Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - veppe

#1
Sähköautot / Vs: Mamba Monster
11.08.12 - klo: 01.27
Lainaus käyttäjältä: hankar - 09.05.12 - klo: 15.50
Lainaus käyttäjältä: tuplaesa1 - 09.05.12 - klo: 06.45
Lainaus käyttäjältä: seeveerii - 06.05.12 - klo: 20.50
Testeillä kävin ja kyllä toimi moitteettomasti, onneksi. Taisi käydä vaan aika hyvä tuuri itsellä.

No aika fakin hyvä tuuri kävi. Itsellä kaksi monsteria palanut niin että unohtanut akut kolmeksi vartiksi kiinni ajon jälkeen.

Onkos tuo kärvähtely taipumus Mamba Monsterin ominaisuus vai yleisempikin ilmiö? Niinhän ne suosittelee muillakin merkeillä johtojen irroittamista heti, mutta ennen tätä oli käsitys että syynä olisi vain se että akkuja ei vahingossakaan pureta liian tyhjiksi. Nimimerkillä 8Ah 4S noparissa kiinni vuorokauden verran ja tietenkin romut auton takarontissa.
Itsellä unohtui E-Revossa viime talvena 2 kuukaudeksi (!) akut kiinni autoon (2x3S Lipot). Oliko lie jokin kiire tullut ajon päätyttyä, vai miksi unohtui  :undecided: Akut oli toki entiset, mutta nopari toimii ainakin vakio NiMH akuilla ihan OK. (uusia Lipoja en ole saanut vielä hommattua).

Lisäksi noparini ei ole suojattu tehtaan jäljiltä mitenkään, ja on ajeltu lumihangessa, märällä yms. reilun 2 vuoden aikana useamminkin. Vaikkakin yhteensä vain jotain 20-25 akullista ajettu koko autolla, eli aika harvakseltaan tulee tuota ulkoilutettua. Tsäkää mulla lie anyway ollut, pitänee ottaa noparin suojaus asiaksi ennen seuraavia ajoja  :wink: