Tervehdys!
Tilasin uuden KYOSHO DMT GP SYNCRO KT200 (KONE on GXR18PS) auton viime viikolla, nyt siitä murtui kiertokanki alasilmukastaan.
Autossa on vielä tehdassäädöt ja sillä on ajettu n. 5 tankillista sisäänajoa. Yhtäkkiä auto sammui ajossa ja jätin asian sikseen (luulin polttoaineen loppuneen).
Eilen ehdin ottaa auton taas ajoon eikä vetonaru suostunut pyörittämään moottoria. Kaverini (kokemusta RC-polttiksista) irrotti motin, avasi kannen ja veti sylinteriputken ulos. Mäntä pyöriskeli irtonaisena lohkossa!
Soppaa oli saanut hyvin, se näkyi lohkossa ja männän päällä olevasta voiteluaineesta (märkää täynnä).
Mikä neuvoksi? Liikkeessä kehottivat palaamaan myöhemmin asiaan. Onko nämä takuuasioita? Liikkeen sivulta/kuitista ei takuuasioista TIETENKÄÄN ole mitään.
Mäntä oli myös saanut osumaa helmaansa rikkoutuneen kiertokangen lyötyä siihen. Sylinteriputki näyttää virheettömältä.
Tilasin uuden KYOSHO DMT GP SYNCRO KT200 (KONE on GXR18PS) auton viime viikolla, nyt siitä murtui kiertokanki alasilmukastaan.
Autossa on vielä tehdassäädöt ja sillä on ajettu n. 5 tankillista sisäänajoa. Yhtäkkiä auto sammui ajossa ja jätin asian sikseen (luulin polttoaineen loppuneen).
Eilen ehdin ottaa auton taas ajoon eikä vetonaru suostunut pyörittämään moottoria. Kaverini (kokemusta RC-polttiksista) irrotti motin, avasi kannen ja veti sylinteriputken ulos. Mäntä pyöriskeli irtonaisena lohkossa!
Soppaa oli saanut hyvin, se näkyi lohkossa ja männän päällä olevasta voiteluaineesta (märkää täynnä).
Mikä neuvoksi? Liikkeessä kehottivat palaamaan myöhemmin asiaan. Onko nämä takuuasioita? Liikkeen sivulta/kuitista ei takuuasioista TIETENKÄÄN ole mitään.
Mäntä oli myös saanut osumaa helmaansa rikkoutuneen kiertokangen lyötyä siihen. Sylinteriputki näyttää virheettömältä.