Noniin, haulla ei tämmöistä osiota löytynyt, eli avataanpa näille, jo klassisille menopeleille, ihan oma lokero. Tänne reippaasti vaan kaikki, kyseisiin menopeleihin liittyvät kysymykset/vastaukset/kuvat jne. :smiley:
aikahiljasta täälä. :grin:
joo, ei oikee käy kaupaksi :laugh:.. jospa se tästä lähtis, on nää vaan huikeita pelejä, ja sähkö-autot meinaa jäädä nurkkaan pölyttyyn :cheesy: tää biobensa on kyllä loistava keksintö, ei haise, ei sitte niin ollenkaan, ajon jälkeen vaan tason päälle komeileen :smiley:
juh mutta kai oot ottanu huomioon että siinä ei ole yleensä kuin 2,5% öljyä mikä ei riitä näiille korkeiden kierosten takia. :smiley:
tämä fg hurahdus on mulle vielä aikas tuore juttu, niin kysäisinkin alkuun näistä ns. tehoputkista, ja niiden todellisesta vaikutuksesta suorituskykyyn? olen tuumaillut samban uutta putkea nro. 4160, koska menis heittämällä paikalleen, ilman korimodauksia, mutta se on aikas tyyris, eli oisko sillä tarjota rahalle vastinetta ja mitä muuta se vaatis lisäksi, kuin pelkän putken, että siitä sais vakiosylinterillä riittävän hyödyn irti? kiitos jo etukäteen! T. hurahtanut :smiley:
Lainaus käyttäjältä: kimantero - 03.06.10 - klo: 18.23
juh mutta kai oot ottanu huomioon että siinä ei ole yleensä kuin 2,5% öljyä mikä ei riitä näiille korkeiden kierosten takia. :smiley:
juu, olen huomioinut sen ja käytän 4% seosta, kiitos huomautuksesta kuitenkin :smiley:
Mitäs tästä off road kukosta tykkäätte :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
http://www.rcbash.se/forum/viewtopic.php?f=15&t=75 (http://www.rcbash.se/forum/viewtopic.php?f=15&t=75)
Moi
Oon ihan aloittelia tällä saralla,ostin just käytetyn FG:n bensa monsterin ja ajattelinkin vähän kysellä että,onko autossa jotain erityistä mitä kannattais huomioida kun tuolla alkaa ajeleen.Ja mistähän siihen varaosia sais täältä keskisuomesta.?
Lainaus käyttäjältä: zil 157k - 14.04.12 - klo: 21.18
Ja mistähän siihen varaosia sais täältä keskisuomesta.?
Eipähän täällä keski-suomessa ole liikkeitä mistä fg:n osaa saisi.
Hobbylinnasta löytynee fg:n osaa
http://www.hobbylinna.com/fg-varaosat-c-822.html (http://www.hobbylinna.com/fg-varaosat-c-822.html)
Nostellaampa vähän tätä kun nyt tuli FG Baja hommattua, tossa vähän tietoja autoon tehdyitä muutoksista
-kaikki muovi osat päivitety alumiiniseksi.
-30,5cc OBR fullmod longblock longrod
-tpsread race 2 sytkä
-täysin säädetävä kytkin(lauptner)
-kitkalukkolinen perä
-jetpron tehopilli
-savöx:in servot
-hydrauliset etujarut
-alumiini iskarit
- metalliset vetorattaat
Tilasin Bajaan (FG) tollaset niin pääsee käyttämään kunnon renkaita
Miten tuo sakemanni liikkuu?
Ulkonäkö ei kyllä ole mikään kaunein, mutta jos se liikkuu ja toimii hyvin niin eipä sillä ole niin väliä ole :azn:
Laitan videoo kun kerkeän, pieniä käyntiinlähtö ongelmia on ja syö naruja enemman kun bensaa :azn:,
saattaa johtua kohtuu kovista puristuksista ?
Saatan uskoa :azn:
Ei varmaan ole niitä kevyimpiä koneita nykiä longblockki.
Osta Jari siihen se sinkkivaijeri, ei katkea narut enää.
Mut toinen juttu on, kestääkö se käynnistin ite sit..
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.8052/.f (http://www.davesmotors.com/s.nl/c.885035/n.1/it.A/id.8052/.f)
Mistä muuten ostit ton koneen??
Vaijeri on jo mut en oo vielä vaihtanu, kone tuli auton mukana.
Ok..
Suattaa tuo fg aika hyvin liikkua tuolla pannulla..
Filmiä odotellessa :azn:
Vai ei kaunis....
Lainaus käyttäjältä: yazca - 09.09.12 - klo: 13.32
Laitan videoo kun kerkeän, pieniä käyntiinlähtö ongelmia on ja syö naruja enemman kun bensaa :azn:,
saattaa johtua kohtuu kovista puristuksista ?
Mikä kaasari sulla on koneessa kiinni?
Mulla aikoinaan auttoi korkeepuristeisen koneen kanssa jotta ensin sytkä pois päältä (onnistuu mukavammin jos autossa on failsafe) ja sitten "ryypytysnykäisyjä" ainakin 4-8 kpl. Het kun naru tuntu kevenevän niin sytkä päälle ja 2-3 nykäsyä ja kone oli tulilla.
Noi ryypytysnykäsyt PITÄÄ TEHDÄ RAUHALLISESTI!!!! Mulla jos konetta kylmänä alko riuhtoon niin uusi naru meni poikki 2-3 nykäsyn jälkeen ja se muovinen kiekko sieltä käynnistimen sisältä antautu. Sit kun aloin käyttämään tuota yllä olevaa ohjetta niin samalla narulla ja muovikiekolla pärjäs koko kesän.
Kiitoksia neuvosta pitää kokeilla kun seuraavam kerran ajelen ja kaasari on tuo
http://rc-car-online.de/shop/en/products/y0251-y0251-performance-carburetor-with-accelerator-pump-1-pce-.html (http://rc-car-online.de/shop/en/products/y0251-y0251-performance-carburetor-with-accelerator-pump-1-pce-.html)
Joo, mulla oli koneessa sama kaasari. Maailmalla porukat haukkuneet tuota juurikin tuon käynnistysvaikeuksien takia, mut mulla homma toimi tuon käynnistysohjeen kanssa.
Sellanen lisä tuohon ohjeeseen että kylmää konetta käynnistettäessä kannattaa muutaman kerran painaa kaasua pohjaan, jolloin kiihäytyspumppu työntää soppaa kurkkuun hieman enemmän. Tosin tuon kaasun pumppauksen kanssa kannattaa olla varovainen jottei kone saa sitä soppaa liikaa.
Mun mielestä tuo 813 on ihan p*ska kaasutin, huomattavasti parempi on 990.
Juurikin tuon kiihdytyspumpun takia kaasarin akseli kuluu kuin mikäkin.
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.photobucket.com%2Falbums%2Fv625%2FZomby_Woof%2FRC%2520Cars%2FWalbro813shaft.jpg&hash=fc44e7cdaa2ba8088af5877dc57370a79e49c03f)
Parempi vääntökin saadaan 990 kaasarilla, se on tullut todistettua ainakin omissa koneissa.
Mutta jokainen tehkööt mitä tahtoo..
Joo, siis ensimmäinen tuunauskohde tuolle 813 kaasarille on tukkia se reikä mistä tuo kiihäytyspumpun akseli näkyy ja lisätä kumitutti tai joku muu suoja kaasuläpän akselin juureen!!!
Noilla keinoin sain ainakin oman kaasarini kestämään todella pitkään.
Toi kumihaitari on hyvä laittaa joka kaasariin.
Ongelma tuoss 813 mallissa on se kuula joka jousen voimalla painaa tuohon akseliin, se sitten alkaa ajan kanssa kulumaan kum messinkiä tuo akseli on.
Tuohon tosin on myytävänä teräksistäkin akselia, sillä se voisi jo kestää, mutta silti minun mielestä 990 on parempi kaasutin kuin 813.
Yhdessä phr:n koneessa se tuli varsin radikaalisti esille.
Lainaus käyttäjältä: yazca - 09.09.12 - klo: 11.34
Tilasin Bajaan (FG) tollaset niin pääsee käyttämään kunnon renkaita
Ebaysta la 8.9 ostin 10.9 kiinapoika laitto DHL:lään, tänään meillä ovella kaveri joka sanoin että paketti tuli :shocked:
Toi on jo nopeata toimintaa :grin:
Mulle menee aina jotain viikosta kahteen kun tulee, tosin ei ole vara dhl:ää ottaa :embarrassed:
En mäkään ottanu tuli tolla 6 dollarilla :smiley:
Ja sitten FG:hen kunnon pyörät, ettei pito lopu...
Aika möhkö, tohon vois käydä se kuplan kori, ois aika nätti..
Tässä muuten se teräs akseli kaasariin, käynee varmaan muihinkin walbroihin ja kopioihin..
http://www.hobbylinna.com/steel-throttle-valve-carb-g230260-p-1138.html (http://www.hobbylinna.com/steel-throttle-valve-carb-g230260-p-1138.html)
En viittinyt uutta aloittaa niin nostetaas tätä pinnalle.
Iski taas 10 vuoden jälkeen polttiskuume ja tuli ostettua käytetty FG Monster Truck 1/6.
On tainnut aika paljon radiot kehittyä sen jälkeen.
Tuon mukana tulee jokin perus Hitec Aggressor. Mitä ootte mieltä kannattaako pysyä tuossa vai ostaa jokin parempi peli?
Koneena on Zenoahin G260 ja viriputki.
Saksasta varmaankin tilailen vähän alumiiniosia ja ehkä jossain vaiheessa myös ton 4wd conversion.
Mitä kannattaisi ekana alkaa rakentelemaan?
Sähköt ajattelin ainakin vaihtaa 7.4V LiPoihin ja digitaaliservot.
30kg ohjaukseen vai riittääkö pienempi? Entäpä kaasu/jarru?
Kaikki vinkit otetaan kiitoksella vastaan. Saa myös tarjota nurkkaan jääneitä ylimääräisiä osia :)
Lainaus käyttäjältä: Mikakon - 08.09.15 - klo: 22.05
En viittinyt uutta aloittaa niin nostetaas tätä pinnalle.
Iski taas 10 vuoden jälkeen polttiskuume ja tuli ostettua käytetty FG Monster Truck 1/6.
On tainnut aika paljon radiot kehittyä sen jälkeen.
Tuon mukana tulee jokin perus Hitec Aggressor. Mitä ootte mieltä kannattaako pysyä tuossa vai ostaa jokin parempi peli?
Koneena on Zenoahin G260 ja viriputki.
Saksasta varmaankin tilailen vähän alumiiniosia ja ehkä jossain vaiheessa myös ton 4wd conversion.
Mitä kannattaisi ekana alkaa rakentelemaan?
Sähköt ajattelin ainakin vaihtaa 7.4V LiPoihin ja digitaaliservot.
30kg ohjaukseen vai riittääkö pienempi? Entäpä kaasu/jarru?
Kaikki vinkit otetaan kiitoksella vastaan. Saa myös tarjota nurkkaan jääneitä ylimääräisiä osia :)
No siis tietenkin jos tuo radio on mhz niin kannattaa päivittää se gigaseen. Sitten myös suositeltavaa ois hommata killer rc failsafe. Pienenä vinkkina annan et noihin alu osiin ei hirveästi kannata satsata koska kyllä ne muoviosatkin kestää. noihin servoihin sen verran et omassa on kaasu/jarru 16kg ja ohjauksessa 32kg ja niillä on hyvin pärjännyt.
Ainoat mitä itse päivittäsin alu osiin olis:
- moottori pukit
- servosaver
- jumbo servon alulautanen
- ja jos on muoviset rattaat niin ne ainakin vaihtais metallisiin.
- kannattaa myös katella metallirattaiset servot ettei tule niiden kanssa ongelmia, kaverilla mennyt vuoden aikana varmaan jo neljä vartta ohjauksesta
2 vuotta ollut fg ja yhtään muoviosaa en ole saanut rikki vaikka on hypitty sun muuta, ainoa mikä meni oli kytkimen puoleinen moottoripukki kun oli muovinen ja alumiinisen jälkeen on kestänyt hyvin.
<ps. tuossa olisi nelikon pohja ja osia http://rc10.fi/index.php?topic=92308.msg778353#msg778353 (http://rc10.fi/index.php?topic=92308.msg778353#msg778353)
ja ehkä myöhemmin tulossa melkein rullaava 2wd monster :laugh:
Lainaus käyttäjältä: Pazuu - 09.09.15 - klo: 09.17
No siis tietenkin jos tuo radio on mhz niin kannattaa päivittää se gigaseen. Sitten myös suositeltavaa ois hommata killer rc failsafe. Pienenä vinkkina annan et noihin alu osiin ei hirveästi kannata satsata koska kyllä ne muoviosatkin kestää. noihin servoihin sen verran et omassa on kaasu/jarru 16kg ja ohjauksessa 32kg ja niillä on hyvin pärjännyt.
Ainoat mitä itse päivittäsin alu osiin olis:
- moottori pukit
- servosaver
- jumbo servon alulautanen
- ja jos on muoviset rattaat niin ne ainakin vaihtais metallisiin.
- kannattaa myös katella metallirattaiset servot ettei tule niiden kanssa ongelmia, kaverilla mennyt vuoden aikana varmaan jo neljä vartta ohjauksesta
2 vuotta ollut fg ja yhtään muoviosaa en ole saanut rikki vaikka on hypitty sun muuta, ainoa mikä meni oli kytkimen puoleinen moottoripukki kun oli muovinen ja alumiinisen jälkeen on kestänyt hyvin.
Pitänee käydä radioita jossain liikkeessä kattelemassa niin saa parempaa käsitystä. Mulla iso räpylä niin kaikki ei välttämättä istu hyvin..
Mitä netistä lueskellut niin Futaba 4PLS tai Sanwa MT-4S vois olla aika hyviä.
Mites jos ohjain/vastari sisältää jo failsafen ni onko erillisestä enää merkittävää hyötyä?
Juu siis 2004 ostin uuden FG Monsterin ja se oli mulla pari vuotta. Siinä ei paljon mitään parannuksia ollu enkä ite saanu siitä mitään tuhottua. Kaveri kyllä onnistui tuhoamaan eturipustukset kun törmäs seinään :D
Futaba on hyvä mankka mutta Sanwa parempi, kömpelöllä bensa mörössä pärjää ihan tuolla perus mt-4:llä.
Juu, anna itsekkin äänen tolle sanwan mt4:selle. vuoden ollut käytössä ja moitittavaa ei ole, hinta ja laatu suhde kohdallaan ja kaikki tarvittavat säädöt löytyy.
Ok eli Sanwa siis nousee kärkeen.
Entäpä jos soppaan sotketaan vielä Spektrum DX4R PRO?
Niitä olisi täällä parikin myynnissä.
Tulee ainakin käytettyä foorumia hyväksi :azn: Tein jo kaupat muutamasta aluosasta ja lipolaturia kyselin.
Saako Suomesta mistään edullisesti digiservoja vai kannattaako suosiolla tilata Saksasta? Samalla lipot ja ehkä jotain muuta pientä... :cool:
Prkl rahaa palaa vaikka en ole mun "uutta" Monsteria vielä ees saanut :grin:
Servot eurorc:ltä ja savöx hv:t(7.4v), ulkomailla tahtovat olla samoissa hinnoissa joten säästöä ei tule. Spectrumi kannattaa unohtaa itsellä yksi sellainen ja sanwa. Sanwa huomattavasti parempi. Jos +200€ mankkaa olet ostamassa niin siinä parhaan sijoituksen teet sanwaan. :smiley:
Multa menee ääni tuolle Spektrumille ja juurikin tälle DX4R PRO mallille.
Todella luotettava mankka. Mun mankka nyt 3v vanha ja toimii edelleen kuin uusi. Olen ajanut 1/10, 1/8 ja 1/5 krossareita sen jatkeena. Vastarit todella edulliset verrattuna muihin mankkoihin. Joskus tilasin muutaman halvemman vastarin niin hinta tai olla jotain 25€ kipale.
Säätöjä löytyy enemmän kuin tarvitsee normikäytössä.
Täältä ääni kiinan gigaselle,toiminut jo monta vuotta ilman häiriötä,lisä vastarit maksaa 5e
Täältä ääni myös dx4pro.lle
Eipä kestäny auto kuin vajaat 10 minuuttia...
Oli edellinen omistaja säätäny tyhjäkäynnin liian korkealle ja kytkin laahannut kokoajan.
No ainakin sai vähän testailtua ja pienten säätöjen jälkeen kulki oikein pirteästi siihen asti kunnes kytkin antautui kokonaan.
Pitää tänään purkaa autoa ja katsoa tarviiko jotain muutakin uusia.
Hobbythekkiin täytynee tilausta pistää vai saako jostain muualta osia edullisemmin?
Rc car online taitaa olla yksi parhaista ja nopein.
Lainaus käyttäjältä: Andrimus - 13.09.15 - klo: 11.36
Rc car online taitaa olla yksi parhaista ja nopein.
Täytyy kyllä sanoa että sähäkästi tuli paketti :)
Eilen iltapäivästä tilasin ja äsken soi jo ovikello :D
No nyt sitten pääsee kasailemaan autoa...
On tuo kyllä aika metka vekotin. Paljon enemmä tehoja kuin mun vanhassa... :grin:
Ohjattavuus hieman kärsii ku keulii. Yks pinioni saatu jo tuhottua ja toinenki otti osumaa ku irtos vauhissa... No nyt on lukitteella kiinni mutta ny tahtoo diffipukkien ruuvit löystyä ja sitä kautta antaa liikaa välystä...
Oisko mitään vinkkejä tuohon?
Lainaus käyttäjältä: Mikakon - 29.09.15 - klo: 10.11
On tuo kyllä aika metka vekotin. Paljon enemmä tehoka kuin mun vanhassa... :grin:
Ohjattavuus hieman kärsii ku keulii. Yks pinioni saatu jo tuhottua ja toinenki otti osumaa ku irtos vauhissa... No nyt on lukitteella kiinni mutta ny tahtoo diffipukkien ruuvit löystyä ja sitä kautta antaa liikaa välystä...
Oisko mitään vinkkejä tuohon?
Jos niissä on ne orkkis lyhkäset ruuvit paikallaan, niin laita pikkasen pitemmät et ne tekee hieman uutta kierettä sinne jatkoks ja lukitetta kans. laitahan nyt kuvaa autosta :azn:
Tässäpä olisi pari kuvaa :laugh:
Vihree jo pahasti hilseilly... mitä maalia lienee entinen omistaja käyttäny...
Ei antanut suoraan tänne kuvia lisätä kun oli kuulemma liian vaarallisia :shocked:
Pistetäänpä siis linkit:
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs11.postimg.org%2Fje2pb52an%2FVihree.jpg&hash=9bef54848a0f2193fd955e74588a2a197a1fdb42) (http://postimg.org/image/je2pb52an/)
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs2.postimg.org%2Fcp19lxedx%2FPunanen.jpg&hash=66a051be7a521be51c3cdddca217082d9be22b88) (http://postimg.org/image/cp19lxedx/)
Moro
Onko kellään Kamitron tsydemillä olevaa nelkkua ?
ostin tuollaisen raakileen ja siihen ei ole sopivia etualatukivarsia mukana.Monsun ja marderin on mutta en saa niitä sovitettua. Etuvetarithan on pidemmät(n 10 mm) kuin takana olevat ainakin tässä mallissa?
mitkä alatuet siihen kuuluu?
Ei ole mitään hajotuskuvaa kyseisestä menopelistä enkä löydä/osaa etsiä räjäytyskuvaa laitteesta,
auttakaa puusilmää :huh:
kiitos etukäteen
Ainakin tohon kamitronin vanhimpaan sarjaan sopii ihan normaalit monsterin alatukivarret.
http://postimg.org/image/f8cg02bsj/ (http://postimg.org/image/f8cg02bsj/)
Itseltäkin löytyy tuo kamitronin ketju vetoinen nelikko sarja.
Et alimmainen on vissiin se oikea tukivarsi kun sitten on marderin ja ylimpänä orkkis nelivedon
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1372.photobucket.com%2Falbums%2Fag345%2Fpazuu%2FIMG_20151220_115443_zpsyfmw2su9.jpg&hash=52d39690c4ecde6b3fb6c5724c2a0dc91268605c) (http://s1372.photobucket.com/user/pazuu/media/IMG_20151220_115443_zpsyfmw2su9.jpg.html)
Sovittelin monsun tukea mutta ei sitä saa sopimaan, jää vetari n 10 mm lyhyeksi ja hubin asento
kääntyy toimimattomaksi.
Eikö etuvetarin pituus ole n 100 mm tapista tappiin ?Takana n10 mm lyhyemmät
Mistä ja millä osa numerolla noita alkuperäisiä tukivarsia saisi, kun ei ole tuollaseen mitään opusta.
Lainaus käyttäjältä: Majuri - 20.12.15 - klo: 14.00
Sovittelin monsun tukea mutta ei sitä saa sopimaan, jää vetari n 10 mm lyhyeksi ja hubin asento
kääntyy toimimattomaksi.
Eikö etuvetarin pituus ole n 100 mm tapista tappiin ?Takana n10 mm lyhyemmät
Mistä ja millä osa numerolla noita alkuperäisiä tukivarsia saisi, kun ei ole tuollaseen mitään opusta.
Tuossa on noi mitat ja anteeksi loistavat paint taidot. sen verran tuossa olen noita pyöritellyt et toi kamitiron tukivarsi tuntuu melkoisen heikolta verrattuna tuohon monsterin omaan. Tukivarren pituus on tuossa monsterin alkuperäisessä pari milliä pitempi.
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1372.photobucket.com%2Falbums%2Fag345%2Fpazuu%2FIMG_20151220_115443_zps2pryjx1s.jpg&hash=071d0b9b0f1ad64c4281467e54f4326d37cbe353) (http://s1372.photobucket.com/user/pazuu/media/IMG_20151220_115443_zps2pryjx1s.jpg.html)
Edit: Tuolta saa noita ns. räjäytys kuvia http://kamitiro.de/produkte/15.html (http://kamitiro.de/produkte/15.html)
Kaveri vinkkas ja ajattelin laittaa kaikille FG höperöille kanssa jakoon, eli uusi kardaanivetoinen kisakrossari.
Ei auto ole loppujen lopuksi paljoakaan muuttunut ainakaan näiden kuvien mukaan, mutta kisanopeus nähtäneen ensi kaudella jos vaan joku tuollaisen itselleen ostaa.
Hinta on suunnilleen varmaakin jossain 2900 - 3400€ tietämissä. Ai niin se linkki:
http://www.autorcnewsmodelisme.fr/content/3824-FG-Leo-2020 (http://www.autorcnewsmodelisme.fr/content/3824-FG-Leo-2020)
Hei, pitäis löytää fg beetleen 2wd malliseen pakoputki. Osaiskos joku suositella jotakin hyvää tehoputkea? Tai vastaavasti jotakin luotettavaa verkkokauppaa, mistä sellasia voisi etsiä.
Älä laita tehoputkea vaan normi telkänpönttö, vakio kone ja majurin kori. Tuolla kombolla sit Rc Jokkis kisoihin :azn:
Ja asiaan. Hyviksi todetut tehoputket ovat ainakin Samballa:
https://rc-car-online.de/en/products/samba_4160-samba-4160-fg-tuning-pipe-for-fg-off-road-2wd-4wd-models.html
tai
https://rc-car-online.de/en/products/reso_0008-samba-4110-for-off-road-and-monster-models-2wd-4wd-tuned-pipe.html
Kiitoksia vastauksesta :azn: Ihan näin ohi aiheen, mikä tuossa fg:ssä luokitellaan vakiokoneeksi kun valmistajalta on ko. vehjettä saanu ostaa muutamalla eri vaihtoehdolla? Omassani on zenoah g270 :grin:
Se on vakio kone jos sitä ei ole viilattu. G270 on vakio 26cc kone, eli kisoihin hyväksytty.
Koneet 23cc ja 26cc vakioina ovat kisalaillisia.
G230(23cc) ja G260(26cc) on 2-pulttisia
G240(23cc) ja G270(26cc) on 4-pulttisia.
Ja jos haluat tehoputken niin multa löytyy jokunen 5-6kpl..
Vieläkös niitä Majurin kuplakoreja vielä jostain muuten saa? Oma FG viettänyt hiljaiseloa yli vuoden, josko sen taas talveksi laittelisi iskuun. Muistaisin että niitä koppia sai joskus samasta osoitteesta mistä MCD-autojakin mutta on vissiin sekin heittänyt kuperkeikkaa?
Majurilta saa.
Ei mitään kuperkeikkoja ole vetäny lopetti ja myi hommat kun ei kannattanut.
Jos juuri sinulla, joka tätä luet, on pienintäkään innostusta kokeilla ohjustasi radalla muita bensa-auto-intoilijoita vastaan, tahi vaikka ihan seassa väljillä outlaw-säännöillä, kurkkaa linkin taakse.
http://rc10.fi/index.php?topic=99005.0 (http://rc10.fi/index.php?topic=99005.0)
Voit myös tulla ihan tarkastamaan kuinka monta sylinteriä kaveri on saanut autoonsa mahtumaan, tai kumman auto kiiltää enemmän. Kisaksi se kuitenkin menee :grin:
T: Esa Myllymaa
Moi kaikki FG bensa auton harrastajat.
Tässä olisi kuva meikäläisen FG WRC 4WD Minin kuva . Autoja löytyy 4kpl josta 2kpl täysin ajovalmiina
kaikilla herkuilla sekä 2kpl 4WD autoja osina. Kävisikö nää autot siihen uuteen kisaluokkaan mitä
ootte suunittelemassa OR5 luokan yhteyteen.
Heippa,
Tottakai! :azn: