Lainaus käyttäjältä: Ipperu - 23.08.17 - klo: 19.19Lainaus käyttäjältä: Chosen4 - 23.08.17 - klo: 14.20Lainaus käyttäjältä: Ipperu - 23.08.17 - klo: 09.38
Noin kallis auto eikä voimansiirto kestä...? Huomattavasti halvempia ja kestävämpiä 1/8 monstreitakin löytyy esim thunder tiger mt4 G3.
Täälläkin foorumilla tuon keston suhteen on aika paljon erilaisia kokemuksia. Varmasti renkaat, slipperyn tiukkuus ja ajotapa vaikuttaa kestoon. E-Maxx on kohtuu yleinen auto ja enemmän sitä puhetta on aina ongelmia kohdatessa mitä autojen kestäessä 😉
On E-maxx legendaarinen basher ja sellaista mietin itsekin, mutta vähän tuo kestävyys mietityttää. Ja onhan se kallis. Vaihtoehtoja pitää vähä kuitenkin kartoittaa. Mulla on jo yksi auto (LRP), jonka kanssa edetään : ajo+korjaus -tahtiin. Muiden kanssa ei ole ollut ongelmia. Siksi vähän ihmetyttää kun nuo spedet vain kestää ja kestää. Toinen murheen kryyni taitaa olla nuo 1/16 autot : nekin vähän "heppoisia". Mutta anyway, kyllä minulle ainakin harjattomassa emaxxissa riittäisi 4s vallan mainiosti, miksi pitää ylipäätänsä ajaa 6s:llä? Harvoja paikkoja, joissa täyttä voimaa pystyy hyödyntämään. Kauanko sitä jaksaa ajaa edestakaisin jotain asfalttia ja kellottaa nopeuksia? Ei montaa kertaa.
Kyllä mä tykkään 6s ajaa ja se on varmaan tottumiskysymys. Pelkkään ajeluun 4s on mukavampi, mutta jos montulla revittää niin omasta mielestä 6s on paljon hauskempi kun pystyy tekemään hyppyjä ja temppuja kun voimaa on reservissä

