Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Wööfi

#1
Lainaus käyttäjältä: risla78 - 07.09.13 - klo: 19.36
ookko kokeillu puhaltaa siihen letkuun mikä lähtee pakoputkesta? pysyykö tankissa paineet?


Käytän lääke truuttaa siihen mutta kyllä vaikuttais pitävän painaat kun toisen kerran kun painaa ilmaa ni puhaltaa samasta päästä ulos ylimääräset ilmat... aapuva !  :embarrassed:
#2
Moro !

Seuraa tyhmä kysymys eli herkimmät lopettakaa lukeminen tähän ja "kokeile hakua" kommentoijat myös...

Aikasemmin kyselin noista .21 koneista mitkä istuis dbx 2.0 ja nyt väliaikais ratkasuks kävin ostaa uuden sylinteriputken ja männän gxr.18 koneeseen et pääsee ees vähän ajelee. Käytin n.2,5 tankillista reiluisti rikkaalla tyhjäkäynnillä (hyvin pyöri) pumppujen päällä mutta kun yritin lähtee ajaa ympyrää kevyellä kaasulla ni sammu hetken liikuttua ja lämmöt oli 170c (  :shocked: ) (tyhjäkäynnillä lämmöt oli kokoajan 100 pintaan), sen jälkeen ei tullu käynnistämisestä hevon vi**ua vaikka kuinka tehdassäätöihin laitoin, rikkaalle kun sääti ni pari kertaa hörähti ja sammu noin 1sec päästä. Tulpan vaihdoin ja letkut uusin (ilman suodatinta välissä ja suodattimella) , luovutin, avasin kaljan ja mietin heittäväni koko kössillä vesilintua...
#3
Lainaus käyttäjältä: Elmaurizio - 04.09.13 - klo: 18.43
Lainaus käyttäjältä: Wööfi - 04.09.13 - klo: 17.59
isompaa (ehkä) .21 konetta oon ajatellu, oisko jotain ehdotuksii ? ja en tarvii mitään kisakonetta enkä haluu maksaa itteeni kipeeks siitä =)

Itse hankin kesällä Alphan .28 koneen vetostartilla truggyyn ja kyllä oli mahtavan hyvä hankinta, toimii kuin kello, on helppo säätää ja kulkee ainakin omaan käyttöön ihan tarpeeksi. Hintaa taisi olla 129,- jos en väärin muista. Suosittelen!! 

ps. koneesta taita myös olla .21 versio jos sen kokoisen haluat.

Kyllä se .21 luulis riittävän liikuttaa tarpeeks tota dbx 2.0 kikotinta. Enkä usko et siin diffit kestäis .28 konetta, korjatkaa jos tiedätte paremmin, ite vaan luulen. Ehtoina koneelle ois kyl se helppo säätönen ja kestävä... ja mielellään halpa  :roll:
#4
isompaa (ehkä) .21 konetta oon ajatellu, oisko jotain ehdotuksii ? ja en tarvii mitään kisakonetta enkä haluu maksaa itteeni kipeeks siitä =)
#5
eli väljä vekotin prkl... kuitenkin ns sisäänajo säädöillä lyöny käyntiin ettei laihalla pitäis olla...
#6
osaisko joku heittää syytä miks kössin gxr18 kone sammuu lämmettyään eikä käynnisty millään säädöillä ennen ku on jäähtyny... ? näin muutaman vuoden tauon jälkeen tuli ostettuu uus(kätytetty) polttis ja heti tuli ongelmii mitä ei oo ikinä ennen tullu vastaan...
#7
Polttisautot / tt ssr
04.05.13 - klo: 17.58
tossa aikasemmin kyselin tietoja ssr keskidiffin raittaista (mitä ei vieläkään löydy suomesta) että osaisko joku sanoo onnistuuko tosta 2 vaihteisesta tekee 1 vaihteisen taloudellisesti tehokkaasti ja miten vai heittääkö vesilintuu koko härpäkkeellä ?
#8
Polttisautot / Vs: thunder tiger ssr
26.04.13 - klo: 16.27
nimenomaan. kiitoksia tästä
#9
Polttisautot / Vs: thunder tiger ssr
25.04.13 - klo: 21.59
siinähän se ongelma on kun ei löydy manuaalia kun netistä mikä opettaa kuinka kone käynnistetään mutta ei räjäytyskuvia... ainakaan näin 2 päivän googletuksella ja edelliseltä "omistajalta" on tuhra kysellä kun kaveri muista edes nitron % määrää  :grin:
#10
Polttisautot / thunder tiger ssr
25.04.13 - klo: 21.08
veljeltäni löyty tuommoinen auto minkä ajattelin herättää henkiin mutta lähempi tarkastelu paljasti että keskidiffin rattaat on pyöreinä eikä mistään suomenmaalta tunnu moisia löytyvän ainakaan nettikaupoista... osaako joku neuvoa pk seudulta kauppaa mistä nuo voisi löytyä. parempi vielä jos joltain omista nurkista löytyy pyörimästä tarpeettomana..