Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - rctonsku

#1
Taas tarvitaan viisaampien apua  :embarrassed: ongelmana olis hpi bullet joka toimii hienosti MUTTA kun kiihdyttää ja jarruttaa muutaman kerran peräkkäin niin auto sammuu (tukehtuu?) tyhjäkäynti on aika isolle säädetty ja voi käytää paikoillaan 30sek ja lähtee hyvin liikkeelle jos ottaa tankista paine letkun irti ja säätää pääneulasta rikkaammalle niin ei sammu mut kiihtyvyys kärsii. Mistä etsisi vikaa? Alkaa jo kohta tympia tämä nykiminen litra löpöa, kahdet patterit, pari uutta tulppaa, kolmesti purkanut kaasarin ja puhdistanu, tankki pakoputki suodatin ja letkut pesty eikä vieläkään pysy käynnissä niin ja neulat samassa kuin ennen ja silloin toimi hyvin nyt ei sama mihin ruuvaa :angry:
#2
Polttisautot / moottorin säätö?
06.10.11 - klo: 21.23
Paljon on hyvää tietoa täällä mutta vaikea löytää joten jos täällä vois kysellä moottorin perussäätöön vinkkejä.
Ongelmana olis kun en mistään löytänyt mikä olis optimaalinen moottorin lämpötila jotta osais säätää sen mukaan seoksia.
Viimeksi kun sain auton toimimaan hienosti pienen tulppa sekoilun jälkeen tankillinen löpöä ja poks...
kiretokanki poikki ja kun koneen avasin oli mäntä tarttunut lujasti kiinni  :embarrassed:
ilmeisesti liian laiha seos ja ylikuumeni vaikka auto savutti kun ajoi...
Osaisko joku kertoa suuntaa antavia lämpötiloja joilla osais turvallisesti säätää?