Ei siinä kaasuttimessa ole kuin yksi iso ruuvi ja se tyhjäkäyntiruuvi. Käytin kaasuttimen kokonaan auki ja puhdistin sen paineilmalla, eli ei ainakaan pitäis olla mitään roskaakaan seassa. Alkaa kyllä vähän epäilyttään koko kaasuttimen toiminta, nuo viat kyllä viittaavat vahvasti siihen. Varsinkin tuo viimeksi mainitsemasi vihje "älä ruuvaa yli, muuten menee rikki" on saattanut tapahtua jossain vaiheessa kun olen yrittänyt saada säätöjä kohilleen.
Jos nyt on niin että pitää lähteä hankkimaan uusi kaasutin, niin käykö tuohon minun moottoriin sellainen jossa on molemmat säätöruuvit tyhjäkäynnin lisäksi? Meinaan että olisi paremmin säädöt saatavissa kohdalleen kun on enemmän mahdollisuuksia. Tietysti vaikeusastetta tulee lisää mutta eihän sitä opi jos ei ota haastetta reilusti vastaan :)
Jos nyt on niin että pitää lähteä hankkimaan uusi kaasutin, niin käykö tuohon minun moottoriin sellainen jossa on molemmat säätöruuvit tyhjäkäynnin lisäksi? Meinaan että olisi paremmin säädöt saatavissa kohdalleen kun on enemmän mahdollisuuksia. Tietysti vaikeusastetta tulee lisää mutta eihän sitä opi jos ei ota haastetta reilusti vastaan :)