Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Jimi

#1
Jo vain, tulppia on mennyt kanssa sellaseen tahtiin, että hirvittää. Sen verran uusi näissä puuhissa, että ajattelin etten vaan osaa säätää tuota kaasaria (ja en osaankaan) tarpeeksi hyvin ja sillä niitä tulppia polttelisin, mutta toihan sopii hyvin kuvaukseen, kiitos linkistä.
#2
Terve,
Epävarmuus on iskenyt moottorin suhteen ja kysynkin varmuuden varalta, mitä mieltä olette tästä.
http://www.elisanet.fi/Jimi/RC/kuvat/HPIM0521.JPG <--kuva ongelmasta. Elikkäs mitä mieltä olette tuosta kiertokangen ja kampiakselin väljyydestä? onko se liian iso vai ihan normaali.
Väljyyttä siinä on varmaankin 0.2mm, mutta ollut tuon moottorin kanssa sen verran ongelmia, että rahat, usko ja uskallus alkaa loppumaan. En vaan millään muista oliko tuossa väljyyttä uutena vai onko sitä ehtinyt jo tulemaan.

Vähän taustaa ihan varmuuden varalta:
Auto on Kyoshon Inferno MP7.5
Moottori GX21, koneella ajettu suunnilleen 2l 16% nitroa.
Kampiakseli on alkuperäinen. (kuvassa)
Kiertokanki uusi (kuvassa), vanha kiertokanki meni poikki auton käydessä tyhjäkäynnillä.
Samalla uusittu mäntä ja sylinteriputki.