Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - hottentotti

#1
kiitokset kaupoista CorrBoys:lle - tavara oli kuten sovittu
#2
Asia vilpitön, käynpä kyselemässä maalarilta :wink:
#3
Ei millään jaksaisi noiden kaksikomponentti maalien kanssa ruveta läträämään. Ja ajattelin jotain vesiohenteisia, kävisiköhän jotkut akvarelli värit?

-.-Jari-.-
#4
Nyt kun rupesin kyselemään niin jatketaan samalla linjalla.

Mitkäköhän olisi sellaisia hyviä (lue:halpoja) värejä jolla voisi harjoitella esim pahville maalaamista?
#5
Kiitos, näillä mennään
#6
Kysytään vielä näistä Autoborne väreistä samaa, kun värivalikoima näyttäisi kivemmalta

http://www.nettimaalikauppa.fi/epages/SSP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/02012008-30135/Categories/%22Auto-Air%20Colors%22/Auto-Borne
#7
Lainaus käyttäjältä: Bonzer - 20.04.11 - klo: 20.20
Tajusin juur, et pitäähän ne maalitki ostaa. Eli olisko tämä http://www.nettimaalikauppa.fi/epages/SSP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/02012008-30135/Products/611000 hyvä setti?


Käykö nuo maalit hyvin lexan koreille? en oikein löytänyt mitään tietoa aiheesta....
#8
Lainaus käyttäjältä: Heuli - 11.12.10 - klo: 17.46
Viime kesänä crossikisoissa oli keskimäärin vain kaksi SC-kuskia ajamassa per osakilpailu. Talven kisoissa on kuitenkin SC-autoja ihan hyvin ollut, mutta onko kesäkisoille edelleen tilausta? Jos tiedät ajavasi kesällä SC-autolla Maastosarjan osakilpailussa niin lähetä minulle mailia osoitteeseen heuli (at) kolumbus.fi niin päätetään ennakkoilmoittautumisten perusteella ajetaanko SC-luokkaa myös ensi kesänä Maastosarjan yhteydessä. Lisävaatimuksenahan kerhokisoihin nähden tulee kuulua johonkin AKK:n alaiseen seuraan, omistaa AKK:n lisenssi ja EFRA/ROAR-listan mukaiset akut.


Onkos tuon SC luokan ajamisesta tehty päätöksiä, kun itse mietin että pitäisiköhän sitä ajella täytteenä SC:llä ensi kesänä...

#9
Oli uudessa Tekniikan Maailmassa juttua The Carista, lupausta myös useammasta aiheeseen  (RC-Autot) liittyvästä jutusta löytyy

LainaaAloitamme RC-autojen aktiivisemman seuraamisen. Tutustumme ensimmäiseksi suomalaisosaamiseen perustuvaan THE Car -autoon...
#10
Jannes28: muttamutta eihän se ole vaalenpunainen  :evil:
#11
Juu, minun mokani, tosiaankaan en tiedä kuka tuota EXää tuo maahan, Jannella kun on tuo sk10 ohjelmassa ainoastaan, mutta voihan sitä Jannelta (RacersRCShop) kysyä saisiko osia myös tuohon....
#12
Ja tuolta autosta juttua

http://rc10.fi/index.php?topic=50122.0

#13
Eipä taida Janne enään pitää rtr mallia varastossa. Näyttäisi olevan vaan rolling chassis ja pro versiot...

Mutta joo, kyllähän oman mielipiteen saa tuoda julki, oli vaan hieman jyrkän kuuloinen :roll:vaikka toisaalta on itsellänikin välillä suht jyrkkiä mielipiteitä joistain teknisistä vempaimista, mutta Suomessa on onneki sananvapaus... :wink:
#14
Lainaus käyttäjältä: FAT97 - 03.04.11 - klo: 18.49
Joo etsiköön kaveri itse sillä itseäni auto kiinnosta kuin kilo p****a  :evil:

Mistä moinen jyrkkyys? :roll:
#15
Noniin, ensimmäinen kisakokemus tuli hankittua Casterilla, harjoituspäivä meni vähän penkin alle kun ei oikein etutukivarret kestänyt epäonnistuneita hyppyjä, mutta tämäkin ratkesi kun keitin tukivarsia perjantai iltana noin puolituntia, rupesi varmaankin sen verran enemmän flexaamaan etten saanut kisapäivänä yhtään tukivartta enään rikki.  Mutta perjantain kokemukset pelotti sen verran että en uskaltanut ihan "täysiä" ajaa, joten tulos oli M4-10 D-Finaali :undecided: ja siellä sitten sijoitus jotain 3-5 välillä....

Eli toisin sanoen uskoisin että autosta voisi johonkin ollakin, kunhan ei ajaa liikaa safetyä, ja antaa mennä vaan..

PS. tosiaankin ei tulos ollut kummonen, mutta eipä kuskikaan mikään hyvä ole... :tongue:
#16
Tulipa tehtyä iskareihin vähän lisää tuningia, pyöristin sylinterin reijän alut, kummasti tuli jouheammaksi iskarit... Nyt auto tuntuu todella hyvältä, kelloa vastaan en oikein päässyt vertaamaan kun tuli ajeltua slikseillä, en jaksanut vaihtaa uusia renkaita. Mutta parempaan suuntaan taas :roll:
#17
Ja jälleen sunnuntaina klo 12 - ajoa
#18
Noh, tulipa viikonloppuna sitten testailtua diffejä kun tuli hiottua diffien levyt peilikirkkaaksi, käänsin diffiruuvin painelaakerin ja jousen toisin päin, nyt pysyi takadiffi oikeassa kireydessä eikä tarvinnut koko ajan olla kiristämässä...

Eli pikkuhiljaa alkaa tulemaan suht kilpailukykyinen auto, kun vielä taidot kehittyisi niin että pystyisi ajamaan ehjiä kierroksia, nyt kuitenkin pysyi jo durangon perässä virheeseen saakka..  :undecided:
#19
Radiolaitteet / Vs: KoPropo Eurus
06.03.11 - klo: 09.52
Monnennen viini pullon jälkeen tilaus lähti?  :grin:
#20
Nyt on ratkaistu tuo tupla-alutornien käyttämisen ongelma tuon diffiboxin korvakkeiden kanssakin. Tein oheisen näköisen vahvikkeen työkaluteräksestä kanttamalla, läpi pultit iskaritornista ja jo kestää, nyt pahassa iskussa vääntyy jo tuplatorni, mutta ei mene korvakkeet rikki...

#21
Huomenna (sunnuntai) ajelua 12 - 15
#22
juupajoo, 8.5:n tuntuu riittävän ihan loistavasti, olihan se aluksi vähän lussu tuon 5.5:n jälkeen, mutta kyllä tuollakin kerkee....

lueskelin tuosta iskaritornin muutoksen vaikutuksista, ja ei siellä oikein mitään siitä sanottu muutakuin että d4 tukivarret käy heittämällä... eli ilmeisimmin ei vaikutusta ajokokemukseen...

noh, nyt on tehty toi waldenin setuppi... lukuunottamatta leikattuja crawlerin jousia...

chassis: Diggity stick pack
front:
shocks: 450cs kyosho oil, yellow springs
top hole #2 from outside
bottom hole outside
toe/camber stock measurment
link mount outside hole
ball diff tight
servo saver tight
servo HT5645
center diff slipper tight 80/21
13.5T Turnigy sensored to MMP ESC, 50% brakes, no drag, no punch, linear, forward/reverse proportional

rear:
shocks 350cs kyosho, blue crawler springs cut to fit
hole #2 from outside, inside bottom
toe plate stock 2.0
Camber -2 deg
link mount outside hole
long wheel base
c hub height bottom hole
ball diff tight
#23
Nooh, mun mielestä tuo koppa näyttää lentokoneelta  :tongue:

Huomasitko tuossa taka-iskareiden kiinnityksen, oli nimittäin kääntänyt iskarituen kiinnityksen etupuolelle... noin saisi hb d4 kopankin istumaan paremmin... onkohan tuosta heivauksesta jotain haittaa/hyötyä muuten.

BTW(osta tie): oletkos löytänyt hyviä setuppeja casteriin, olen yrittänyt lueskella ja nyt meinasin kokeilla Jon Walden/Team Caster Okinawa, Japan setuppia matolle.

#24
Täytyyhän minunkin osallistua tähän... voisikohan millään lihavoida otsikot joissa on uusia kirjoituksia, mielestäni tuo "uusia" laatikko ei ole riittävän selkeä...

kyllähän tuohon punaiseen tottuu...  :wink:
#25
Lainaus käyttäjältä: -HL- - 01.02.11 - klo: 08.59
Kiitosta!
Ei sitten enää kun pähkäilyä.


Joko tilasit dexin??
#26
muista että schumissa on suuria haasteita noiden ohjauspalikoiden kanssa kun siitä puuttuu se servosaveri. Tuo Casteri pro malli alkaa olemaan aikas hyvä kun siinä tulee mukana metalliset diffin rattaat, keraamiset diffin kuulat, cvd vetarit, jne. Mutta varmaankin sinun kannattaa katsoa tuo varaosien saatavuus kun tunnetusti et ostele niitä varastoon ja silloin on helppo käyttää Matin varastoa kun voi käydä kipasemassa uusia osia.

Joka tapauksessa valitse vaan kestävä auto, kun se on mukavampaa kun ei joka kerta mene rikki jotain.
#27
Minä taida skipata tänään, jos vaikka keskittyisi muihin juttuihin yhtenä päivänä :wink:
#28
Radiolaitteet / Vs: Spektrum 2.4 Ghz
21.01.11 - klo: 21.30
se on lenkki kahden reunimmaisen pinnin välillä
#29
Radiolaitteet / Vs: Spektrum 2.4 Ghz
21.01.11 - klo: 21.11
Eli siis tuohon alimmaiseen reikään ja sitten valikosta bind ja niin edelleen

#30
Radiolaitteet / Vs: Spektrum 2.4 Ghz
21.01.11 - klo: 21.10
tuommoinen, ja se siihen bnd reikään...