loput lätäköt lastailtu pois
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: primeri - 06.09.11 - klo: 14.35taitaa johtua nuo slayereitten kaatumiset, mitä oot nähny enemmän kuskeista... :) ei maar kyl aika paljo tarvii päivittää, jos hyvän haluaa. Katotaan mikä tulee, ko saa vakaajat ja levittävät hexitLainaus käyttäjältä: Driverz - 31.08.11 - klo: 17.15
Kumpi teidän mielestä olisi parempi? Voisitteko kertoa jotain miinuksia ja plussia näistä?
Traxxas Slayer
Team associated sc8
Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin en ainakaan Slayerin puoleen kääntyisi, mitä olen niillä nähnyt ajettavan. Kaatumatauti Slayerilla on melkoinen. Tuo Asso näyttää muutenkin paljon asiallisemmalta
Lainaus käyttäjältä: *HOKE* - 05.09.11 - klo: 22.40vakaajia aattelin kans. Onkohan tähä malliin mitää tehdastekosia, vai tarviiko ite väsätä? Maaara on ok ja vähä jäykemmät iskariöljyt helppas hiukan. Renkaatki vois olla eri malliset, ko nuo vakiotLainaus käyttäjältä: vinokone - 04.09.11 - klo: 21.08Vakaajat ja oikea maavara.
Aapuva! Millai saa Slayeristä kaatumataudin pois?
Maavara siten että tiputettua auto vaikkapa 10 sentin korkeudesta, auto pysähtyy tukivarret vaaka asennossa.
Lainaus käyttäjältä: mehtis - 21.08.11 - klo: 17.53
Etkai säätänyt vain lämpöä tuijottamalla?
Lainaus käyttäjältä: Hilleri - 20.08.11 - klo: 09.30Perjantaina hankin slayerin ja aattelin su mennä kokeileen radalle. on kyllä helppo laite käynnistää
Okei. Harmillista, näytti ihan kivalta autolta ja "helppo" starttaus myyntipuheissa lisäsi mielenkiintoani. Kun minun tuurillani tulen ajelemaan, niin nypin konetta tunnin käyntiin. Sitten pitää alkaa crossia metsästämään?