Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - mr lazer

#1
Itellä oli Orkkis osat kiinni ja ei mitää muuta ylimäärästä..
#2
Orkkis osista toise etutukivarre oon saanu hajalle. Muut ollu hardeja. Ja itelläki pohjalevy on muotoutunu uuestaa..
#3
Juu itellä niitä hrdeja vaan siks kun ei normeja löytyny rcm:ltä  :smiley:
#4
No nyt selvis tarkemmin  :laugh: Eli normi osia kiinni ja ajoo vaan  :grin:
#5
Nii onki mutta mitä niissä niikun haetaan?  Ei niillä kestävyyttä haeta..
#6
Ite en kyllä nuita hard osia enää suosittelis ainakaa. Kaikki hard osat mitä on ollu kiinni autossa nii oon rikki saannu toista takatukivartta lukuunottamatta.. Orkkikset kestää. Mikä se hyöty muute on noilla hard osilla?
#7
Itellä kaks originaali vanttia vääntyny..
#8
Kyosho / Vs: mad force ! ?
04.01.15 - klo: 11.16
Ihte vaan tarkotin sitä tuossa sähkö vs polttis jutussa et ne polttikset on vähän riskialttiita talvisin  :roll: Kesällä kyllä polttis vie mut talvella sitten sähkö just ton helppouden takia ja ei oo sitä riskiä et saa koneen väljäks.. :laugh:
#9
Traxxas Stampede? Saa nelkkuna ja tuuppina ja kestäväks todettu vehje kans. Tiiä sitten mahtuuko budjettiin harjattomana..
#10
Kyosho / Vs: mad force ! ?
29.12.14 - klo: 18.03
Eipä tälle nyt uutta aihetta ois välttämättä tarvinnu tehä. Mut vastaan nyt. Eli jos jotain pihalelua ettii nii ei tän kanssa Paljoo mehtää mennä. Mut en nyt tiiä onko nuo polttikset parhaita vaihtoehtoja talvella. Tai no pitää huoli että lämmöt on ok mut silti. Jos nyt ite valihtisin tätä vehjettä sähkönä vai polttiksena nii ihte talvea varte ottaisin sähkö..
#11
Jaajaa nyt selveni.  :grin:
#12
Lainaus käyttäjältä: fsp - 20.12.14 - klo: 08.58
Kapeet minipinnit leveellä vanteella oli todella yleinen ratkaisu Nokian WJ kisassa. Ihan kokeilemisen arvoinen vaihtoehto jokaiselle.


Tarkotakko sää että nelkun vanteet ja sitte tuupin etu kumi?
#13
Ok. Nyt pitäis vielä iskarit ja diffi ja linkkien teko. En tiiä oonko ihte sählännyt mut paketissa ei ollu sitä ruuvia jolla laitetaan se taka iskaritorni kiinni..
#14
Nyt alko sitte uuen asson kasaamine! Piru mukavaa touhua tää on mut tarkkana pitää olla :grin: Oisko viisaammilla joitai vinkkejä kasaamisee?
#15
Niinhän se pitääkin. Onks sul muuten mikä kone tuupissas?
#16
Ville onhan se noinkin mut nuo metriset ruuvit vaan ärsyttää. Konversio maksaa 170e. Mut onhan se niinkin et laittais ihan kunnon vehkeet ku tuntuu että toi tuuppi on enemmän se mun juttu.
#17
Eli aika eri vehje :grin: Osia tuppaa olemaan ihan kiitettävät määrät ja tuumaset avaimet. Pitää C4.2 konversio ostaa.
#18
Mites nää osat nyt käy B4.2 ja B5M: välillä. Onko mitään samoja vai käykö jotkut?
#19
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
17.11.14 - klo: 17.47
Koita sillä vaikka.
#20
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
16.11.14 - klo: 21.06
Niitä pinjoneita kannattaa olla aina muutamaa eri kokoa mutta jos ei yhtään lämpene kone niin testaa vaikka paripiikkiä isompaa.
#22
No tuo mini zeta on muutaman sentin isompi kun tuo dnano
#23
Yleinen keskustelu / Vs: Noobikysymykset
12.10.14 - klo: 10.38
Tai jos haluaa vähän tiukemman lukon nii sinitarraa se diffi täyteen..
#24
Kyllähän toi vetokäynnistin kestää kun malttaa vaan nykiä oikein.  Itellä tosin menee hermo siihen nykimiseen niin hankin siihen rotostartto systeemit. Kannattaa lukasta tuota SOLID AXlL MONSTER TRUCK-ketjua. Siellä on juttua mad forcesta..
#25
Itellä kestänyt ihan tolkutonta pommitusta ja iskarin liukuputki on mennyt vaan poikki. Ja jos "oikeaa"monsteria haluaa niin ohan tää vähän niikun jo sinne päin..
#26
Mikä olis tullu sähköihin kun ohjaus toimii ja pakki toimii mutta kaasu eteenpäin pimeni täysin. Vastaria koitin jo toisilla sähköillä ja se toimi. Eli nopari tai moottori siinä siis taitaa olla kaput vai onko tuossa vielä jotain muuta mahollisuutta?

http://www.rcm.fi/rc-elektroniikka/nopeudensaadin-moottori-combot/reventon-r-esc-2s-silver-comp-v3-0-7-5r-combo.html

Tuollanen siis kiinni..
#27
Mugen / Vs: Mugen MBX 6
24.09.14 - klo: 10.35
Ok!Muistin sit väärin mut pitää koitttaa tota kymppii keskelle kuha nyt sen combon jostai saan taiottua.
#28
Mugen / Vs: Mugen MBX 6
23.09.14 - klo: 21.41
Ok! Puhukos se jori mulle että öljyt diffeissä oli 3-7-5 ja sano että kun sähkö kone laittaan kiinnii niin 10 keskelle ois hyvä. Jos sitä joskus innostuis koittamaan mutta harjotellaan sitä putkien välissä pysymistä näillä mitä on  :grin:
Comboo mulla ei tuohon vielä oo mutta sekin siihen tulee.. Varmaan jotain ¨~2100kv hankin tuohon.
#29
Mugen / Vs: Mugen MBX 6
23.09.14 - klo: 21.21
No nyt on paikallaan ja ei tuo nyt tarvinnu enempää dremeliä kun tuo yks katkasu mut yks ropleema tuli eli nuo orionin 6400mah lipot on aikas isoja ja eihän tuo tarranauha riitä tuossa.. Tuo akkuteline on myöskin sitä vähä  vinossa mutta kosmeettista :wink: Ja onkos tuohon ny mitä osia mitä kannattais tilailla varaosiks ettei heti ekan kolhun jälkeen tarvi osia ostella :roll:
#30
Mugen / Vs: Mugen MBX 6
23.09.14 - klo: 19.03
Tuli hankittu tuo mbx6r ja sitten se eurorc:n konversio mutta eihän tuo käy tuohon ärrään kun tuossahan on tuo mikälie hiilikuitulevy ja sitten tuo iso vastari poksi. Jotenka mitäs osia tuohon nyt tarviis hommata? Pienen pähkäilyn jälkeen huomasin et tuon saa kyllä dremelillä kuntoon mutta ei tiiä raaskisko sitä nyt alkaa leikkelemäänkää..