moi ostin kyseisen auton
nyt autolla ajettu 5tankkia ja ongelma että pyörät alkaa pyörimään jos auto kaatuu tai menee tasasella hiekalla missä ongelma ottaako kytkin liian ajoissa kiinni?kaasua ei paljon tarvitse painaa nurmikolla ja auto lähtee menemään ratkaisuja kiitos :embarrassed: :embarrassed:
olen yrittäänyt trimmiä mutta tuloksetta
:embarrassed: :embarrassed: :embarrassed: :embarrassed: :embarrassed:
ja kertokaa omia kokemuksia tietysti :smiley:
tuosta trimmistä vielä että sitä ei kauheasti vielä säädetty mutta vika on varmaankin jossain muuaalla kuin trimmissä
auttakaa joku ku ei oo hauskaa jos auto ei toimi :police:
Ensin säädä tyhjäkäynti tyhjäkäynti neulasta sopivaksi (kaasuttimen kurkusta katsottuna luistimen ja kaasuttimen rungon välissä pitäisi olla hieman alle millin rako ja moottorin pitäisi pyöriä tyhjäkäynnillä mahdollisimman pienillä kieroksilla.) Jos tämä ei tepsi, niin kytkin auki ja paloja ja jousia tutkimaan että ovatko ehjiä.
ok kiitos :police:
Kannattaa myös varmistaa että se kaasuttimen haitarikumi on neutraaliasennossa silloin kun servokin on neutraaliasennossa. Sen vot tarkistaa siten että painat jarrua jos haitarikumi liikkuu silloin niin sitten vaan trimmiä isommalle.
selvä :police:
tossa KE25 moottorissa on ihan pirusti tehoa! :police: :tongue:
Semmonen juttu tost ke25 et kun se leipoo niin osta tilalle joku alpha tai novarossi nimittäin itellä ajo jonkun 2 gallonaa ja toi ke25 leipo ja se 2 gallonaa on hyvin vähän.
ok mä oon ajanut varmaan jo 2-3 kanisteria ja hyvin toimii :police:
niitä 4 litran model technics mun mielestä hyvää polttoainetta :police:
moi
nyt jo pätkii sähköt ja on vastariakku ja täyteen ladattu :embarrassed: :embarrassed:
voisko joku auttaa mitä teen ei tosta ajamisesta tule mitään kun laitaa kassua täysille ja jarruille :embarrassed:
olisi kiva jos joku auttaa :smiley:
tarkista johtojen kiinnitykset.
ei auta :embarrassed:
muita ohjeita? :smiley:
Katkaisin edelleen käytössä?
joo mitä siihen tilalle jonkun jatko johdon?ja joku hyvä kaasuservo kun alko savuttaa alkuperäinen :police:
Toi moottori ei meinaa oikeen toimii ku ei auto mee niin kovaa ku ennen tosin mulla on nyt modeltechnics dynaglo
Ei toi mun st racespec tykänny siitä polltoaineesta niin paljon kuin bigbang 25 niin että onko moottorissa jotain häikkää oon kokeillu säätää moottoria mutta tuloksetta että toimiSiko paremmin tuolla bigbang 25tosella tosin olen nyt mökillä niin ei ole muita polttoaineita niin voisko joku kokeneempi auttaa kun ei tolla polttoaineella toimi niin hyvin sitten välillä sammuu ja muita ongelmia :police:. Kiitos etu käteen.
+sitten se sammuu koko aika kun kaasun pohjaan ja alkaa röpöttää ja sammuu menee kovempaa puoli kaasulla
Olen yrittänyt kiinnipäin ala/ylä neulaa ja kaikkea mutta ei :afro:h
Pieni tarina nyt.
Kun kotona vaihdoin polttoainetta bigbang 25destä dynaglo n niin hain säädöt kohdalleen kun tulin mökille täällä toimi paritankkia sitten alko ongelmia kun sääsin että menee kovaa puolikaasulla ja kun laittaa kaasun pohjaaan niin alkaa röpöttää ja sammuu minkälaiset ovat auton säädöt ei uskalla kauheen laihalle laittaa saatta mennä liian laihalle ja leipoo kii :police:
No niin nyt pitäisi alkaa toimimaan kun pesin suodattimen oli aika likanen varmaan ei saanut ilmaa ja tukehtu
Pakko tähän väliin sanoa eli niitä suodattimia EI pestä vaan ne vaihdetaan uuten ja öljypäästöt HUOLELLISESTI.
no ohjeissa lukeekin että voi pestä pari kertaa ja en kyllä koko ajan alkais ostaa uusia kun ajaan pari kolme kertaa päivässä! :angry:
No jos haluat että auto toimii niin se on pakko. Aina kun on likainen, ei nyt joka ajon jälkeen. Ja osta kerralla monta, tulee halvemmaksi. Niin se on crossipyörässäki ja vielä kalliimmaksi se niitä harrastaessa tulee.
Just niinku emppu sanoi eli vaihdetaan kun täytyy ja ostaa kerralla paljon niin tulee halvemmaksi.
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 15.07.14 - klo: 15.01
No jos haluat että auto toimii niin se on pakko. Aina kun on likainen, ei nyt joka ajon jälkeen. Ja osta kerralla monta, tulee halvemmaksi. Niin se on crossipyörässäki ja vielä kalliimmaksi se niitä harrastaessa tulee.
Crossipyörässä ei kyllä uutta osteta joka ajon jälkeen, vaan ne pestään esim dieselillä ja öljytään huolellisesti uudestaan. Ja se tehdäön joka ajon jälkeen.
kyllä mulla on toiminu toinen auto jo 14L ja pesen patruunan 3 kertaa ja vaihdan uuden :police:
Lainaus käyttäjältä: p-man - 15.07.14 - klo: 16.12
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 15.07.14 - klo: 15.01
No jos haluat että auto toimii niin se on pakko. Aina kun on likainen, ei nyt joka ajon jälkeen. Ja osta kerralla monta, tulee halvemmaksi. Niin se on crossipyörässäki ja vielä kalliimmaksi se niitä harrastaessa tulee.
Crossipyörässä ei kyllä uutta osteta joka ajon jälkeen, vaan ne pestään esim dieselillä ja öljytään huolellisesti uudestaan. Ja se tehdäön joka ajon jälkeen.
No kyllä se joskus vaihdetaaankin...ja maksaa se diesel/öljykin.
Joskus joo.. Mut kestää pestä useita kymmeniä kertoja.
kuuluuko crossipyörät tänne :police:
minkä takia ala neula ei tule ulos kun yritin laittaa perssäädöt se kieertää ympyrää vain samassa kohdassa siinä ei tunnu yhtään (eikä nyt kun yritin kiertää pohjaan) vastusta eli ikäänkuin ei olisi vielä pohjassa moottorina ke25
voisiko joku ystävällinen vastata onko kaasari pa###na? :police:
Lainaus käyttäjältä: RC Joacim - 18.07.14 - klo: 17.52
minkä takia ala neula ei tule ulos kun yritin laittaa perssäädöt se kieertää ympyrää vain samassa kohdassa siinä ei tunnu yhtään (eikä nyt kun yritin kiertää pohjaan) vastusta eli ikäänkuin ei olisi vielä pohjassa moottorina ke25
Olet pyörittänyt kierteet rikki (=alaneula liian tiukalle) kaasarista. Uusi kaasarin runko niin taas toimii. Varaosanumerolla 01.74019.11 löytyy. Hinta 39,90 euroa.
/Teemu
joo kiitti.ihme kun en löytäny kyosholta
:afro:
ihme.. :wink:
laitat tuonne hakusanaksi KE25 niin löytyy
http://www.kyosho.fi/avanceradsok.aspx (http://www.kyosho.fi/avanceradsok.aspx)
==>
http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.74019.11&BildLopNr=01 (http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.74019.11&BildLopNr=01)