Lainaus käyttäjältä: Matti V - 07.10.22 - klo: 15.56
Joudun valitettavasti kirjoittamaan tänne myös omasta kokemuksestani.
Tein tilauksen kolmesta tuotteesta 21.9. Tilaushetkellä kaikki tuotteet oli verkkokaupan mukaan varastossa ja toimitusarvion näytti kolmen päivän päähän.
25.9. kyselin milloin lähettävät paketin-> ei vastausta kyselyyni
28.9. pyysin vihdoin postittamaan tilaukseni tai vaihtoehtoisesti perumaan sen, jos jotain tuotetta ei ole varastossa
29.9. minulle vastattiin, että yhdestä tuotteesta puuttuu yksi osa ja yrittävä etsiä ratkaisua.
30.9. kysyin onko ratkaisu löytynyt-> ei vastausta
5.10. pyysin perumaan tilaukseni ja palauttamaan maksun-> ei vastausta
7.10. pyysin "asiakaspalvelun" whatsappissa perumaan tilaukseni ja palauttamaan maksun-> ei vastausta
7.10 yritin soittaa liikkeeseen ja jätin vastaajaan soittopyynnön-> ei vastausta
Mitenhän tämän kanssa tulisi edetä?
Terve,
Sinulle infottu, että yksi tuotepaketti ei ole täydellinen vaan avattu. Kriittinen osa puuttuu, jotta tilaamasi tuotepaketti olisi täydellinen.
Pyysit tilauksen peruutusta ja se on tehty jo aiemmin. Olet tästä saanut myös sähköpostiviestin.