Olisko kenelläkään kokemusta http://www.rcjkl.fi/product.asp?lang=1&sua=1&tk=927360&q=y&s=2836 (http://www.rcjkl.fi/product.asp?lang=1&sua=1&tk=927360&q=y&s=2836) autosta??
Olis hankintalistalla 4-WD buggy mutta sellainen joka palvelisi myös ajamista ulkona. Tuossahan äkkiseltään katsottuna on voimansiirto kohtuullisesti suojattu.
Mahtaako kestää läjässä vielä harjattoman setin +lipon kanssa ( voimansiirto )jne.?
Kokemuksia ja ajatuksia tuon hintaluokan 4WD buggystä kaivataan.
2S lipo, aluminiinen kardaani ja diffit täytetty silikonilla
Ihan tykki vehje ulkona tällä kombolla ja kiva tykitellä/ajaa
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kyosho.fi%2Fimages%2Fmodeller%2F07.66083_09_B.jpg&hash=5a71785ecd0ce3afcb8227ce265dc735aab0dd57)
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=07.66083&BildLopNr=01 (http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=07.66083&BildLopNr=01)
GT WARRIOR, mistä tilasit kardaanin?
oisko ollu eBay
Laitoin Kobraan Inferno VE race specin ylijäämä RTR iskarit, tuli mainio. Kestää.
Meni heittämällä, pikkasen lyhensin jousia, ja avot.
Ei enää hajoo junnulla iskarit ja kestää isompiakin loikkia.
Kuvatus
mulla on toi sama harjaton combo.. pitäs vaan lipot jostain saada (halvat&hyvät) :grin:
mitä akkua GT Warrior käyttää??
2S 4200 25C Orioneja, ihan hyviä mun käyttöön
Oon tehnyt muitakin pieniä muutoksia, ohjauslinkit korvattu säädettävillä jossa päissä pallolinkit ja ylätukivarsista olen vieny läpi 3mm pultit ja lukinnu vielä nylockeilla molemmin puolin, ei irtoile. Nämä pultit laitoin tuon aamulla otetun kuvan jälkeen tänään kun alkoi kyllästyttää irtoilu junnun ajojen yhteydessä, sehän ei paljon sääliä tunne :tongue:
Nämä siis sen lisäksi että diffeissä on silikoniöljyt ja autossa nyt noi big bore iskarit.
Kestää nyt ottaa hittiä ja maaston myös helposti.
Vahva kone toi Neon (17T); paljon vahvempi kuin aiempi Orion (joku carbon kuorinen 14T "touring" malli)
Pinjoni mulla on Ultimasta, olikohan se 25T (?)
Ylätukivarsien kiinnitykset kuvassa alla (joo ei oo pultit ihan yhtä pitkiä mutta sehän on vaan Kobra..)
Mulla on tässä autossa 6.5t harjaton ja 20t pinjoni :cool:
Ihan hyvin sutii...
moro! olisko kellää tietoa onko kobraan saatavilla tuota sisäsuojaa?? samanlaista mitä ultima sc saa.
Täytyy varmaan laittaa itsekin pultit tuonne tukivarsiin, ettei niitä tarvitse koko ajan kiristellä. Eilen meni myös tilaukseen metalliset vetoakselinkupit, kun nuo muoviset tuppaavat menemään käyttökelvottomiksi aika nopeasti. Samalla houkutti tilata alumiiniset ohjauspalat ja hubit, mutta ne sai vielä jäädä Honkkariin. Joskohan kohta auto olisi siinä kuosissa, että kestäisi tuolla Lavangossa kasassa muutaman akullisen.
Tän siitä saa kun on liikaa aikaa ja alkaa fiksailla pihasuditteluautoa.....
Moro ihan mielenkiinosta et onko kokemusta radalla ajossa kyseisel autolla?? mites kestävyys ylipäätänsä? varaosia ainakin oli kyoshol itellään mut mist muust saisi varaosia. tarkotus olis ettiä nelkku crossia :) ja olis yks kiikaris rullaavana. mites miten kestää voiman siirto 8.5t koneel ja 2s lipol ?
Älä osta!! Kyseinen malli/merkki ei ole tarkoitettu radalle.Säästät itsesi monelta vaivalta.Osat kalliita/palvelu täyttä ......!Osta vaan joku kunnon auto.Asso,durango,team-c,schumi,losi.
sielt tuli suora vastaus ainakin hyvä tietää.
no valitseppa tästä:
jos haluat vain ajaa ota vaikka traxxas mutta silloin kun traxxasista hajoaaa niin sitten on oma ehtiminen osien kanssa.(saattaa ollla)
jos haluat ajaa ja oppia tekniikkaa niin ota kyosho on kuin technig lego!
ja itellä kyösti toimii hyvin :cheesy:
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 07.12.12 - klo: 18.36
no valitseppa tästä:
jos haluat vain ajaa ota vaikka traxxas mutta silloin kun traxxasista hajoaaa niin sitten on oma ehtiminen osien kanssa.(saattaa ollla)
jos haluat ajaa ja oppia tekniikkaa niin ota kyosho on kuin technig lego!
ja itellä kyösti toimii hyvin :cheesy:
Jos pitää valita joko esim:slash tai kobra,niin valitse suoraan slashi. Muutenkin Traxxas on todella kestävä merkki. Itselläni on nyt slash ja on kestänyt todella hyvin. Kertaakaan ei ole joutunut vaihtaa osia. Ainakin Racing Factorysta ja Hobbylinnasta saa osia,joten ei pitäisi olla niistäkään kiinni.
Kirjoitettu puhelimella
jep.Slash on monien mielestä hyvä auto ja varmasti kestävä.itsellläni kyosho on palvellut hyvin osia saa läheltä jos hajoaa mutta lazerissani hajosi 2kk aikana yli kymmenestä paikasta osia sitä älä osta! :cheesy:drx on minun mielestä hyvä vaihtoehto mutta se nyt ei liity mitenkään tähän..
Kaveri meni nyt sitten kuitenkin tämmöisen ostamaan,ja vakioiskarit ei näytä kestävän.
Mistä/mitkä kunnon pumput tilalle?
Varaosaiskarit on niin kalliit ja eivät kestä pienintäkään hittiä...
Kaveri käänti iskarit toisinpäin,niin kesti hyvin. Tiksissä testattu.
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 08.12.12 - klo: 06.29
jep.Slash on monien mielestä hyvä auto ja varmasti kestävä.itsellläni kyosho on palvellut hyvin osia saa läheltä jos hajoaa mutta lazerissani hajosi 2kk aikana yli kymmenestä paikasta osia sitä älä osta! :cheesy:drx on minun mielestä hyvä vaihtoehto mutta se nyt ei liity mitenkään tähän..
Itselläni on tällä hetkellä vielä Lazer, joka on kyllä mielestäni hyvä ja helppo ajettava, mutta se on täysin totta että niissä ei oikein osat kestä. Ja olen itsekin muuten miettinyt DRX seuraavaksi autoksi. En vain osaa päättää, että sähkö vai polttisversio... :undecided:
Lainaus käyttäjältä: RC-Freak - 22.01.13 - klo: 18.36
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 08.12.12 - klo: 06.29
jep.Slash on monien mielestä hyvä auto ja varmasti kestävä.itsellläni kyosho on palvellut hyvin osia saa läheltä jos hajoaa mutta lazerissani hajosi 2kk aikana yli kymmenestä paikasta osia sitä älä osta! :cheesy:drx on minun mielestä hyvä vaihtoehto mutta se nyt ei liity mitenkään tähän..
Itselläni on tällä hetkellä vielä Lazer, joka on kyllä mielestäni hyvä ja helppo ajettava, mutta se on täysin totta että niissä ei oikein osat kestä. Ja olen itsekin muuten miettinyt DRX seuraavaksi autoksi. En vain osaa päättää, että sähkö vai polttisversio... :undecided:
niinhän se on.teeppäs seuraavaks vaikka ihan oma aihe tuolle lazerille. ei pahalla mutta ot.:)
Jos ajaa haluaa niin sähkö. Näin tarkemmin ajetellen todella järkevää ostaa sähkö, jos polttisten kanssa ei aikaisempaa kokemusta, tai joku avustamas polttisten kaa.
Jep,sähkö minullaki on.suorituskykykin on parempi 3s lipolla.
onko mahdollista tehdä polttis kyseisestä autosta? kysyn vaan
Kaikkihan on varmasti mahdollista, mutta useassa tapauksessa ei ole mitään järkeä edes lähteä yrittämään - tämä on lyhyesti vastattuna yksi niistä..
On kyllä ihan asiallinen auto. Vaikka on kyllä ristipää ruuvit.....eihän se kaikkia varmasti haittaa... :laugh:
mistä löytys sopiva vanne/rangaspaketti koko autoon kohtuu hintaan??
jos suoraa linkkiä löytys nii isokiitos siitä
tuolta pitäs löytyy:rengaspari-fazer-kobra-etu-01fat201
onko kyseiseen autoon saatavilla vastaavia metallisia vara-osia?