Jesh, eli näin kokematon aloittelija kaipais muutaman sanan kyseisistä autoista, pitäs valita ittelle sopiva kiesi kesäks.
Eli autoja on varmaan:
Asso NTC3 300$(usa) 550€(saksa)
Mugen MTX-3 alustasarja 495,00 € (suomi)
Serpent n.500€ (ovh)
Yokomo GT-4 Pro Kit 330$(usa) 550€ (saksa)
Kyosho 440€(saksa)
Hongnor/Ofna LD3 n.400€(suomi)
Assossa ei kestä rattaa, onko muita kommentteja?
edit: uudet rattaat kesäksi tulossa.
edit:
Varmaan tuo omalla nimellä heikkouksien esittäminen muuten on vaisumpaa.
Teppo, Teppo! Autolle no. 26 stop-and-go, hymiö-osastolle kuuluvasta aiheesta!
Mutta menköön nyt, kun tiedetään kiesin tulevan välittömästi säälimättömään kisakäyttöön, jolla kaikki ranking-listoilla jo olevat pudotetaan pykälän verran alaspäin.
Teppo hei, kun kerran ajat Xray:llä niin eikö Daniel saisi sinut vakuuttuneeksi että Serpent olisi hyvä vaihtoehto on-road polttista ajatellen?? :wink:
Juu eikähän sitä vois miettiä... äkkiähän mä dremelillä teen noista sähköauton osista auton ittelleni..
Auton hintahan on varmaan aikalailla sama kaikkien kohdalla, mites tarvittavat lisäosat?
Luulisi että joku olisi ajanut kyseisillä autoilla ja tietäisi mitä osia tarvitsee esim vaihtaa että on toivoa ajaa huoletonta menoa kauemmin kuin 5 minuuttia?
Niin, no, joo. Ainaskin tiedän että JanneW on ajanut/ajaa varmaankin tulevallakin kaudella Serpentillä ja voi kertoa tarkemmin.
Mutta eikös tuohon Ntc3:een tule kesäksi uudenlaiset rattaat?
Juho
Uudet rattaat on jo olemassa, on ollut jo kauan.. en tiedä koska tulee Suomeen mutta ainakin uusissa autoissa on ne mukana. Ero on aika huomaamaton päällepäin, mutta pitäis olla kestävämmät.
Teppo: Kyosho V-one RR GT 275$ (Hong kong) 444€ (Saksa)