Kauden 2021 säännöt liitteenä.
:cool: Barbie :cool:
Otin FG Mini Challenge keskustelusäikeestä alustavat säännöt pois ja laitoin linkin säännöistä tähän keskusteluun :smiley:
Kaitsuuuu et voi ajaa numerolla #54 koska oot SE !!! Tiiät khyl... vai mitä :wink:
Lainaus käyttäjältä: Luigi54/vielä vanhempi - 17.11.14 - klo: 20.16
Juu ,juu en voikaan ... mutta mun henk.koht. varattu nro on 54 .... sitten jatkossa , ku te viette kuitenkin tittelin ens kesänä...... :evil: :evil: :cool:
Eli tarkoitti , että pidän varattuna omaa henk.koht. numeroa tietysti itselläni..... (kun olen niitä teettänyt jo nipullisen,kuten useat muutkin....).
Henkilökohtainen numero siis pysyy jokaisella kuitenkin ikäänkuin varattuna, Pääministeri ei joudu luopumaan numerostaan, vaan joutuu käyttämään nroa 1 (joita muuten on myös teetettynä nipullinen valmiiksi) seuraavan kauden,jotta kaikki tietää kenen päänahkaa erityisesti metsästetään....
:cool: BarbieBimbo :cool:
Aajee tieteellistä... hyvähyvä :grin: :grin: ja todellahan ens kesänä mennään jälleen
napsun verran kovempaa. Että silleen :cool:
*Virittäjä*
Onkos miniluokasta vielä uskaliaita kokeilemaan kannuksia virallisessa SM luokassa LS5?
Varaisin tuon numeron 15 itselleni ja LS-5 ei budjettiharrastajalla ole varaa :afro:
Käytetty auto juurikaan eroa Minin hinnasta, kyllähän ihan kelpo pelejä saa 1000€ kumminkin puolin.
Onko tämä luokka pyhitetty VAIN FG Mineille eli nelivetoisille bensavehkeille? Voisiko ajatella että myös samaa kokoa olevilla takavetoisilla voisi osallistua ? Tsekkailen tässä kisaluokkaa, ihan tuollaista basic "jokapaikan hobbiautoluokkaa" jota voisi täällä hesan suunnassa pyöritellä enempi PR mielessä. Vaikka Kaitsu halusi mollata minua tuolla GT-8 juonteessa, olen kuitenkin sitä mieltä että on tapoja ja paikkoja jossa voisi näitä leluja pyöritellä pienen PR rummutuksen säestyksellä.
Bergonzoni Vintage Line: On Alpinea, Fiiuua, Lanciaa hinta puolet FG ministä, voisin niitä RTR autona kaupata hiukka yli viiteensataan...
http://www.bergonzoni.it/eng/files/abarth500_eng.pdf (http://www.bergonzoni.it/eng/files/abarth500_eng.pdf)
Oma mielipide on että pelkkiä Fg Minejä ajettaisi tässä luokassa niinkuin nimikin jo kertoo, jos samaan luokkaan laitettaisiin vielä takavetoisia (melkoisella varmuudella hankalia ajettavia/säädettäviä) autoja olisi romua radalla ja näin ollen idea kilpaajamisesta kärsisi.
Taas tuli vähän huolettomasti laitettua: Tarkoitan että samassa kisassa/samana päivänä, mutta omana lähtönään. saisitte sinne "tosi kisa luokkkankin" mekatsuja... Kyllä mulla on tuo saloon 1/5 myös suurennuslasin kanssa, Ola P tarjosi FG_tään ajettavaksi, tuning mootori on jo pöydällä ja Dremeli seinässä... Luin jo kaikki säännöt siihen suurennuslasilla... (hehe) bergonzoni GT015 taitaa olla varsin kilpailukykyinen auto ja venejannut kyllä tietää Zenoahin kutkutustemput ! Jos ei siitä riitä niin sitten savat rakentaa Reed rungosta ja "de-stroukkaamalla" luokkaan kunnon kisamyllyn...Bergonzonissa brändinä sekin hyvä puoli että kun Team Shepherd (vihdoin) lähtee mukaan 1/8 buggyyn Bull X8 autolla, löytyy Bergonzonilta niihin kaikkea kivaa, säädettävää diffiä ja kytkintä, Thorseneita vähän joka kulmaan jne...Autot saa "kilpailukykyiseksi" kun jaksaa ajatella ja rakentaa...
Lainaus käyttäjältä: raddaddy - 02.05.15 - klo: 15.22
Taas tuli vähän huolettomasti laitettua: Tarkoitan että samassa kisassa/samana päivänä, mutta omana lähtönään. saisitte sinne "tosi kisa luokkkankin" mekatsuja... Kyllä mulla on tuo saloon 1/5 myös suurennuslasin kanssa, Ola P tarjosi FG_tään ajettavaksi, tuning mootori on jo pöydällä ja Dremeli seinässä... Luin jo kaikki säännöt siihen suurennuslasilla... (hehe) bergonzoni GT015 taitaa olla varsin kilpailukykyinen auto ja venejannut kyllä tietää Zenoahin kutkutustemput ! Jos ei siitä riitä niin sitten savat rakentaa Reed rungosta ja "de-stroukkaamalla" luokkaan kunnon kisamyllyn...Bergonzonissa brändinä sekin hyvä puoli että kun Team Shepherd (vihdoin) lähtee mukaan 1/8 buggyyn Bull X8 autolla, löytyy Bergonzonilta niihin kaikkea kivaa, säädettävää diffiä ja kytkintä, Thorseneita vähän joka kulmaan jne...Autot saa "kilpailukykyiseksi" kun jaksaa ajatella ja rakentaa...
Aikataulu ongelma siitä tulis ainakin koska päivähän on jo aikalailla täys (minit & LS5).
Lainaus käyttäjältä: raddaddy - 02.05.15 - klo: 09.08
Onko tämä luokka pyhitetty VAIN FG Mineille eli nelivetoisille bensavehkeille? Voisiko ajatella että myös samaa kokoa olevilla takavetoisilla voisi osallistua ? Tsekkailen tässä kisaluokkaa, ihan tuollaista basic "jokapaikan hobbiautoluokkaa" jota voisi täällä hesan suunnassa pyöritellä enempi PR mielessä. Vaikka Kaitsu halusi mollata minua tuolla GT-8 juonteessa, olen kuitenkin sitä mieltä että on tapoja ja paikkoja jossa voisi näitä leluja pyöritellä pienen PR rummutuksen säestyksellä.
Bergonzoni Vintage Line: On Alpinea, Fiiuua, Lanciaa hinta puolet FG ministä, voisin niitä RTR autona kaupata hiukka yli viiteensataan...
http://www.bergonzoni.it/eng/files/abarth500_eng.pdf
(http://www.bergonzoni.it/eng/files/abarth500_eng.pdf)
Oma kohtanen kokemukseni noista autoista on se että halvalla ei saa hyvää, ei edes sinnepäin.
"pappajaani" tuonnoin osti moisen pelin fiiun korilla ja tyystin hylly koristeeksi.
Auto oli täys vessa ajaa. Renkaat sai heittää roskiin ja kun siihen ls5 auton renkaat laitto niin silloin kun sai renkaat lämpöseksi niin autokin lämpes saman verran miltein enemmänki. Osat kuin purkkaa.
Muistaakseni tuohon autoon zenon koneki oli laitettavissa jollain muutos sarjalla.. Ei käyny suoraan.
Korit on harmaata ämpäri muovia mitkä on päältä maalattuja. Eli pienten reuna kosketusten jälkeen oli aika karun näköisiä.
Eli en todellakaa suosittele moisia autoja ostaa vaikka kuinka halpoja olisi.. Fiksummalla pääsee sit vaikka ostamalla käytetyn jonkun kalliimman auton.
Ville ja Eetu Jalkanen osallistuu sarjaan mahdollisuuksien mukaan
Mukana sarjassa.
Mukana ollaan ainakin osassa sarjan kilpailuissa T: Jukka Ruuskanen
Mukana ainakin osassa sarjan kilpailuista!
Mukana ollaan!
Mukana, ainakin osassa kisoissa..
Tuomas Arponen
Mukana.
Jonon jatkona.... Keskeytän kuitenkin :wink:
Timppa
Mukana numerolla 4
Oletan, että tässä ketjussa olevat tekniset säännöt ovat määräävät? Näyttää, että Fuel Power sarjasäännöissä on eri versio (?)
Lainaus käyttäjältä: Luigi54/vielä vanhempi - 27.05.19 - klo: 08.13
Lainaus käyttäjältä: HVoltage - 25.05.19 - klo: 14.06
Oletan, että tässä ketjussa olevat tekniset säännöt ovat määräävät? Näyttää, että Fuel Power sarjasäännöissä on eri versio (?)
Kyllä ...
Valitettavasti pienen informaatiokatkoksen takia näin on ......
Näillä joudumme nyt menemään .....
Eli
TÄSSÄ OSIOSSA OLEVAT SÄÄNNÖT OVAT "VIRALLISET" , JOIDEN MUKAAN MENNÄÄN !!!!
:cool: Barbie :cool:
Ei tässä mitään pahoiteltavaa ole ja mun mielestä päivitykset ovat kaikki varsin mainioita :)
...
Yritän ajaa kaikki kisat 2020...mut ainahan ei sit natsaakkaan...
Timppa
Mä ajelen kyllä koko sarjan. Ellei tule yllätyksiä elämään :wink:
T: Jukka Mini#84
Mä ainakin ajan koko sarjan 2020:
Markku Leskinen KyPak
Ilpo Koivisto ajaa kaikki FG 4WD Mini sarjan osakilpailut.
Kouvolan kotikisat jää valitettavasti väliin mutta muihin pitäisi kyllä päästä!
#73
Erittäin suurellä todennäköisyydellä saatan jopa ajaa kaikki kisat..
Tuomas Arponen #62
Osittain olisi tarkoitus ajaa.
Aapo Koro
Tarkoitus on mahdollisuuksien mukaan osallistua! Käytännössä varmaan 1-2 kisaa.
#53
Kyllä vain!
Moro,
Yritetäänpä taas tänä vuonna :grin: eli löytyykö keneltäkään FG mini-kilpailukalustoa lainaksi kesän kisoihin jonkun näköiseen sopuhintaan?
Viime vuonna sain yhden tarjouksen kisakalustosta, mutta se ylitti kyllä oman budjettini. Kyseinen tarjous oli 500 euroa/kilpailu. Ja kauden jälkeen kaluston olisi ilmeisesti saanut omaksi, kun kaikki kisat olisi ajanut...
Mutta kyseisestä tarjouksesta täytyi kieltäytyä taloudellisiin syihin vedoten.
Hep kaikki "nukkuvat" FG mini kuskit!!
Tässä pikkuhiljaa valmistaudutaan 2022 kesän rientoihin ja radoille mahtuisi enemmänkin FG minejä pyörimään.
Millä teidät "nukkuvat" saataisiin aktivoitumaan uudelleen ajelemaan radalle muitten kanssa??
Tulevan kesän säännöt on muutoksen alla joka sallii auton vapaamman rakentelu ja kisa formaatti kokee samalla pienen muutoksen.
Joten, kertokaa ideoita mikä innostaisi teidät takaisin radalle.
T: Petri Kähkönen
Kisakalenteri 2022