Joo, kaikki ruuvit kireällä ja tulppa paikalla. Ei muuta kun paketti tilaukseen.
Kiitos vastauksista.
Juuso...
Kiitos vastauksista.
Juuso...
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: tansu95 - 14.05.11 - klo: 19.12
Noniin!
Nyt on vaihdettu losin tankki honkkarin tilalle ja edelleen sama juttu!Alaneula oli säädetty silleen niinkuin HOKE oli laittanut edelliselle sivulle ja yläneula silleen, että kierti sopivasti eikä booannut tai röpöttänyt...Kun laittoi kaasun pohjaan ja piti niin, niin hetken kierrokset olivat yhtäkorkealla mutta sitten yht äkkiä rupesi nousemaan todella nopeesti ja kun kaasun päästi jäi huutamaanTaitaa vetää ilmoja jostain? Voiko vaikuttaa että tulppa on hieman vinossa kansinapissa entisen omistajan jäljiltä?
Lämmöt oli paikallaan ollessa pukilla noin 135 ylöspäin!Vaikuttaisi että fuskaa jostain
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 14.05.11 - klo: 16.14
Lähdetään nyt vaikka siitä liikkeelle että luet vaikkapa minun kirjoittamia viestejä läpi tästä topikista parin sivun verran.
Sieltä löytyy varmasti neuvot ym, koska olen vasta neuvonut aivan samoja asioita.
En todellakaan jaksa kirjoittaa samoja asioita kerran tai jopa useamman per viikko.
Onkohan kaasuvivusto säädetty niinkuin kuuluu, eikä siis ole lisätty tyhjäkäyntiä ohjaimen trimmistä???
Edit: niinjooo kössö....
Saattaa olla kytkimessäkin vikaa... Väsynyt jousi jolloin kytkin alkaa lämmetessään kantamaan, eikä siis irroita niinkuin kuuluisi.
Jää hieman kantamaan jollin toki jarrutuksissa saattaa kone sammua.