Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Tomi T

#1
Eilen ajelin zetalla ja sitten vähän lipesi ja kolahti oveen, ei mitenkään erityisen kovaa. Mutta sitten kun koitin lähteä liikkeelle siitä niin pyörät olivatkin kääntyneet tappiin asti, eivätkä totelleet ohjausta. No, ei muuta kuin koittamaan että mitäs nyt, ja kun yritin kääntää pyöriä käsin, ne kääntyivät suoraan ilman vastusta mutteivat pidemmälle. No, onneksi omistan toisenkin zetan, hieman elektroniikkavammaisen, josta sitten otin uuden valkoisen boksin, mikä onkaan nimeltään, ja vaihdoin sen rikkoutuneeseen.

Olin yllättynyt että sain johdot kiinni niinkin helposti, juotokset kun eivät kuitenkaan mitään kovin isoja ole :) Nyt vain kovaa ajoa 8)

edit: avasin äsken tuon "rikkoutuneen" ja huomasin että tuo ohjausakseli oli vain jotenkin irronnut sieltä, ja laitoin sen takaisin uraansa niin servo toimi taas ainakin käsin kääntämällä :D

Sellainen kysymys vielä että sopiiko Monsteriin samat turbot ja virimosat kuin raceriinkin?
#2
Lainaus käyttäjältä: "Astris"Racer vai Overland?
Joku kertoi jossain että Racer ei pääse esim. maton reunan yli, pitäneekö paikkansa? :?

Pääsee racerilla maton reunan yli, jos ei aivan valtaisan paksu matto ole. Korillakin (eli maavaralla) on tietenkin oma osuutensa asiaan :)
#3
Monsteriin käy siis samat moottorit kuin normaaliin zetaankin? Samat turbotkin varmaan käy?
#4
Vaikutti aivan sairaan hauskalta peliltä tuo Monster.

Keuli kivasti 8)

Siihen vaan virimottia ja turboa niin liikkuiskin jo riittävästi :lol:
#5
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"Milläs madalsit?

Dremelillä ja pieni prikka siihen etupuskurin alle. Vaiheessa vielä, ei törmäyskelpoinen :D
#6
Pientä madallusta Subaruun:

#7
Lainaus käyttäjältä: "Rc-Poika"Tomi T, Hmm? Aika ovela ongelma. Oletkos katsonut että ohjaimen pattereissa/akuissa on kunnolla virtaa ja ohjain on päällä? Nimittäin itselläni tuo ohjain ajoittain ei pysy päällä. Aika ovela ongelma kyllä..

Patterit ja akut ovat kunnossa. Toisella zetalla toimii oikein hyvin. Kidekin on molemmissa sama, ettei siitäkään ole kiinni :)

Mittailin tänään yleismittarilla ja antennijohto ainakin on kunnossa.

A-pu-va :(
#8
Mikähän tuossa kakkos-zetassani on vikana, kun se alkaa toimia ihan ominpäin kun menee parin-kolmen metrin päähän ohjaimesta. Antennijohdon olen juottanut uudestaan molemmista päistä ja moottorin johdot juotin kanssa koneeseen kiinni uudestaan. Vinkkejä? :|
#9
Onkohan noissa Integyn kuuladiffeissa jotain merkittävää eroa, kun kalliimpi on 2 kertaa halvemman hintainen?

Entä kumpikohan noista Integyn turboista olisi parempi, Twin Turbo vai Turbo 3?
#10
Olen tässä tutustunut mini-z:jen viritykseen, ja muutama kysymys on herännyt.

Mitä vaikutusta fettien määrällä on?

Tässä kuvassa niitä taitaa olla 4 molemmissa "kasoissa". Kestääkö auto sitä tehokkaamman koneen, mitä enemmän noita on?

Juotetaanko nuo uudet fetit auton fettien päälle, vai poistetaanko vanhat?