Mistähän johtuu kun ei käy ilman hehkutinta? muuten tuntuisi olevan lähellä säätöjen oikeellisuus. Käy ja kukkuu ja kun ottaa hehkun pois niin melkein heti sammuu.
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: miiku1982 - 06.06.11 - klo: 11.10Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 05.06.11 - klo: 21.30
Ensimmäinen virhe jonka tiedän jo kysymättäkin, on että hanhenkaula ei ole nippusiteellä tiukasti kiristetty kaasarin kurkkuun.
Onkos ilmanputsari ylipäätään öljyttykään.
Toinen virhe on kaataa kaasariin polttoainetta.
Tällöin kone ei tietenkään käy kuin vain sen aikaa mihin kaasarista sisään kaadettu polttoaine riittää.
Ei näin.
Mikäli härvelissä on ryyppynappi, eli ryyppypumppu niin pumppaa siitä niin pitkään että näet polttoaineletkua katsoen polttoaineen menevän koneelle asti.
Toinen tapa on pitää sormea pakoputkessa ja startata.
Ryypyttäminen pitää aina lopettaa kun polttoaine saapuu koneeseen.
Liika ryypytys ja kone ei starttaa... on myös lähes mahdoton saada silloin kunnolla pyörimäänkään.
Nyt tuli testailtua niksejä ja tottahan toki pillin tukkiminen auttoi hetkeksi käynnistymiseen, mutta lähes heti, kun otti sormen pois pillin päästä, niin sammahti jälleen kerran. Pysy lkäynnissä vähän pitempään kun paineli pillin päätä tukkoon sormella(vähän kuin olisi ohjaimella kaasutellut tms.) Voisko olla ilmavuoto pakokäyrän ja motin välissä?
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 05.06.11 - klo: 21.30
Ensimmäinen virhe jonka tiedän jo kysymättäkin, on että hanhenkaula ei ole nippusiteellä tiukasti kiristetty kaasarin kurkkuun.
Onkos ilmanputsari ylipäätään öljyttykään.
Toinen virhe on kaataa kaasariin polttoainetta.
Tällöin kone ei tietenkään käy kuin vain sen aikaa mihin kaasarista sisään kaadettu polttoaine riittää.
Ei näin.
Mikäli härvelissä on ryyppynappi, eli ryyppypumppu niin pumppaa siitä niin pitkään että näet polttoaineletkua katsoen polttoaineen menevän koneelle asti.
Toinen tapa on pitää sormea pakoputkessa ja startata.
Ryypyttäminen pitää aina lopettaa kun polttoaine saapuu koneeseen.
Liika ryypytys ja kone ei starttaa... on myös lähes mahdoton saada silloin kunnolla pyörimäänkään.
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 05.06.11 - klo: 21.30
Ensimmäinen virhe jonka tiedän jo kysymättäkin, on että hanhenkaula ei ole nippusiteellä tiukasti kiristetty kaasarin kurkkuun.
Onkos ilmanputsari ylipäätään öljyttykään.
Toinen virhe on kaataa kaasariin polttoainetta.
Tällöin kone ei tietenkään käy kuin vain sen aikaa mihin kaasarista sisään kaadettu polttoaine riittää.
Ei näin.
Mikäli härvelissä on ryyppynappi, eli ryyppypumppu niin pumppaa siitä niin pitkään että näet polttoaineletkua katsoen polttoaineen menevän koneelle asti.
Toinen tapa on pitää sormea pakoputkessa ja startata.
Ryypyttäminen pitää aina lopettaa kun polttoaine saapuu koneeseen.
Liika ryypytys ja kone ei starttaa... on myös lähes mahdoton saada silloin kunnolla pyörimäänkään.