Uudet Novarossi moottorit ovat nyt varastossa. Viimevuosien suuren suosion ja kasvaneiden valmistusmäärien ansiosta moottoreiden hinnat ovat pudonneet 10-15%:a.
Varastossamme olevat uudet mallit ovat:
- R21 2010 harrastekäyttöön soveltuva krossimoottori, hinta 135,00 euroa.
- P5XLT 2010 kilpakäyttöön soveltuva krossimoottori, hinta 230,00 euroa.
- PLUS 4 2010 kilpakäyttöön soveltuva krossimoottori, hinta 275,00 euroa.
- PLUS 4 TEAM kilpakäyttöön soveltuva krossimoottori, hinta 330,00 euroa.
- PLUS 28-5T kilpakäyttöön soveltuva truggymoottori, hinta 260,00 euroa.
- 353 TURBO 2010 kilpakäyttöön soveltuva touringmoottori, hinta 255,00 euroa.
- FLASH .12 CERAMIC TUNED 2010 kilpakäyttöön soveltuva touringmoottori, hinta 380,00 euroa.
Lisätietoja moottoreista löydät kotisivuiltamme. Katso myös "tarjoukset" valikosta myynnissä olevat edulliset 2009 malliset moottorimme!
R21 2010
Novarossin uusi 3-porttinen moottori harraste käyttöön. Valmistettu samoista raaka-aineista kuin isoveljensä. Erinomainen hinta/laatusuhde.
Tilavuus 3,49cc
3-porttinen
Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
Kampiakselin halkaisija 14,00mm
Tulppa C6S
Moottorin hinta 135,00 tai vaihtoehtoisesti pillisetin kanssa 180,00.
P5XLT 2010
Novarossin täysin uusi P5 2010 on yhdessä Adam Draken kanssa kehitetty. Täysin uusi lohko, kaasutin, kampiakselin ajoitus ja uusi kevennetty / madallettu jäähdytyskansi yhdessä tuovat jopa 2 minuuttia pitemmän tankin keston edeltäjäänsä nähden. 5-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Erinomainen hinta/laatusuhde.
Tilavuus 3,49cc
5-porttinen
Maksimiteho 2,60 hv, kierrosluvulla 31000
Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
Kampiakselin halkaisija 14,00mm
Uusi kevennetty / madallettu jäähdytyskansi
Mukana 4 kaasuttimen kurkkua
Turbo Tulppa C6TF
Moottorin hinta 230,00 tai vaihtoehtoisesti super strong pillisetin kanssa 275,00.
PLUS 4 TURBO 2010
Novarossin suuren suosion saama kilpamoottori. 4-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Paras teho/polttoainetalous suhde. Nyt uudella matalla jäähdytyskannella ja turbo palotilalla on moottorin käyntivarmuutta parannettu entisestään ja moottori on erittäin helppo saada huippusäätöihin.
Tilavuus 3,49cc
4-porttinen
Maksimiteho 2,60 hv, kierrosluvulla 32000
Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
Kaasuttimen halkaisija 9,0mm
Tuplasuojattu etulaakeri
Kevennetty "tuned" kampiakseli
Kampiakselin halkaisija 14,00mm
Uusitut materiaalit mäntä/sylinteri putkessa
Mukana 4 kaasuttimen kurkkua
Moottorin hinta 275,00 tai vaihtoehtoisesti super strong pillisetin kanssa 320,00.
PLUS 4 TEAM CERAMIC 2010
Team-versio Novarossin suuren suosion saamasta PLUS 4 moottorista. 4-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Paras teho/polttoainetalous suhde. Keraaminen takalaakeri lisää maksimikierroksia. Uuden madalletun / kevennetyn jäähdytyskannen ja uusitun turbopalotilan avulla on moottorin käyntivarmuutta parannettu entisestään ja moottori on erittäin helppo saada huippusäätöihin.
Uusitut materiaalit mäntä/sylinteri putkessa takaavat pitkän käyttöiän. Mäntä on CNC-koneistettu
Tilavuus 3,49cc
4-porttinen
Maksimiteho 2,60 hv, kierrosluvulla 34000
Pitkäiskuinen kilpamoottori 16,26mm x 16,80mm
Kaasuttimen halkaisija 9,0mm
Tuplasuojattu etulaakeri
Kevennetty "tuned" kampiakseli
Kampiakselin halkaisija 14,00mm
Uusi madallettu ja kevennetty jäähdytyskansi
Uusitut materiaalit mäntä/sylinteri putkessa, mäntä CNC-koneistettu
Keraaminen takalaakeri
Mukana 4 kaasuttimen kurkkua
Moottorin hinta 330,00 tai vaihtoehtoisesti super strong pillisetin kanssa 375,00.
PLUS 28-5T
Novarossin uusi PLUS 28-5T Truggy moottori. 5-porttisuus takaa lineaarisen tehon ja hyvän polttoaine talouden. Erinomainen hinta/laatusuhde.
Tilavuus 4,66cc
5-porttinen
Maksimiteho 2,80 hv, kierrosluvulla 33000
Pitkäiskuinen kilpamoottori 18,35mm x 17,80mm
Kaasuttimen halkaisija 8,0mm
Kampiakselin halkaisija 14,00mm
Turbo Tulppa C6TF
Moottorin hinta 260,00 tai vaihtoehtoisesti pillisetin kanssa 305,00.
353 TURBO 2010
Novarossin suosituin moottori touring-luokkaan. Kaksinkertainen Euroopanmestari.
Tilavuus 2,09cc
3-porttinen Ifmar ja Efra sallittu
Maksimiteho 1,68 hv, kierrosluvulla 42000
Pitkäiskuinen kilpamoottori 13,70mm x 14,25mm
Kevennetty kampiakseli
Kampiakselin halkaisija 11,90mm
Turbo tulppa C5TGF
Moottorin hinta 255,00.
FLASH .12 TURBO CERAMIC TUNED 2010
Tämä on Novarossin viimeisin Team-versio useita mestaruuksia voittaneesta PLUS- ja 353-moottorista. Moottorissa keraaminen takalaakeri, joka lisää maksimikierroksia.
Tilavuus 2,09cc
3-porttinen Ifmar ja Efra sallittu
Maksimiteho 1,68 hv, kierrosluvulla 42900
Pitkäiskuinen kilpamoottori 13,70mm x 14,25mm
Kevennetty kampiakseli
Kampiakselin halkaisija 11,90mm
Keraaminen takalaakeri
Turbo tulppa C5TGF
Moottorin hinta 380,00.