Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - tonmi

#1
Lainaus käyttäjältä: FLANA64 - 09.03.19 - klo: 18.08
Juuri tuota moottoria en ole huoltanut, mutta kaikissa minulla olleissa moottoreissa tuo tiiviste on ollut tuolla kaasarin juuressa. Alpha, Werks, OS moottoreita on tässä vuosien varrella ollut.

Tässä mitä ilmeisimmin tulee tuohon alas, lohkossa sopivasti aukkoa pienentävä pykälä johon tiiviste puristuu.

En kyllä vieläkään oo saanut tätä konetta pelaamaan kunnolla, valmistajan suositus HSN 2,5 auki, LSN 2,5 auki, ei toivoakaan saada konetta käymään noilla asetuksilla vaikka kuin antais trimmillä luistille cappia. LSN:n pitää olla auki lähemmäs 5 kierrosta, jolloin lähtee kyllä käymään heti eka nykäisyllä, mutta hetken kuluttua kun kone lämpee niin karkaa kierrokset taivaisiin ja pakko laittaa sormi putkelle ettei kosahda silmille koko motti. Pakopuolelle uusin kaikki tiivisteet, uudet letkut, uudet prikat siilen alle, uusi tulppa. Luisti liikkuu ja palautuu kuten pitääkin. Mitä teen tämä kans? Roskapönttö kutkuttelee jo kummasti.

Saisin kytkinkellovikaisen DBX 2.0:n 100 euroon ohjaimineen, aloituskitteineen kaikkineen, ostanko ja ryöstän tästä koneesta siihen kytkinkellon, vai teenkö vaikka sähkökonversion?



Älkää säikähtäkö, putki kuvassa väärinpäin, koska ei ollut kiinni, odotteli uutta kumia.
#2
Alkaa pikkuhiljaa tympäsemään kun ei keksi oikeaa paikkaa GXR18 koneen kaasarin tiivisteelle. Tuleeko se moottoriin menevän osan kärkeen, vaiko ylös juureen asti? Missään ei kerrota  :roll: