Onkos näitä kärryjä jo liikenteessä? Evoa tai RTR:iä?
Kasasin tuossa muutama viikko sitten Evo:n, siitä voi lukea täältä (http://www.lehtojarvi.net/intech-br-5-evo-uusi-m8-luokan-krossikilpuri/). Kävin tänään tykittämässä hieman lisää Jyrkkälässä, putoili muutama ruuvi, nuukailin lukitteen kanssa :undecided:
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lehtojarvi.net%2Fwp-content%2Fgallery%2Fintech_rb-5%2Fintech_br-5_77.jpg&hash=a33ab49a47794632e7cc889ecd052f3dd0c421b7)
Kyllähän tuollainen evo-versio löytyy,tuli tuollainen ostettua vaikka en oo ikinä edes kuullut intech-merkistä saati nähnyt livenä.Jos en väärin Jannea ymmärtänyt,niin oisko ollut toinen suomeen myyty.
Pikkuhiljaa olen autoa kasannut,osat ovat sopineet nätisti ilman mitään kommervenkkejä.
Tahtoo vaan tuo työ syödä vapaa-aikaa näin kesällä niin runsaasti ja vielä kun luonne itsellä on sellainen,et pitää saada tehdä rauhassa ja hartaudella.
Ei näyttäs olevan hinnalla pilattu auto kyllä.
Näyttäs olevan KIT ja RTR samanhintaset. Onko tässäkin kyse juuri osien laadussa? Näyttäs olevan iskaritornit ainakin hiilaria KITissä yms jotain muuta.
Kunhan huviksee kattelen näitä kun pääsee kössikirouksesta eroon :azn:
Noniin, tänään taisteltiin yksi Intech käymään asti, sisäänajo jatkunee taas kun aikaa löytyy.
Käyttäjän kipi autosta siis kyse:
Kit on kisamalli ja RTR:ssä on esim metalliosat luonnolisesti eri materiaalia ja myös koneistukset puuttuu. Luonnollisesti RTR:ssä ei ole hiilikuitua. Näin on varmasti aivan joka merkin RTR ja Kit autojen välillä.
Evosta olen itse saanut nollakeleillä yhden tukivarren ja casterpalan rikki ja kesän aikana vielä yhden iskarinvarren vääräksi. Pommitettu on alkukesästä lähinnä Jyrkkälän vaativalla radalla ja ajettu kaikki kisat viimeistä lukuunottamatta. Ja olipahan tuossa yksi treenipäivä Vantaalla jolloin oltiin aamusta iltaan ajamassa. Ja yksi treenipäivä kauhavalla. Auto on mielestäni kestävä. Varsinkin metalliosat! Ei näy paljon kulumisen merkkejä. Täytyy sanoa että olen yllättynyt positiivisesti. Olen todella yllättynyt vanttien kestosta, kun näyttävät niin ohuelta. Auto on kuitenkin saanut aikamoista osumaa välillä täydestäkin vauhdista.
Sen verran tiedän ja voin kertoa että on uusi malli Kit autosta tulossa vielä kesän aikana. Siksi ei Evoa ole tällähetkellä varastossa enää.
Moro taas :grin:. Sori ku jatkuvasti tälläinen aloittelija kyselee ja yrittää opetella. Mites ku poika ajo sellaista kivetystä päin et ilmeisesti servo ( onko servo se mikä ohjausta säätää) meni niin(pistin jo jannelle viestiä hinnasta) pystyykö sellaisia rattaita vaihtelee vai onko se koko ohjausyksikkö? Melkein sai jo säädettyä ton käynnin joten jo siks voittaja olo. Helkkarin hieno harrastus ja vanhakin NUORTUU :grin:!
Kyllähän noihin rattaita myydään. Nyt on toki oiva hetki päivittää ohjausservo, mikäli hajonnut on joku muovirattainen tuhnu.
Jatketaas tätä.
Kössin mp7.5 autot jatko matkaa uudelle omistajalle joten tottakai oon kyylänny silmät soikeena uutta autoo ja tää Intech iski heti silmään hinnan puolesta ja luin myös lehtojärven jutun joten mitä mieltä kansa muuten on?
Varaosien saanti? Moottorin kesto ja säädettävyys? Kokemukset muuten? RTR paketin aattelin laittaa tuleen kun saapi massit kasaan ellei tule tyrmääviä kommentteja.