Miten tässä aina näin käy, että auto on ajokunnossa vasta tähän aikaan.
Huomenna sitten nähdään kestääkö radalla ajoa.

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: ghhgtd - 13.07.11 - klo: 16.28On kyllä. Itsellänikin on kiinni tällä hetkellä ohjekirjassakin mainittu LOSA3576 (16T). Eilen kävin Sabesta hakemassa 15T pinjonin ja vaihtoehtoina oli Novak ja RRP. Valitsin suositellun RRP:n kun kuulemma Novakissa ei ole kovempaa kuin hinta.
Tietääkseni ainakaan losilla ei ole mod 1 pinioneita.
Lainaus käyttäjältä: ghhgtd - 08.07.11 - klo: 13.33Itsekin tuota aikanaan mietin ja muistaakseni jostain foorumilta bongasin että neliskanttinen on numerokilpia ja kolmio taas kilven alla tarvittaessa käytettävä aluslevy.
Vielä paukutan kysymyksillä. Mitkä noi läpinäkyvät muovinpalaset on jotka tulee paketin mukana? Yhteensä 4 palasta , kaks kolmiota ja 2 nelikulmiota.
Lainaus käyttäjältä: ghhgtd - 08.07.11 - klo: 13.33Oli muuten melko vaivalloista saada ne johdot sinne vastariboksin sisään. Varsinkin noparin johto, tienny miten sen saa sinne ilman että ottaa kardaaniin kiinni.Alkuun pähkäilin johtojen kanssa kunnes tajusin että akkutelineen alla on johdoille tarkoitetut pidikkeet. Teline irti ja johdot pidikkeeseen (tai molempiin jos mittaa riittää). Ainakaan itselläni ei ole nyt vaaraa että johdot nappaisivat kiinni vaikka niitä siellä useampi meneekin.
Lainaus käyttäjältä: Wegas - 19.06.11 - klo: 01.41Pitihän sitä hiekkakentän vieressä olevalla asfaltilla koittaa ja eikös siellä vaaninut kolo jota ei kauempaa nähnyt. Nyt tiedän tiedän miten inhottavalta kuulostaa kun lexan kori raapii asfalttia. Eipä tartte enää stressata noista pikkuvirheistä maalipinnassa.
Mutta kohta kori on varmaan palasina niin tämäkin on turhaa mietiskelyä.
Lainaus käyttäjältä: http://www.shortcourse.eu/2011/03/spektrum-dx3c-transmitter/#more-2431Features
- Pre-set Steer Mix. For vehicles with 4-way steering, allows crab steering and 4-way steering.
- 20 Model memory
- 3 Channels: Steering, throttle, and an auxiliary channel allowing the transmitter to be used in almost any surface application
- 1 programmable mix allows any two channels to be mixed together. Allows for 4 way steering, dual brake servos, etc
- Adjustable steering wheel tension allows customisation of the tension to the drivers preference
- Choose the auxiliary channel setting right for the application; 2p, 3p, or linear Servo travel adjust
- Digital trim allows for precise trim adjustments
- Rolling selector for fast and intuitive programming of the transmitter.
- Steering rate adjustment
- Exponential allows customisation of the servo movement/speed to fit driving styles
- 3-5 character model names. Name models to a name that will be remembered, instead of just a number
- Up and down timers keep track of run time.
- Servo reversing allows the direction of servo travel to be changed to make installation easier
- Model copy for easy transfer of model settings between models
- Model reset to quickly erase model settings
- Sub trim to adjust the servo centre position to optimise installation
- Interchangeable rubber grips provide a comfortable fit for the hand.
- Multiple sizes are available.