Uutta tuuppia Durangolta:
http://www.team-durango.com/race-cars/dex210v3/ (http://www.team-durango.com/race-cars/dex210v3/)
Tai vanhan päivitys.
Isoimmat uudistukset näyttäisivät olevan takavetarin saranapisteen säätö ja 12mm hexit jotka lukitaan o-renkaalla (14mm hexit on myös mukana).
Aika vähäiset on uudistukset, verrattuna v1 --> v2. Oliko noi 12mm hexit myös eteen vai pelkästään taakse? Eteen tarvitaan sitten myös uudet akselit ja laakeripesät, koska vanhassa on kiinteet akselit.
Onko tää vain päivitys V2:sta ja se 210F on ihan uusi?
Tämä on vain versio 3 DEX210 autosta.
Päivitystä siis edelliseen.
Onhan siellä toki muitakin eroja kuin hexit kun tarkkaan katselee :wink:
DEX210F eroaakin sitten arvatenkin vielä enemmän.
Nykymuotia kun katsotaan markkinoilta niin äkkiseltään voi arvata mitä eroa uudessa autossa voisi olla. :afro:
No katos vaan, epäilin että takamoottorioptiosta olisi luovuttu ja olisi "puhdas" keskimoottoriauto.
Lainaus käyttäjältä: JiiIii - 05.12.15 - klo: 15.53
No katos vaan, epäilin että takamoottorioptiosta olisi luovuttu ja olisi "puhdas" keskimoottoriauto.
tuota varten tulee se f malli