Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - XARMO

#1
Video olis kiva saada tänne opetusillasta?
#3
Bensa-autot / Vs: MCD projektit
08.03.13 - klo: 13.03
Mistään (valkoinen, keltainen) "umpivanteita" X4:een?
#9
Yhden rundin kävin katsomassa nro: 9 auto oli hyvin välitetty ja muutenkin balanssissa :wink:
#10
Lainaus käyttäjältä: mexico - 10.02.13 - klo: 21.39
tuossa on kuvia tämän hetken parhaista ralliauton piikkipyöristä tuo V kuvioinen yleispyörä ja epäsymmetrinen on jäälle,viime talven kokemuksen perusteella tuolla epäsymmetrisellä ei kerkeä normaali rallissa tuon V kuvioisen vauhtiin mitenkään.

http://www.rallirengas.fi/talvirenkaat.php


...asiaa mexico :wink:
#11
...piste :wink:
#12
Lainaus käyttäjältä: pkr - 08.02.13 - klo: 18.17
Lainaus käyttäjältä: XARMO - 08.02.13 - klo: 15.59
Nokian Hakkapeliitta 8 -nastarenkaassa on ennen näkemätön jääpito pituus- ja sivuttaissuunnassa. Uniikissa nastajaottelussa jokaisen nastan paikka on tietokoneoptimoitu. Nastat eivät ole riveissä ja nastajaottelu etenee tasaisesti yli koko kulutuspinnan. Näin yksikään nasta ei kulje toisen takana, mikä varmistaa parhaan mahdollisen pidon kaikissa tilanteissa.

no nythän puhutaan sitten ihan eri asioista. jos tähän aletaan vertaileen jotain hakkapeliitan jääpito ominaisuuksia.  mutta otetaan siihen hakkapeliitan rinnalle oikea kilpa käyttöön tehty piikkipyörä niin loppuu hakkapeliitasta pito hyvin nopeasti.



...no lähinnä oli siitä kysymys, että kannattaako yhtäaikaa jäähän koskettavien piikkien olla rivissä vai ei...mielestäni ei?
#13
Nokian Hakkapeliitta 8 -nastarenkaassa on ennen näkemätön jääpito pituus- ja sivuttaissuunnassa. Uniikissa nastajaottelussa jokaisen nastan paikka on tietokoneoptimoitu. Nastat eivät ole riveissä ja nastajaottelu etenee tasaisesti yli koko kulutuspinnan. Näin yksikään nasta ei kulje toisen takana, mikä varmistaa parhaan mahdollisen pidon kaikissa tilanteissa.

...wronikissa aika iso kanta(painava)...tietää ulkokehälle lisää massaa...not good?
#14
Mix noi piikit(wronikit)pitää olla noin pitkiä?...taittuuko ne kenties alle?...kellään 31 pannua käytös?
#15
Jeps,

Heikkilä hallitsee auton säätämisen/viemisen, jo auton saapuessa radalle näkyi että alusta on kunnossa,
kaunista katseltavaa, olipa tuossa koneessakin mukavasti potkua.
Kanttarit mielestäni liian rajut, olis ollut edes viistetyt patikat.

#16
Löytyykö mistään CAD faileja X4:ta?
#18
X4 vai FG ratapeli?
#19
Koska tuo X4 sähkö(parkkipaikka)versio tulee markkinoille ja mikä on ajoaika/lataus?
#20
Lainaus käyttäjältä: MCD RACING - 06.03.11 - klo: 10.24
Lainaus käyttäjältä: XARMO - 06.03.11 - klo: 08.47
Oliko toi X4 vakiopalikoilla ja mikä oli moottorina/pillinä...hienosti näytti istuvan lattialla :police:

X4 oli tosiaan vakiopalikoilla liikenteessä. Moottorina minun viimekauden crossikone zenoah 26cc 2 bolt.
Putkena MCD RRV4 crosseista tuttu Samban ultimate 4 power.

Ilmeisesti tuo upea X4 oli comp. versio :cool:
#21
Oliko toi X4 vakiopalikoilla ja mikä oli moottorina/pillinä...hienosti näytti istuvan lattialla :police: