(https://lh3.googleusercontent.com/-eOmQPgrBHpQ/TqZSH79R1WI/AAAAAAAACD4/whu4Y5kK1Qc/s850/GT8.JPG)
Ensimmäinen auto rantautuu Suomeen parin viikon päästä, näköjään pitkällä rungolla. Kasataan ja ihmetellään tämän jälkeen. Ennakkotilauksia otetaan jo nyt vastaan ja tehdään isompi tilaus ajoissa, että autot saadaan radalle kun lumi sulaa.
Tämän hetkisillä tiedoilla auton pitäisi olla suoraan valmis viivalle eikä modifikaatioita tarvita ja varaosia on varmasti saatavilla kisapaikoilla.
Ovh, n 450e kitistä, hyvä kaveri autolle on tietysti Precirotaten D5 moottori combo.
Autoja voi nyt ennakkotilata, toimitus näillä näkymin helmi/maaliskuussa
Auto: http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-18-gt-rally-car---kit (http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-18-gt-rally-car---kit)
Auto ja PR D5 Kombo: http://fi.eurorc.com/product/1577/teamc-18-gt-rally-car--d5-kombo (http://fi.eurorc.com/product/1577/teamc-18-gt-rally-car--d5-kombo)
D5 moottori on GT8 hyväksyttyjen listalla
Hiukan lisätietoa:
- Autossa on 2 vaihdetta
- Valmiiksi 150mm tankki
- Autoa tehdään pitkää ja lyhyttä
- Pohjalevy on mallia "suora"
- Bigbore iskarit
Meillä on ilo kertoa teille, että Pekka Kuronen tulee ajamaan Team C autolla tulevalla kaudella. Pekka ei paljoa esittelyä tarvitse. Hän on ollut GT8 sarjassa mukana alusta lähtien ja voitti viime vuonna sarjan. Pekalla oli seuraavaa sanottavaa asiasta:
"Olen ajanut GT-8 sarjaa samalla automerkillä sen alkumetreistä eli vuodesta 2008 saakka. Vaikka kaluston puolesta ei välitöntä uusimisen tarvetta olisikaan, katson että Team C:n markkinoille tuoma auto on sen verran mielenkiintoinen uutuus, että nyt on aika haistella uusia tuulia. Myös se, että Team C:n muista automalleista on kantautunut positiivisia uutisia sekä suorituskyvyn, että luotettavuuden osalta, helpotti osaltaan tätä valintaa. EuroRC maahantuojana ja jälleenmyyjänä on olemassa olonsa aikana osoittanut vahvaa sitoutumista tekemisiinsä ja sitä kautta koko lajiin. Joten kun taustavoimat, kuten varaosapalvelu ja tekninen tuki on kunnossa, on helppo ja luottavainen olo valmistautua tulevaan mielenkiintoiseen GT-8 kauteen."
Toivotamme Pekalle onnea ja onnistumisia seuraavalle kaudelle, tulemme mielenkiinnolla seuraamaan miten kausi lähtee käyntiin.
Ennakkotilauksia voi tehdä jo nyt (info@eurorc.com), ensimmäinen erä autoja tilataan keväällä siten, että ovat sopvasti Suomessa ennen kauden alkua.
Lisää kuvia:
(https://lh4.googleusercontent.com/-d7Io5g0Xa6w/Tvdvor1qHyI/AAAAAAAACFw/0l2jHALfTTo/s912/photo%2525203%2525281%252529.JPG)
(https://lh3.googleusercontent.com/-GopQwp6SyNA/TvdvotiRagI/AAAAAAAACF0/MgnJDuHHAis/s912/photo%2525202%2525281%252529.JPG)
(https://lh5.googleusercontent.com/-NQpRqgLyBHo/TvdvoU5gBZI/AAAAAAAACFs/Q-Dv5CZtpQo/s912/photo%2525201%2525281%252529.JPG)
Napsasinpa tänään kännykällä kuvan uutukaisesta uunituoreena, suoraan Tiksin pöydältä:
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi5.aijaa.com%2Fb%2F00418%2F9262153.jpg&hash=653040f324c8702fb8b26a2aa7ca4bbe2011e370)
Ja minä mittasin akselivälin, joka on 360mm, eli sama kuin Inferno GT2:ssa. Hieno Corvetten korikin oli auton mukana, toivotaan että vastaavanlaisia on tulossa lisääkin!
Lainaus käyttäjältä: -Juho- - 28.12.11 - klo: 23.23
Ja minä mittasin akselivälin, joka on 360mm, eli sama kuin Inferno GT2:ssa. Hieno Corvetten korikin oli auton mukana, toivotaan että vastaavanlaisia on tulossa lisääkin!
Tästä voisi tehdä varovaisen veikkauksen että lyhyempi on sit sama ku kössi myös.
Onko lyhyessä ja pitkässä mallissa muita eroja kuin pohjalevy? Toisin sanottuna: voiko lyhyeen malliin vaihtaa myös pitkän pohjalevyn?
Lainaus käyttäjältä: -Juho- - 28.12.11 - klo: 23.23
Ja minä mittasin akselivälin, joka on 360mm, eli sama kuin Inferno GT2:ssa. Hieno Corvetten korikin oli auton mukana, toivotaan että vastaavanlaisia on tulossa lisääkin!
Toihan on hieno juttu niin saa samat korit sopimaan!
Olin siis väärässä aiemmin kun epäilin autoa truggyn mittaiseksi.
Laittakaapa kuvaa myös korista, kiitos
(https://lh4.googleusercontent.com/-hN-I1gKjK50/TvwhRKIruaI/AAAAAAAACGU/pQkZaMiYcV4/s800/TeamC%252520GT8%252520Corvette.jpg)
Autoja voi nyt ennakkotilata, toimitus näillä näkymin helmi/maaliskuussa
Auto: http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-18-gt-rally-car---kit (http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-18-gt-rally-car---kit)
Auto ja PR D5 Kombo: http://fi.eurorc.com/product/1577/teamc-18-gt-rally-car--d5-kombo (http://fi.eurorc.com/product/1577/teamc-18-gt-rally-car--d5-kombo)
PR:n D5 kombo ei taida olla GT-8 luokan moottorilistalla? (Vielä?) Saattaisi olla syytä mainita, että ko. moottorilla ei voi osallistua (vielä?) GT-8 luokkaan suoraan. Lisää kuvia kiitos NAM.
Kyllä se D5 listalla on ja minäkin sellaisella yhden kisan ajoin viime kaudella.
Ja mä ostin sellasen juurikin gt-8 varten ens kesää silmällä pitäen.
Lainaus käyttäjältä: tturku - 30.12.11 - klo: 14.34
PR:n D5 kombo ei taida olla GT-8 luokan moottorilistalla? (Vielä?) Saattaisi olla syytä mainita, että ko. moottorilla ei voi osallistua (vielä?) GT-8 luokkaan suoraan. Lisää kuvia kiitos NAM.
On hyväksyttyjen listalla, se hyväksyttiin muistaakseni toukokuussa, joten oli koko kauden hyväksytty. Kisaakin kyseisslä moottorilla on jo ajettu.
EuroRC:n TeamC tiimiiä on vahvistettu toisella kuskilla:
Jethro "Jeppe" Lehtojärvi, joka myös toimii luokan yhteyshenkilönä ja sijoittui viime vuonna sarjassa toiselle sijalle. Hänen kalustona tulee olemaan ensi kaudella TeamC GT8 ja Precirotate D5
Jeppe kertoi meille hiukan ajatuksia asiaan liityen:
EuroRC:n markkinoille tuoma TeamC:n GT8 auto on toivottu piristysruiske tulevan kauden GT-8 sarjalle. Tämä vahvistaa mukavasti viimekauden kotimaisesti tuettujen autojen kantaa jopa 100%:lla ;). Kilpa-autokauppiaan pitää pystyä turvaamaan varaosasaatavuus, sekä uusien päivitettyjen osien nopea varikolle tuonti. Uskon vakaasti tämän olevan yksi suurimmista EuroRC:n vahvuuksista.
Siitäkin huolimatta, että tallissani oli entuudestaan hyväkuntoinen voittoisa kilpa-auto valmiina odottamassa, niin tällä kertaa perin omintakeinen uteliaisuuteni voitti ja valitsin kilpuriksini TeamC:n uutuuden. Toki halusin myös vahvistaa uuden automerkin tuloa kilpa-areenoille, koska GT-8 luokkayhteyshenkilönä yksi tarkoitusperistäni on myös kasvattaa luokan suosiota. Tuleva kausi onkin mielenkiintoinen, koska ratoja kiertää näillä näkymin ainakin kolmen eri valmistajan kilpureita. TeamC:n uutukaisen haaste ei ole helppo, näillä kahdella muulla merkillä on jo voitettu kisoja. Voimanlähteenäni tulee toimimaan Precirotate D5 moottori, nähtäväksi jää miten parivaljakolla pärjätään...
Tulevasta kaudestani voit varmasti lukea blogistani (www.lehtojarvi.net (http://www.lehtojarvi.net)) enemmän kauden edetessä. Nyt GT-8 luokan ja kilpasarjan aloittaminen on helpompaa kuin koskaan...
Se mitä minä hypistelin tuota autoa niin täytynee sanoa että on valmis kisapirssi GT-8 rienoille.
Laatukamaa sanoisin näin silmämääräisesti.
Iskarit ovat aika jöötit joten varaa kesäksi iso litramäärä öljyä :azn:
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 31.12.11 - klo: 00.50
Se mitä minä hypistelin tuota autoa niin täytynee sanoa että on valmis kisapirssi GT-8 rienoille.
Laatukamaa sanoisin näin silmämääräisesti.
Samaa mieltä, kun pääsin hiplailemaan laitetta. Näyttäisi, että ei tarvitse mitään osia ostaa lisää kilpailuja tai 'vakavampaa' ajamista varten. Suoraan kisaan tehty laite.
Lainaus käyttäjältä: jarkkom - 31.12.11 - klo: 01.06
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 31.12.11 - klo: 00.50
Se mitä minä hypistelin tuota autoa niin täytynee sanoa että on valmis kisapirssi GT-8 rienoille.
Laatukamaa sanoisin näin silmämääräisesti.
Samaa mieltä, kun pääsin hiplailemaan laitetta. Näyttäisi, että ei tarvitse mitään osia ostaa lisää kilpailuja tai 'vakavampaa' ajamista varten. Suoraan kisaan tehty laite.
Niin unohdin sanoa että siis suoraan kisaan vaan.
Kyllä mä povaan tälle autolle menestystä nyt kuin tuo Jeppekin aikaa tuolla vääntää mutkat suoraksi.
Minä tässä mietin yhä mikä on homman nimi. Olis kiva vetää tuolla GT 8 luokassa kisaa mutta tuo lisenssi juttu on vaan niin homeesta.
Olis kiva tietää mitä optio osia tuohon tulee myyntiin.
Jerzi
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 31.12.11 - klo: 01.28
Olis kiva tietää mitä optio osia tuohon tulee myyntiin.
Autoon sopii käytännössä kaikki T8 auton optioosat (http://teamcracing.net/index.php?page=shop.browse&category_id=50&option=com_virtuemart&Itemid=71). T8/GT8 autoon niitä toki tulee lisää kokoajan kun autoa kehitetään. Autoa tulee myös lyhyenä ja pitkänä.
Autossa tosiaan Bigboret vakiona, ihan niinkuin kaikissa muissa TeamC 1/8 pro kiteissä.
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 31.12.11 - klo: 01.28
Minä tässä mietin yhä mikä on homman nimi. Olis kiva vetää tuolla GT 8 luokassa kisaa mutta tuo lisenssi juttu on vaan niin homeesta.
Jerzi
Jee, onhan se melkoinen osa harrastuksen vuosibudjetista, kokonaista 26 euroa per vuosi... :)
Kuvia vaihteesta:
Vaihde irtoaa avaamalla 4 ruuvia ja nostamalla vaihdepukin yläosan pois. Vaihde tuntuu jämäkältä ja kaikki istuu just eikä melkein. Rakenne on perinteinen 2 palainen vaihde.
Vaihde säädetään kahdella ruuvilla jossa on jouset ja kuulia säätämällä poistetaan klappi vaihteesta. Säädöt voi tietysti tehdä kytkimen kotelon läpi missä on yksi reikä tätä varten.
(https://lh3.googleusercontent.com/-FdN_66RxSAw/TwB7XmnQGjI/AAAAAAAACIQ/G-YOxoQa5Uk/s1000/IMG_5427.jpg)
(https://lh3.googleusercontent.com/-501bhyUUpt0/TwB7X92rbSI/AAAAAAAACIQ/GI12vKSr5aY/s1000/IMG_5429.jpg)
(https://lh3.googleusercontent.com/-xZYdPI-zEPU/TwB7ZIwSB8I/AAAAAAAACIQ/irPkel-MZmc/s1000/IMG_5433.jpg)
Lisää kuvia:
https://picasaweb.google.com/axel.toivonen/TeamCGT8#
Mistä haluisitte nähdä seuraavaksi kuvia?
Kori maalattuna:
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fforum.teamcracing.net%2Fdata%2Fattachment%2Fforum%2F201201%2F09%2F114622ebyl4b5757ny6r4r.jpg&hash=a9001dbafbb7b7b353cad76a3bc9d0aa3e27c961)
Ja niinkuin kaikki muutkin TeamC autot niin tämänkin saa sähköisenä, olisko tästä ralliauton pohjaksi?
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fforum.teamcracing.net%2Fdata%2Fattachment%2Fforum%2F201201%2F09%2F114621xrralrlwwrlfab0w.jpg&hash=8082a20fbbae02810037de652be8c4807d32d304)
Kyllä näyttää hienolta ja laadukkaalta autolta ja kori kruunaa kokonaisuuden :tongue:
Sähköversiosta saisi aika hienon ralli/parkkis auton :smiley:
Mahtuukohan sähkikseen electri-clutch tms. ja saako mekaaniset jarrut?
Polttiksessa oli illmeisesti kiinteän akselin molemmissa päissä levyt, mutta ei kai siitä muuta haittaa kuin monimutkaisempi vivusto?
Lainaus käyttäjältä: McJones - 09.01.12 - klo: 16.54
Mahtuukohan sähkikseen electri-clutch tms. ja saako mekaaniset jarrut?
Polttiksessa oli illmeisesti kiinteän akselin molemmissa päissä levyt, mutta ei kai siitä muuta haittaa kuin monimutkaisempi vivusto?
Hiukan hankalia kysymyksiä kuin ei noita livenä ole nähnyt, mutta TR8e:n olen nähnyt ja siihen saa ainakin slipperentialin jos tämä on se mitä haettiin? Keskidiffin palikat lienee samat kuin TR8e:ssä, joten pitäisi sopia myös GT8e:hen.
Itse jarrut on diffipukin ulkopuolella, niinkuin nähdään kuvissa ylempänä. Vaatii tosin polttis ja sähköversion osien yhteensovittamista, mutta eiköhän kätevä kaveri tuossa onnistu?
Ensimmäinen erä GT8 autoja valmistuu näillä näkymin 10.2.2012, jonka jälkeen lähtevät matkaan Suomeen.
Nyt on hyvä hetki tehdä ennakkotilaus, jos haluat sähköversion se onnistuu sähköpostin kautta.
Auto: http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-18-gt-rally-car---kit (http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-18-gt-rally-car---kit)
Auto ja PR D5 Kombo: http://fi.eurorc.com/product/1577/teamc-18-gt-rally-car--d5-kombo (http://fi.eurorc.com/product/1577/teamc-18-gt-rally-car--d5-kombo)
Lainaus käyttäjältä: eurorc.com - 09.01.12 - klo: 17.14
Lainaus käyttäjältä: McJones - 09.01.12 - klo: 16.54
Mahtuukohan sähkikseen electri-clutch tms. ja saako mekaaniset jarrut?
Polttiksessa oli illmeisesti kiinteän akselin molemmissa päissä levyt, mutta ei kai siitä muuta haittaa kuin monimutkaisempi vivusto?
Hiukan hankalia kysymyksiä kuin ei noita livenä ole nähnyt, mutta TR8e:n olen nähnyt ja siihen saa ainakin slipperentialin jos tämä on se mitä haettiin? Keskidiffin palikat lienee samat kuin TR8e:ssä, joten pitäisi sopia myös GT8e:hen.
Itse jarrut on diffipukin ulkopuolella, niinkuin nähdään kuvissa ylempänä. Vaatii tosin polttis ja sähköversion osien yhteensovittamista, mutta eiköhän kätevä kaveri tuossa onnistu?
Eli moottorin akselille vauhtipyörä, polttiksen kytkinpalat ja -kello jne.
www.teknorc.com/product_info.php?cPath=99&products_id=1007 (http://www.teknorc.com/product_info.php?cPath=99&products_id=1007)
DM-1:een meni itse rakentelemalla fuilitankin kohdalle jarruservo, mutta ehkä layout voisi olla fiksumpikin. Electri-clutch ei mahtunut 2-vaihteisena ja 1-vaihteisena ei tullut kokeiltua.
GT8Le vauhdissa radalla
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fa3.sphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F401270_2810245811758_1127106484_32902792_2071343448_n.jpg&hash=3c1970c2305c56e621f8558c83b12c6930ba95a0)
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fa5.sphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F393291_2810245931761_1127106484_32902793_1282291823_n.jpg&hash=4c65d3ec331cc5c6a2b82c52cbf10623127bbca3)
Auto on nähtävissä Kuusankosken skaboissa:
La - Juha Söderholmin pöydässä
Su - Pekka Kuronen esittelee autoa omassa pöydässä ja kertoo varmasti myös GT8 sarjasta lisää niille jotka janoavat lisätietoa.
Auto oli viikonloppuna Kuusankoskella ihmeteltävänä. Itsekin sitä siinä kisatohinan välillä nopeasti vilkuilin. Mitään suurta uutta ja ihmeellistä tuossa autossa ei ole, mutta ainakin noin äkkikatsomalla auto näytti jokseenkin valmiilta paketilta kisaradalle.
Positiivisia huomioita oli se, että autossa on valmiina CVD-vetarit joka nurkassa, samoin kardaanit. Iskarit on kunnolliset ja jykevän oloiset, samoin kaikki linkit, vantit yms. osat näytti olevan tukevaa tekoa. Autossa on myös kunnolliset ulosjouston säädöt, joita esim. DM-1:ssä ei ole. Jarruthan noissa kaikissa GT-autoissa on kunnon kisaamiseen soveltumattomat, joten ne siihen joutunee rakentelemaan vitosauton osista.
Kevättä odotellessa. :cool:
Lainaus käyttäjältä: peitsamo - 16.01.12 - klo: 10.09
Auto oli viikonloppuna Kuusankoskella ihmeteltävänä. Itsekin sitä siinä kisatohinan välillä nopeasti vilkuilin. Mitään suurta uutta ja ihmeellistä tuossa autossa ei ole, mutta ainakin noin äkkikatsomalla auto näytti jokseenkin valmiilta paketilta kisaradalle.
Positiivisia huomioita oli se, että autossa on valmiina CVD-vetarit joka nurkassa, samoin kardaanit. Iskarit on kunnolliset ja jykevän oloiset, samoin kaikki linkit, vantit yms. osat näytti olevan tukevaa tekoa. Autossa on myös kunnolliset ulosjouston säädöt, joita esim. DM-1:ssä ei ole. Jarruthan noissa kaikissa GT-autoissa on kunnon kisaamiseen soveltumattomat, joten ne siihen joutunee rakentelemaan vitosauton osista.
Kevättä odotellessa. :cool:
Vitosauton osista :embarrassed:
Kerro lisää.
Jerzi
Ei niissä ole paljon kerrottavaa...
Tosin se ihmetyttää että mikä DM-1 ulosjouston säädöissä on ei kunnollista?
Teemme ennakkotilauksen tehtaalle kuun vaihteessa, joten nyt on hyvä hetki tehdä ennakkotilauksia. Autot maksetaan kun tilaustehdään/autot toimitetaan, joten voitte valita ennakkomaksu maksuoption jos ette halua sitoa rahaa kiinni autoon vielä.
Auton manuaali julkaistu:
Lataa tästä (http://forum.teamcracing.net/forum.php?mod=attachment&aid=MjA1fGM4NjZjNGU2fDEzMjc5OTM1NjF8MjF8MTMx)
Vieli ehtii mukaan ennakkotilaukseen, tilaus tehdään tällä viikolla. Ennakkotilaajille myös varaosista -30% ennakkotilauksen yhteydessä. Pyrimme lisäämään varaosat tänään kauppaan, että jo tilauksen tehneet voivat lisätä varaosia omaan tilaukseen
http://fi.eurorc.com/category/88/teamc-gt8 (http://fi.eurorc.com/category/88/teamc-gt8)
Varaosat on nyt näkyvillä, laita sähköpostia info@eurorc.com jossa kerrot mitkä varaosat haluat. Näin meillä pysyy varastosaldot kunnossa. Lisäämme kuvia hiljalleen tuotteisiin, mutta suurinosa kuvista löytyy manuaalista.
Hinnat ennakkotilaajille:
Muoviosat -30%
Metalli/hiilari osat: -15%
Seuraavia osia on ainakin tulossa tehtaalta kevään aikana ja näihin saa saman ennakkotilausalen jos on tilannut auton ennakkoon:
- Jarrupäivityskitti (Pekka Kurosen specsaama)
- Short/long conversion kit
- Audi R8 kori (pitkä+lyhyt)
- Audi A5 kori (pitkä+lyhyt)
- Eri jousia
- eri kokoisia spurreja/pinioneita
Jos et ole jo tilannut autoa ennakkoon, niin nyt on hyvä mahdollisuus säästää autosta sekä tulevista varaosa/päivitysosista. Auton voi tilata tästä:
http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-18-gt-rally-car---kit (http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-18-gt-rally-car---kit)
ja PR D5 combolla tästä:
http://fi.eurorc.com/product/1577/teamc-18-gt-rally-car--d5-kombo (http://fi.eurorc.com/product/1577/teamc-18-gt-rally-car--d5-kombo)
Viimeistä viedään ennakkotilausten osalta, vielä tänään ja mahdollisesti huomenna aamulla ehtii vielä tilata auton ennakkohintaan ja varmistaa että saa jarrukitin ennakkotilaus hintaan myös.
Tee tilaus nyt ja varmista oma Team C auto kesäksi.
Ennakkotilaus on päättynyt, ensimmäiset autot tulevat maahan parissa viikossa.
Ennakkoon tilatut autot ovat matkalla Suomeen ja uskon että viimeistään viikonlopuksi saadaan ne toimitettua perille asti.
Lainaus käyttäjältä: eurorc.com - 27.02.12 - klo: 08.12
Ennakkoon tilatut autot ovat matkalla Suomeen ja uskon että viimeistään viikonlopuksi saadaan ne toimitettua perille asti.
Jeee, onkin tulossa seesteinen kisakuukausi tuosta maaliskuusta, niin on aikaa perehtyä :P
Lainaus käyttäjältä: eurorc.com - 27.02.12 - klo: 08.12
Ennakkoon tilatut autot ovat matkalla Suomeen ja uskon että viimeistään viikonlopuksi saadaan ne toimitettua perille asti.
Niinhän siinä aina käy kun hehkuttaa että kamat on tulossa, että paketit ei liikukkaan niinkuin niiden pitäisi. Osa tilausta odottaa vielä lentokoneeseen pääsyä Aasiassa. Osa autoista on tosin jo perillä mutta, 150ml tankkeja odotetaan vielä. Jos haluat noutaa auton ilman tankkia lauantaina Tikkurilasta se onnistuu. Ole yhteydessä info@eurorc.com.
GT8 Corvette koria varastossa:
http://fi.eurorc.com/product/1770/teamc-gt8-body-corvette---clear-lexan (http://fi.eurorc.com/product/1770/teamc-gt8-body-corvette---clear-lexan)
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fa6.sphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F427459_3171108313095_1127106484_33048516_1479124449_n.jpg&hash=830c73da422e83cc712b1652ad9f16e286c13085)
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fa4.sphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc7%2F420919_3171108553101_1127106484_33048517_358418658_n.jpg&hash=27fe466a08af2fc956db17adb4e91e1464a2bed9)
Lyhyt auto on kohta valmis tilausta varten, samalla valmistuu myös konversiokitti.
Uutta koria saadaan myös samaanaikaan. Audi R8 ja A5, lisensoituna tietysti. Korit tulevat pitkälle ja lyhyelle.
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fa8.sphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc7%2F421266_3171108193092_1127106484_33048515_559628123_n.jpg&hash=5c9904e82d861cb9fe136a1578f5675a615eecf0)
Ompahan perhanan hienonnäköinen pirssi! :tongue: Nyt alkoi syyhyttää että pitäsköhän tilata mutta onneksi ei ole varaa tilata tällä hetkellä, heh! Ehkäpä myöhemmin.
Rok rok,
Tane
Dodii, homma etenee. Matkalle jääneet tankit ovat löytyneet ja ovat matkalla Suomeen.
Precirotate tilaus on myös kohtapuolin Suomessa
Lainaus käyttäjältä: eurorc.com - 07.03.12 - klo: 10.38
Dodii, homma etenee. Matkalle jääneet tankit ovat löytyneet ja ovat matkalla Suomeen.
Precirotate tilaus on myös kohtapuolin Suomessa
Eksyneet tankit Suomessa, pyrimme postittamaan viikonlopun aikana kaikki ennakkotilaukset.
Autoa varastossa pari kappaletta, nopeet syö hitaat:
http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-gt8l-18-rally-car---kit (http://fi.eurorc.com/product/1573/teamc-gt8l-18-rally-car---kit)
seuraavat autot tulevat Suomeen lähempänä kauden alkua.
Onko team-c:lta tulossa muita pitkällä akselivälillä olevia koreja gt-8 autoihin kuin tuo corvette? Hyvä että saadaan vihdoinkin järkevän hintaisia koreja Suomestakin pitkälle akselivälille.
Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 23.03.12 - klo: 12.34
Onko team-c:lta tulossa muita pitkällä akselivälillä olevia koreja gt-8 autoihin kuin tuo corvette? Hyvä että saadaan vihdoinkin järkevän hintaisia koreja Suomestakin pitkälle akselivälille.
Audi R8:ia voi jo ennakkotilata ja toimitus noin kuukauden päästä, Audi A5 coupee tulee tämän jälkeen, eli on varmaan alkukesästä saatavilla.
Lainaus käyttäjältä: eurorc.com - 23.03.12 - klo: 12.42
Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 23.03.12 - klo: 12.34
Onko team-c:lta tulossa muita pitkällä akselivälillä olevia koreja gt-8 autoihin kuin tuo corvette? Hyvä että saadaan vihdoinkin järkevän hintaisia koreja Suomestakin pitkälle akselivälille.
Audi R8:ia voi jo ennakkotilata ja toimitus noin kuukauden päästä, Audi A5 coupee tulee tämän jälkeen, eli on varmaan alkukesästä saatavilla.
Onko hinta sama kuin corveten korilla ja löytyykö netistä kuvia näistä koreista?
Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 23.03.12 - klo: 12.57
Lainaus käyttäjältä: eurorc.com - 23.03.12 - klo: 12.42
Audi R8:ia voi jo ennakkotilata ja toimitus noin kuukauden päästä, Audi A5 coupee tulee tämän jälkeen, eli on varmaan alkukesästä saatavilla.
Onko hinta sama kuin corveten korilla ja löytyykö netistä kuvia näistä koreista?
Tarkkaa hintaa ei ole vielä tiedossa, mutta yleensä korit ovat olleet saman hintaisia, joten en usko että mitään isompaa hinta heittoa tulee.
Kuvia löytyy hiukan ylempänä tästä threadista missä on kyseisen korin lyhyt versio. Se on kyllä hiukan lelun näköinen ja odottelen että saataisiin kuvia pitkän akselivälin korista.
Moro!
Onko se gt8-auton jarrupäivityskitti jo ilmestynyt myyntiin? Vai onko se tämä tuote http://fi.eurorc.com/product/1757/teamc-gt8-clutch-shoe (http://fi.eurorc.com/product/1757/teamc-gt8-clutch-shoe) ?
Terveisin,
Tauno
Ei ole mitään uutisia jarrukitistä. Tuo osa on vaihteen pala (2 speed shoe). Välillä noi osat on hieman erikoisesti nimettyjä tuolla idässä.
Eli jos haluaa hyvät jarrut autoon niin pitää ilmeisesti itse tehdä..
Kyllä ne vakiojarrut pelaa perus suttauksessa, kun kuitenkin siinä on tuplalevyt, eli levyt vaihteiston molemmin puolin. Jos haluaa sellaiset jarrut, jotka varmasti pitää hyväpitoisella radalla koko 40 minuutin finaalin ajan, niin hieman joutuu askartelemaan. Laskuitulevyistä palaa pinta, jonka jälkeen jarrupito häviää. Paras ratkaisu on isokehäiset teräslevyt ja kivipalat, esim. LS5-palikoista modaamalla, tai vaikka Fiuden jarrupaloista askartelemalla.. :cool:
Jos asentaa ne vakiojarrut autoon ja niistä sulaa pinta niin onko ne veemäiset vaihtaa?
Varmaanki kannattaa itse tehdä paremmat palat heti alkuun, niin ei tarvitse sitten vaihtaa myöhemmin..
Fiatin jarrupaloistahan tremelöimällä saa kanssa palat, niinkuin kerroit.. Itseasiassa tuossa luinkin jo hieman aiheesta että kyllä ne isonkin auton jarrupalat sopii gt-autoon kun vaan työstää ylimääräisen pois.
Levyjen vaihto itsessään on noin 5 minuutin homma, eikä mitenkään hankalaa.
Lainaus käyttäjältä: meritane - 16.04.12 - klo: 18.43
Eli jos haluaa hyvät jarrut autoon niin pitää ilmeisesti itse tehdä..
Yleensä kun tuotetta ei tule kun on ensiksi kerrottu ja sen jälkeen ei osata päivämäärää kertoa niin tilanne on yleensä se, että kantsii tehdä omat jos on kiire. Ilman arviota tehtaalta heittäisin veikkauksen, että tässä kuussa ei ole jarrukittiä myydä Suomeen.
Jatkamme toki tehtaan painostamista, että saadaan kitit heti ensimmäisenä Suomeen kun ne vaan ovat valmiita. Sillä väliin kannattaa katsoa Jethron artikkelissa olevat ohjeet jarrujen modaukseen ja/tai kysellä Pekalta neuvoja miten modaus kannattaa tehdä jos haluaa päivittää jarrut.
Autoja taas varastossa:
http://www.eurorc.com/product/1573/teamc-gt8l-18-rally-car---kit (http://www.eurorc.com/product/1573/teamc-gt8l-18-rally-car---kit)
Jarrukitin osalta ikäviä uutisia, tuote ei valmistu seuraavan 1kk aikana. Kaikki kertomaan rohkeasti omist amodauksista gt8 topiciin, niin saadaan kattava valikoima osia jotka sopii niille jotka haluavat päivittää jarruja.
GT8LE autosta kuvaa. Tämä on siis sähköversio.
Team C GT8 (http://www.youtube.com/watch?v=0TVCh1gcMGE#ws)
Tehtaalta tuli juuri varmistus, että seuraavat spurrit on tuotannossa:
41/43/45/47
Jarrukitti on myös tuotanossa.
Huonot uutiset ovat se että tämän hetkisillä tiedoilla menee ensi kuuhun, että ovat saatavilla Suomessa.
(https://lh6.googleusercontent.com/-RmtcNTaqjzg/T-n8I_nBNpI/AAAAAAAACZU/Ej-18riqBdQ/s640/__.JPG)
Tehdään tilaus mahdollisimman nopeasti, että saadaan välityksiä säädettyä.
TeamC:n jo hetken markkinoilla ollutta Audi R8 koria saadaan seuraavassa lähetyksessä kauppaan. Kori tulee pitkänä versiona.
Lainaus käyttäjältä: eurorc.com - 26.06.12 - klo: 21.16
(https://lh6.googleusercontent.com/-RmtcNTaqjzg/T-n8I_nBNpI/AAAAAAAACZU/Ej-18riqBdQ/s640/__.JPG)
Tehdään tilaus mahdollisimman nopeasti, että saadaan välityksiä säädettyä.
Moro!
Minä voisin ottaa 41 ja 45 spurrin tuohon gt8-autoon. Ja jos niitä jarrupäivityskittiä tulee niin myös sellaisen.
Terkuin,
Tane
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.teamcracing.net%2Fcomponents%2Fcom_virtuemart%2Fshop_image%2Fproduct%2FTB824_GF_Body_Fo_5004cb6dba744.jpg&hash=0e9756a09a50f51a45f8d1be2f16e9a99e67d60c)
Joku sano GTR joku sano porsche... Onko mielipiteitä?
Pitkälle rungolle, saadaan varmaan elokuussa varastoon.
Mun mielestä Ferrari 599. Vuosimallia 2009 :roll:
Moro!
Mulla on kysyttävää tuosta Precirotaten myllystä kun semmoinen tuli hankittua tuohon gt-autoon. Niin, huomasin että kun moottorin otti paketista niin siinä on kaasutin vähän vinossa. Eli servolta tuleva kaasunlinkki ei tule suoraan linjaan kun sen yhdistää kaasuttimeen. Eli miten tuon kaasuttimen saa käännettyä suoraan jotta kaasulinkistö on suorassa servoon nähden.
Eilen otin irti moottorin vasemmalla sivulla olevan ruuvin joka minun nähdäkseni on kaasuttimenkaulan "kiristinruuvi" ja sitten yritin kääntää kaasaria suoraan, no ei kääntynyt. Se on helvetin tiukassa.
Itse en ole koskaan pienoismoottoria purkanut joten en tiedä miten tuon kaasuttimen saa käännettyä suoraan. Saattaa kuulostaa hassulta mutta miten tuon kaasarin saa käännettyä suoraan kun se raa´alla voimalla ei liikahdakaan puoleen eikä toiseen?
Terkuin,
Tane
Kaasari saatta olla aika tiukassakin mutta kyllä se kääntämällä sieltä pitäisi tulla. Asennat kaasasin suoraan koneen runkoon nähden ja sitten säädät vielä sen linkin vastakappaleen paikan siitä luistin päästä.
Kun siitä kyljestä on löysännyt sen ruuvin (sitä ei tarvitse ottaa pois), kannattaa moottori laittaa kyljelleen pöydälle ja paukauttaa meisseliin (joka on siis vielä ruuvissa), vaikka kämmennellä. Näin saat toisen kaasutinta pitävän kiilan pois paikoiltaan, mutta se ei putoa mihinkään. Tämän jälkeen kaasutin kääntyy aika kevyesti.
Itse joskus huomannut saman asian kaasarin kanssa. siihen auttaa yleensä että avaat vähän sitä kaulan ruuvia ja napautat ruuvin kantaa kevyesti esim ruuvarin kannalla. jos ei auta avaat lisää ja uusi napautus.
Kiitos neuvosta! Kaasari irtosi kun löysäs sen ruuvin ja jätti meisselin kiinni siihen ruuvinkantaan ja napautti siihen meisselin päähän kämmenellä napakasti! Kiitos!
Pitkään odotettu ja 3 viikkoa hukassa ollut lähetys on saapunut, mm R8 koria löytyy ja muuta tilbehööriä.
http://www.eurorc.com/product/2577/teamc-gt8l-body---audi-r8 (http://www.eurorc.com/product/2577/teamc-gt8l-body---audi-r8)
Pientä hehkutusta on varmaan paikalla pitää kun TeamC autot jyräsivät GT8 sarjan tänä kesänä.
Jethro Lehtojärvi voitti 3 kisaa neljästä, Jani Hovi viimeisen. Tämän lisäksi jokaisessa kisassa oli 2 teamC kuskia podiumilla. Matti Korvenmaa oli toisena Ylistaron tuplakisassa, Iina Mäkelin kolmas Kouvolassa ja Jeppe tuli jo mainittua Hyvinkäältä.
TQ:t menivät kaikki myös TeamC kuskeille missä Pekka Kuronen otti ensimmäisen ja Jethro loput.
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fsphotos-f.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-snc6%2F205862_413304702064092_2128995179_n.jpg&hash=3f683f0beaa6e08bb201c0c10be276ac75109747)
Voittajan on helppo hymyillä. Autona TeamC GT8L ja moottorina Precirotate D5
Olemme jo aloittaneet valmistelut ensi kautta varten. Tulemme tiimikuskien kanssa valmistelemaan raportin sekä konkreettiset korjausehdotukset tehtaalle. Raportoimme näistä tarkemmin talven aikana.
Paljon kysytty jarrukitti on nyt valmistunut tehtaalla, guess better late than never?
(https://lh6.googleusercontent.com/-QDXBexn_wXA/UEWOizdJEVI/AAAAAAAACbU/yPFgZAph0JE/s640/__%25281%2529.JPG)
Mutta näyttää kyllä herkullisen hyvältä.
Kiitokset kaikille TeamC kuskeille oli ilo tehdä teidän kanssa yhteistyötä kesän aikana, naputtelen viimeiset laskut kohtapuolin ja ne tupsahtaa teille sähköpostiin. Nyt kaikki treenaamaan touring autoilla talvella, että olette iskussa ensi kautta ajatellen. Me emme ainakaan lepää laakereilla vaan lupaamme että TeamC jyrää isommin ensi vuonna.
t. Axel
Lainaus käyttäjältä: eurorc.com - 04.09.12 - klo: 08.32
Paljon kysytty jarrukitti on nyt valmistunut tehtaalla, guess better late than never?
Nyt näyttää asialliselta!
Olemme olleet ahkeria syksyn aikana. Jehtron kanssa ollaan tehty yhteistyötä ja kehitysehdotukset ovat lähteneet tehtaalle pari kuukautta sitten.
Tänään saimme tietoa tehtaalta että ensimmäiset proto-osat valmistuvat kohtapuolin ja ensimmäisenä on vuorossa sisäisen välityksen muutos. Tämä helpottaa sekä välityksen löytämistä että vaihdelaatikon ykssuuntalaakerin kanssa.
Uskon että saadaan tästä edullinen päivityskitti jo olemassaoleville autoille sekä kittiin mukaan vakioksi niille jotka tilaavat kevään ennakkotilauksessa.
t. Axel
Upeaa.. Tässä ei voi muuta kuin antaa suuret kiitokset Euro RC:n toiminalle.
(https://lh3.googleusercontent.com/-OiDM4G7qGHM/UPb4zkuOjaI/AAAAAAAACdk/q4J4W2YTrFo/s885/gt8_newaxle.jpg)
Uusi akseli joka on reilusti vanhaa kovempi. Sarjatuotannossa keväällä.
Saamme parin viikon sisään myös ensimmäiset osat perävälityksen muutosta varten.
t. Axel
Talvi on mennyt ja työtä on tehty, olemme tehneet yhteistyötä amerikan serkun kanssa ja vaihdelaatikon ongelmatkin ovat menneen kesän vesisateita.
Tälle kaudelle autoon on tehty seuraavat muutokset:
1) Yksisuuntalaakeri on vaihdettu toimivaksi todettuun
2) Uudet jouset vaihteeseen
3) Uusi akseli vaihteeseen
4) Uusi perävälitys (13/43)
Jos haluat päivittää kittiäsi, ole yhteydessä info@eurorc.com ja kerro mitä haluat niin hoidetaan osat heti kun niitä saadaan tehtaalta. Näillä näkymin ovat valmiita tässä kuussa ja pyrimme saamaan tilauksen liikahtamaan heti.
t. Axel
Tosiaan pieni virhe päässyt lipsahtamaan, uusi pidike ja spurri oli sähköversioon, joten se on tietysti irrelevantti nitro versiossa :)
alkuperäinen postaus korjattu ja jo tehdyissä tilauksissa tietysti huomioitu.
t. Axel
Saimme myös uusia GT8 jousia mukaan tilaukseen.
Uudet kovuudet ovat hard ja soft.
http://www.area52.cc/news/3620-team-c-gt-springs-sets.html (http://www.area52.cc/news/3620-team-c-gt-springs-sets.html)
Jo päivitysosaa tilanneille on varattu jouset.
t. Axel