II/00 1.Pionk KarPr. Koneenasentajien rj. >>>
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: vator - 21.10.11 - klo: 19.02
Ymmärtääkseni moottori kuluu väljäksi männän ja sylinterin välistä joten puritukset pääsevät siitä karkuun oli kansi miten lähellä vaan.
Lainaus käyttäjältä: tactical - 21.10.11 - klo: 12.42
Autonoobie & Lennokkisetä tuomitsee tämän siten että puristukset ovat kateissa. Kyllä siellä kunnon vastus pitää tuntua. Ei saa pyöriä vauhtipyörää hipelöimällä.
Lainaus käyttäjältä: JUkka-san - 20.10.11 - klo: 19.50
Koneen käynnistymiseen tarvitaan polttoainetta, ilmaa, tulppaan lämpöä ja koneesta puristuksia. Laita puhdas öljytty ilmansuodatin, uutta polttoainetta, tarkasta että tulppa oikeasti hehkuu, ja että kone saa polttoainetta. Polttoaineen saannin voi tarkistaa esim pitämällä kaasun pohjassa tukkimalla sormella pakoputken ja pyörittämällä konetta joko vetostartilla tai startterilla. Sitten pitäisi olla vielä kaasarin säädöt oikealla hehtaarilla.