Alue8 21.11 2010 Vantaa, PKSRCA / Myyri
TSM-10
A-Finaali
Pos Name Seura tot. K1 K2
1 Viljami Kutvonen UAU 2 1 1
2 Karri Salmela UAU 4 2 2
3 Lasse Ilvessalo 6 3 3
4 Sami Salmela UAU 8 4 4
5 Tuomas Åfelt 10 5 5
B-Finaali
1 Markus Åfelt 2 1 1
2 Jukka Häkämies 5 3 2
3 Tomi Saarinen 5 2 3
4 Markus Aalto 8 4 4
5 Matias Riekkinen 10 5 5
TSP-10
A-Finaali
Pos Name Seura tot. K1 K2
1 Lasse Ilvessalo 4 1 3
2 Markku Honkanen 7 5 2
3 Jari Valkola UAU 8 3 5
4 Tuukka Tiainen 8 4 4
5 Niko Lindvall UAU 9 8 1
6 Thomas Sojakka UAU 10 2 8
7 Niko Laineaho 12 6 6
8 Aake Kutvonen 14 7 7
B-Finaali
1 Ari Lappi MMRc 3 1 2
2 Petri Oksanen MMRc 5 4 1
3 Juha Menna TUA 6 3 3
4 Pekka Kuronen 6 2 4
5 Jami Siren 11 5 6
6 George Gustafsson 11 6 5
7 Sami Takkinen LahUA 14 7 7
TSS-10
A-Finaali
Pos Name Seura tot. K1 K2
1 Joel Valander RiiUA 3 2 1
2 Jarno Halonen 5 3 2
3 Petteri Jäntti 7 4 3
4 Ossi Kaario 9 1 8
5 Eetu Pesonen LahUA 9 5 4
6 Tuomo Otsavaara UAU 13 6 7
7 Petri Hoffman 13 8 5
8 Juho Hattunen 13 7 6
B-Finaali
1 Janne Löfgren 3 2 1
2 Tino Eriksson 3 1 2
3 Esa Sarkimo 6 3 3
4 Antti Laurinkoski 8 4 4
5 Ari Sarkimo 10 5 5
6 Emil Marttinen 12 6 6
7 Toni Rasku 14 7 7
C-Finaali
1 Teemu Taivainen 3 2 1
2 Tatu Taivainen 3 1 2
3 Jona Oksanen MMRC 6 3 3
4 Altti Heikkinen 8 4 4
WGT-10
A-Finaali
1 1 Tommi Wikstén 2 1 1
2 2 Ilpo Koivisto UAU 5 2 3
3 4 Jari Virtanen 5 3 2
4 5 Max Mört 8 4 4
5 3 Tommi Turku 10 5 5
Tasapisteissä paremmuusjärjestyksen ratkaisee finaali lähtöpaikka.
Kiitokset pekka the calacucolle, napelle, samille ja Nickelle järjestelyistä. Hauskaa oli vaikka finaalit meni piparilleen omalta osalta. Noh ens kerralla sitten... Jäipähän auto ehjäksi ja alkoi heti finaalien jälkeen taas toimimaan. Omaa kädettämistä osittain. Kiitti myös muille WGT kuskeille hyvästä meiningistä...
Lainaus käyttäjältä: tturku - 21.11.10 - klo: 21.20
Kiitokset pekka the calacucolle, napelle, samille ja Nickelle järjestelyistä. Hauskaa oli vaikka finaalit meni piparilleen omalta osalta. Noh ens kerralla sitten... Jäipähän auto ehjäksi ja alkoi heti finaalien jälkeen taas toimimaan. Omaa kädettämistä osittain. Kiitti myös muille WGT kuskeille hyvästä meiningistä...
Joo ISOOT kiitokset järjestäjille !!!
Meillä oltiin ihan hukassa säätöjen kanssa... Kisan jälkeen säädimme autoa "Artsin" avulla ja saimme autosta jo aika paljon paremman mutta vielä on muutamia kikkoja jäljellä :grin: Max testas vielä kisan jälkeen Nicken autoo ja nykäs sillä 12,4 ajan eli ei ollut huono sekään....
Kiitokset osallistujille, hyvä että riemua riitti.
Ei ollu sitten minun päivä ei. Suorittaminen oli enemmän ajelua, kuin ajamista. Tuli siinä yhden erän alussa "ajeltua" kilpakumppani suoraan varikolle, kun vetäsin täydellä vauhdilla Tuukan konttiin, sorry.
Itse kilpailusta sen verran, että ehkä tuomarointiin pitää tulevaisuudessa panostaa vähän enemmän, samoin ohjaajien pitää myös itse ymmärtää ajamisen tarkoitus, itseni mukaanlukien. Eilen oli joissain erissä enemmän tahtoa kuin taitoa. Ymmärrettävästi tuomaristolle on haastavaa tuomaroida joukkokolareita, koska homman "aloittajaa" on vaikea havaita, jos sellaista oli ylipäätään olemassa.
No eisiinmittää, voittajat tuli joka tapauksessa selville, siihen tuskin em. asioilla oli mitään vaikutusta, joten vilpittömät onnittelut heille ja kaikille muille hyvin pärjänneille ja ajaneille, me muut yritetään treenata lisää. Tämä Calacucco vetäytyy hetkeksi kuoreensa miettimään elämän (ja pikkuautoilun) tarkoitusta ja palaa entistä kovempana ja valmiimpana tuleviin taistoihin..
Kyllä se on semmonen juttu että kun on niin tampio että parkkeeraa ajolinjalle, niin voi vain syyttää itseään bebapusuista. Lisäksi mulla on melko tumma auto, jota ei helposti sivusilmällä erota, joten otan Pekka mun omaan piikkiini sen mällin, ehdottomasti. Ja onneksi ei sattunut mitään fataalia, vain muovia meni.
Ihmetyttää tuo radan pito-ominaisuuksien muuttuminen. Eilen ei ollut kuin sopivasti pitoa kun vain päivää aikaisemmin pito oli suorastaan tautinen. Mikä on se tekijä, joka siellä vaikuttaa? Onko ne matot jo niin märät kisatilanteessa että pito heikkenee ja sitten kun taas kuivahtavat, pidot taas paranee?
Kivoja nää pienimuotoiset A8-kisat kertakaikkiaan. Kiitos kaikille Järjestäjille!
Lainaus käyttäjältä: Kaasukake - 22.11.10 - klo: 16.13
Ihmetyttää tuo radan pito-ominaisuuksien muuttuminen. Eilen ei ollut kuin sopivasti pitoa kun vain päivää aikaisemmin pito oli suorastaan tautinen. Mikä on se tekijä, joka siellä vaikuttaa? Onko ne matot jo niin märät kisatilanteessa että pito heikkenee ja sitten kun taas kuivahtavat, pidot taas paranee?
Veikkaan, että yksi tekijä on ilman lämpötila. Kun isot ovet avattiin ja aulasta tuli hieman kylmempää, muuttui ajaminen jonkin verran, samassa lykyssä muuttuu suhteellinen kosteus, jolla varmaan on tekemistä myös asian kanssa. Myös se, että radalla kävellään päivän mittaan jonkin verran, vaikuttanee pito-olosuhteisiin.
Mukavat kisat oli taas.
Ilmottautumisessa plussaa kun pääsin ajelemaan, vaikka veljen nimi ilmossa, mutta ei sattuneista syistä päässyt ite ajamaan.
Vaikka ajothan meni vieraalla autolla aika metsään, mutta kivaa oli. :cool:
Kiitos järjestäjill.e.
Mitä luokkaa olivat nopeimmat kierrosajat kisassa
TSM-10 taisi olla 11,1
TSP-10
TSS-10
WGT
C-12 ei ajettu, mutta minkälaisia ovat parhaat tiedossa olevat best lapit (BL)?
Teen pientä vertailua KyPakin viime viikonlopun kisoissa olleisiin luokkien välisiin nopeuseroihin. Siellä
LUOKKA BL ero
C-12 9,4 1,2 nopeampi kuin TSM
TSM-10 10,6 0,5 nopeampi kuin TSP
TSP-10 11,1 0,5 nopeampi kuin TSS
TSS-10 11,6