Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - ade83

#1
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
09.09.11 - klo: 18.35
ei perkule ei nyt toimi ei sit millää.. ei noilla alkuperäis säädöillä eikä niitä muuttamallakaan.. auto kestää vain kevyttä kiihytystä puolelle kaasulle ja sit alkaa röpöttää ja sammuu tai sit sammuu ku seinää... ja välillä sammuu ku löysää kaasua.. kakkosta en oo saanu tupaa vielä kertaakaan.. alkaa epätoivo iskemää   :undecided:

oisko täällä kukaa lappeenrannan suunnalta joka pystyis jeesaamaa auton kanssa..?
#2
ok. kiitos

eli nyt auto lähtee huomattvasti helpommin käyntiin mutta vieläkin ongelmia kaasun kanssa..

siinä vaiheessa kun kone alkaa kiekumaa ni tulee pelille loppu.. ja pysähtyy kuin seinää.. kevyellä kaasulla voi kyllä ajella mutta vähänkin kun antaa leipää ni stoppaa..
#3
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
08.09.11 - klo: 18.12
kertokaas moottorin kaasarin vakio säädöt. itselläni ei ohjekirjaa ollenkaa niin on vähän vaikeaa..  revo 2.5
#4
yhden vian ainakin löysin että tankin korkin tiiviste vuoti. nyt on korjattu ja katsellaanpa josko se auttais jotai toho säädön helpottamiseen..

niin ja missähän tommonen yksisuuntalaakeri sijaitsee?  :embarrassed:
#5
juu on käytössä, ja sain käyntii sen tossa hetki sitte mutta taitaa säädöt olla ihan hakusessa... eli voisko joku vääntää rautalangasta mistä kannattaa säätäminen alottaa.

auto käynistyy tosi vaivalloisesti mutta kun saa käyntii ni käy tyhjäkäyntiä ihan hyvin. mutta ajaessa ei kestä kovaa kaasua suuri ollenkaa, eikä nopeaa kaasun pois ottoa (sammuu). savuttaa aika reilusti vaikkakaan ruuvit eivät ole miusta mahdottomasti auki. ja kun on sammunut niin on työn ja tuskan takana saada se käyntii.

kertokaaahan nyt alaruuvin säätö ja yläruuvin säätö ja minin ne vaikuttaa tai ainakin pitäs vaikuttaa... ja jos on olemassa jotain tehdas arvoja niin olis ne kiva kuulla..

tyhjää lyöminen loppui kun auto oltii saatu kerran käyntii
#6
moro

elikkä tuli ostettua eile tossa 2.5 revo ja nyt en meinaa saaha sitä käyntii millää.. autolla on ajettu kuulemma noin kolme gallonaa ainakin ja motti on alkuperäinen.. mikähän voisi olla vikana? itse mietin hehkua mutta kun itselläni ei ole mitää kokemusta aikaisemmin polttiksista niin on vähä vaikeä lähteä arpomaan...

pystyykö hehkua jotenkin testaamaan? niitä on iso läjä mukana mutta kuulemma jotkut ovat vanhoja..

kun autoa yrittää käynistää startilla niin välillä startti pyörii tyhjillää että ei pyöritä konetta onko normia?

niin ja jos jollain on koneen säädöistä tietoa niin sitäkin otan mielellään vastaan.

eiköhän noilla päästä nyt alkuun.. kysellää myöhemmin sit lisää typeryyksiä  :roll: