Niin onko kellään tietoa kyseisestä autosta?
Itse omistan tuollaisen jossa on 15t moottori ja xo-5 nopari mutta muuten vakio
1 malli??
(https://hm-lab-x.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1.imgset.net%2Ft%2F00010%2F1180.t.jpg&hash=73eb869e49cf70f9dfd297a463083130673d98fa) (http://imgset.net/R4w6Md)
Juu, ykkönenhän se.
http://aijaa.com/al96589 (http://aijaa.com/al96589)
On paljon ongelmia kun on vanha auto mutta tehokkaampi moottori kun vakio oli 27 kääminen... mutta hyvin on toiminut tähän asti.
Nyt on alkanut tämmöinen. Kun kääntää samalla kun painaa kaasua, vetoakselit pomppii edessä pois paikoiltaan. Mikä voisi auttaa tähän?
Sulla on takavetareita edessä! Tappiväli 2mm eri.
PS
Muistithan t-luu vetarien kyseessä ollen keskittää, molempien vetokuppien pohjia kumilla.
-typoja korjailtu
Mutta entäs kun eivät ole molemmat olleet purettuna samaan aikaan, ja 4 kuukautta toimi ihan hyvin?
Muutoksia jotka vaikuttavat
- Takapyörien kallstuma
- vasen/oikea takanapa vaihtuneet
- Jo mainitsin vetokuppien pohjissa olevat keskityskumit
Juu. Takapyörien kallistuma on sama, mutta pitääpä tarkistaa nuo muut asiat.
En tunne tätä kyseistä automallia mutta valaiskaa ny toki muakin miten toi takapyörien kallistuma ja takanapojen vaihtuminen vaikuttaa etuvetareiden paikoillaan pysymiseen.
Jos takapyörät on laittanut runsaasti kallelleen, ei voi olla huomaamatta, että vetarit pohjaa. Siis edelleen: missäs on ne lyhyemmät?
Vaikka et itse olis koskaan purkanut yhtäaikaa keulaa, ja perää, voi käytetty auto olla silti tuota jo saanut.
Edessä c-pala ja knukle tuo niin erilaiset liikkeet sekoitetuin osin, et sen luulis huomaavan jo iskareita ja ohjausta säätäessä. Tuo perä oli mulla väärin, seurauksena keulakin.
Vielä yksi: pyöränakselin kuppi voi pyöristää kulmansa, kun kauan hyppii vetari reunalla. Sitten on jo vaikeeta säätää t-luun pitkittäinen sijainti.