Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - pintke

#1
Bensa-autot / Vs: Mistä päin Suomea olet
24.11.14 - klo: 18.06
Lainaus käyttäjältä: Andrimus - 24.11.14 - klo: 17.55
Missä päin Varkaudessa pystyy ajamaan.. ?Itse kun on siellä vähintään viikon joka syksy työasioissa

Pääasiassa tulee joroisissa soramontulla käytyä, myös muutama kilometri varkaudesta kuopioon päin on vanha "maansäilytys" alue jossa mahtuu ajelemaan. Siellä en tosin itse ole käynyt kuin katselemassa paikan.

Petri
#2
Bensa-autot / Vs: Mistä päin Suomea olet
24.11.14 - klo: 17.52
Varkaus. Jos sattuisi aikataulut kohdalleen ja kun olette porukalla menossa ajelemaan, niin voisi yrittää joskus talven aikana kuopiossakin käydä pajatsoa ulkoiluttamassa.

Petri
#3
Polttisautot / Vs: 1/8 Rallygame autot
13.08.11 - klo: 10.33
Lainaus käyttäjältä: Hount - 11.08.11 - klo: 22.40
Terve,

osaatteko sanoa paljonko GT tai 1/8 Rallygame auto vaatii kahdella teräksisellä jarrulevyllä jarruservolta vääntöä jotta kaikki neljä rengasta saa lukkoon täydestä vauhdista?

Ei siksi että olisi mitoittamassa jarruservoa juuri riittäväksi, vaan suunnittelen hieman erilaista systeemiä ja nyt pitäisi laskea jarrulevyn pienintä mahdollista halkaisijaa kun jarruservon vääntö on tiedossa.

- Hount

Mulla oli harjattomassa Hyperissä kahdella levyllä ja hobaon "Special" jarrupaloilla käytössä savoxin 4.6 kg mini servo ja ei ollut mitään ongelmia saada honkkarin slikseillä renkaita lukkoon. Tuon heikon servon kestävyyteen pitemmän päälle en osaa sanoa, ei ollut nuo isot nikkoversiot meikäläisen juttu ja harjaton on jo joutunut varaosa autoksi.
#4
Ensimmäinen yritys korin maalauksesta. CRT.5