Lainaus käyttäjältä: Lepis - 02.12.24 - klo: 16.59Eikö kukaan ole lähettänyt autoa tonne "asbestinpoistoon"?
Onkos kukaan lähettänyt autoaan tonne Traxxasin recall kampanjan slippery clutch vaihtoon?
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: Lepis - 02.12.24 - klo: 16.59Eikö kukaan ole lähettänyt autoa tonne "asbestinpoistoon"?
Onkos kukaan lähettänyt autoaan tonne Traxxasin recall kampanjan slippery clutch vaihtoon?
Lainaus käyttäjältä: HLuomanen - 03.03.12 - klo: 20.20
Jaa-a. Akku laturiin ja varmasti täyteen ja vielä kerran manuaali käteen ja takuutäydellä akulla varmistus että ei ole Lipo-cutoff päällä. Sitten täytynee ruveta epäilemään noparin virtaliitintä, jonkinlaista noparin painikkeen jumittumista tai noparia itseään. Onko Titan vai Velineon-moottori. Titan-moottoria voi kokeilla pyöräyttää tarjoamalla sille virtaa suoraan akusta.
Lainaus käyttäjältä: HLuomanen - 03.03.12 - klo: 19.27Lainaus käyttäjältä: Lepis - 03.03.12 - klo: 18.48
Missä voisi olla vika, kun äsken yritin mennä ajelemaan, niin kun virrat laittoi noparistä päälle ledi vilkahti pari kertaa vihreänä ja sen jälkeen jäi vilkkumaan punaisena? Ohjaus toimii, mutta auto ei mene eteen eikä taakse. Kokeilin kolmella akulla, jotka vielä mittasin että ovat täysiä, ja kaikilla sama. Onko nopari tullut tiensä päähän? Jos on, niin meniskö vielä takuuseen, auto kun on alle vuoden vanha?
Onko XL-5 vai VXL-3s nopari? Lipo-vai Nimh-akut? Vai sekä että? Molemmissa nopea punainen vilkutus meinaa ylilämpöä, siitä tuskin on kyse? Hidas punainen vilkutus meinaa alijännitettä. Jos VXL-3s:ssä on Lipo-cutoff valittuna päälle, Nimh-akkujen jännite ei välttämättä riitä.