Tässä vois vaikka olla seuraava nelkku minkä hommais!
http://www.hpiracing.com/en/kit/112723 (http://www.hpiracing.com/en/kit/112723)
Jahka tietty et ensin saavat markkinoille.
Tästä spekuloitiinkin jo MM:ien aikaan tuolla D4:n topikissa seuraavaa:
http://rc10.fi/index.php?topic=21622.msg690531#msg690531 (http://rc10.fi/index.php?topic=21622.msg690531#msg690531)
Varmaan ihan soiva peli.
HPI:lta vahvistettiin, että maahantuojien pitäisi saada autoja huhtikuun aikana. Laitamme ennakkotilaus-tarjouksen lähiaikoina sivuille.
Herätelläämpäs tätäkin... tuolla autosta "lyhyesti" :azn:
http://lehtojarvi.net/blog/2014/10/11/hot-bodies-d413-uutta-sahkokrossirintamalle/ (http://lehtojarvi.net/blog/2014/10/11/hot-bodies-d413-uutta-sahkokrossirintamalle/)
Eka WJ kisa uudella autolla takana ja hyvät fiilikset.
Alla linkkiä setuppiin mihin päädyin päivän päätteeksi:
https://onedrive.live.com/redir?resid=FF769D5B87C25084!6205&authkey=!AO3GUHZo5BXV6dM&ithint=file%2cpdf (https://onedrive.live.com/redir?resid=FF769D5B87C25084!6205&authkey=!AO3GUHZo5BXV6dM&ithint=file%2cpdf)
Lisää saatu metrejä alle ja pientä hienosäätöä suoritettu.
Helppo ja rauhallinen vetää 5min tulosta.
Kestävyyttäkin koitettu urakalla ja ainoat antautuneet osat ollu takalinkin pää ja etu hingepinni.
https://onedrive.live.com/redir?resid=FF769D5B87C25084!6683&authkey=!AE6SxIbuAoJBXfw&ithint=file%2cpdf (https://onedrive.live.com/redir?resid=FF769D5B87C25084!6683&authkey=!AE6SxIbuAoJBXfw&ithint=file%2cpdf)
Noniin, herätellääs keskustelua taas tämän auton ympärillä...
Kurakausi on jo alkanut ja vaikka en kilpaa ehkä ajaisi, niin kuitenkin toimivalla kalustolla on mukavampi ajella kuin "ihan mettäs" olevalla.
Säätöjä tähän autoon löytyi Petit RC-sivulta jonkin verran ja itse ruuvailin tietyiltä osin seuraavaa setuppia autoon:
http://www.petitrc.com/setup/hotbodies/setupd413/D413_Hoogeueen_MVB20140518.pdf (http://www.petitrc.com/setup/hotbodies/setupd413/D413_Hoogeueen_MVB20140518.pdf)
Lähinnä tuon "Bumpy, low grip, dusty" ja HoleShot-renkaan takia kiinnostus heräsi enemmän kuin "sugared clay, smooth"-setuppeihin. Tuon setupin mukaan katsoin Roll-centerin ja camberlinkkien paikat sekä muut ripustuksen kulmat. Iskarisetup itsellä on ollut edessä 37,5 wt (AE), vakiomännät sekä keltainen HB:n jousi. Takana 32,5wt /AE), vakiomännät sekä sininen HB:n jousi, molemmissa päissä siis pykälän löysemmät kuin tehdassetupissa.
Kallistuksenvakaajat olen asentanut, edessä kupari ja takana musta. Takana voisi kokeilla ohuempaakin lankaa.
Diffeissä on liemet tehtaan puteleista 10k/100k/10k, voisihan noita löysentää mutta toimii nykyiselläänkin jo kohtuudella.
Kori on toistaiseksi vakiokori, maalaamossa on kyllä odottamassa Type-R. Siipenä Prolinen Trifecta.
Auto on ollut todella vakuuttava, yhden saranatapin kiersin poikki rakennusvaiheessa kun huomio kiinnittyi pihamaalla tappeleviin luontokappaleihin.
Todella pätevän oloinen laite, vielä kun oppii krossia ajamaan niin hyvä tulee...
Jykä
Oma HB olis läjässä.. ensi testit kerkee tehdä vasta oulun kisoissa..
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs24.postimg.org%2F53yvdr3x1%2F20150715_013222.jpg&hash=15c1cae4748cff2053a1c075d622805627740694)