09.10.23 - klo: 21.10
Toivottavasti profiili pysyy nykyisenä. Kuskeja on sen verran vähän että uuteen profiiliin pidon hieromisessa menee pari harjoituskierrosta.
Mainittakoon, että uuden profiilin kohdalla se kuuluukin mennä noin. Että alussa on heikko pito eräharjoitusten ajan, ja alkuerissä aletaan työntämään sitten tosissaan paremmalla pidolla. Kun ajetaan erilaisissa pito-olosuhteissa, se opettaa kuskia ajamaan erilaisilla pidoilla kuin versus ajetaan aina kovalla pidolla kuten Hakkilassa aina on.
Ohessa aikataulu ja erälista.
Aloitellaan kello 9 ajamaan