Morjens,
Kesällä hankitussa Pureten GP-II:ssa on pientä ongelmaa:
Koneen ja pakoputken välinen tiiviste on vuotanut ilmeisesti uudesta asti ja nyt ajelujen jälkeen koko tiiviste oli kadonnut ja putki oli tietysti löysästi kiinni.
Kyselin Atalasta uutta tiivistettä mutta sitäpä ei saakaan yksinään vaan pitäisi ostaa koko putken alkupää! Myyjän mielestä sen voi koota ilman tiivistettä, onko järkeä? Mistähän materiaalista siihen voisi tehdä sopivan tiivisteen? Materiaalin pitäisi olla varmaan aika kuumankestävää.
Onko muilla ollut sellaisia ongelmia että koko koneen vasen kylki on märkänä öljystä ajon jälkeen? Mulla se on ollut tuollainen tosiaan uudesta asti ja Atalan mielestä sekin on normaalia... Öljy on kai tullut tosiaan juuri sieltä pakoputken tiivisteen välistä, parempaakaan syytä en keksi!?
Muuten, odotettavissa enemmän tai vähemmän vauhdikas video kuvattuna Alphan kyydissä olevalla digivideokameralla, pitää nyt katsoa miten se auto jaksaa kulkea kameran kanssa... Onko kokemuksia?
Kesällä hankitussa Pureten GP-II:ssa on pientä ongelmaa:
Koneen ja pakoputken välinen tiiviste on vuotanut ilmeisesti uudesta asti ja nyt ajelujen jälkeen koko tiiviste oli kadonnut ja putki oli tietysti löysästi kiinni.
Kyselin Atalasta uutta tiivistettä mutta sitäpä ei saakaan yksinään vaan pitäisi ostaa koko putken alkupää! Myyjän mielestä sen voi koota ilman tiivistettä, onko järkeä? Mistähän materiaalista siihen voisi tehdä sopivan tiivisteen? Materiaalin pitäisi olla varmaan aika kuumankestävää.
Onko muilla ollut sellaisia ongelmia että koko koneen vasen kylki on märkänä öljystä ajon jälkeen? Mulla se on ollut tuollainen tosiaan uudesta asti ja Atalan mielestä sekin on normaalia... Öljy on kai tullut tosiaan juuri sieltä pakoputken tiivisteen välistä, parempaakaan syytä en keksi!?
Muuten, odotettavissa enemmän tai vähemmän vauhdikas video kuvattuna Alphan kyydissä olevalla digivideokameralla, pitää nyt katsoa miten se auto jaksaa kulkea kameran kanssa... Onko kokemuksia?