Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - jms

#1
Morjens,
Kesällä hankitussa Pureten GP-II:ssa on pientä ongelmaa:
Koneen ja pakoputken välinen tiiviste on vuotanut ilmeisesti uudesta asti ja nyt ajelujen jälkeen koko tiiviste oli kadonnut ja putki oli tietysti löysästi kiinni.

Kyselin Atalasta uutta tiivistettä mutta sitäpä ei saakaan yksinään vaan pitäisi ostaa koko putken alkupää! Myyjän mielestä sen voi koota ilman tiivistettä, onko järkeä? Mistähän materiaalista siihen voisi tehdä sopivan tiivisteen? Materiaalin pitäisi olla varmaan aika kuumankestävää.

Onko muilla ollut sellaisia ongelmia että koko koneen vasen kylki on märkänä öljystä ajon jälkeen? Mulla se on ollut tuollainen tosiaan uudesta asti ja Atalan mielestä sekin on normaalia... Öljy on kai tullut tosiaan juuri sieltä pakoputken tiivisteen välistä, parempaakaan syytä en keksi!?

Muuten, odotettavissa enemmän tai vähemmän vauhdikas video kuvattuna Alphan kyydissä olevalla digivideokameralla, pitää nyt katsoa miten se auto jaksaa kulkea kameran kanssa... Onko kokemuksia?
#2
No olihan se kun kaverin kassa ajeltiin parkkiksella Kyoshon polttiksilla ja mun auto ei yllättäen totellutkaan enää käskyjä ja törmäsi kaasu auki katukiveykseen... Otti komean voltin ja tankki halkesi ihan täysin ja lennätti täyden tankin menovettä moottorin ja servojen päälle... Pohjalevy vääntyi iskusta myös mutta se oli helppo vääntää suoraksi.