Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - dude83

#1
moro!

oon täs tilailemassa tamiyan autoa ja oon ihan ulalla vielä näistä vehkeistä ku aloittelija satun olemaan..  :embarrassed: mitä eroa käytännössä noilla alustoilla on? esim tt01e, tt01D, tt01R
ja miettiny ostavani rakennus-sarjana ku tarttee jotain näperreltävää niin mitä servoa, noparia, vastaria ja ohjainta suosittelette..
#2
Lainaus käyttäjältä: seeveerii - 07.02.12 - klo: 15.37
Vaikken tiedäkkään touring/drifting autoisa mitään, niin vastaan kuitenkin. Harjattomat kestää paremmin ja tehoa enemmän. Ja kyllä tuon linkittämäsi auton pitäisi olla laadukas kun on hpi:n ja varaosiakin saa hobbylinnasta.

näin olin itsekkin käsittäny et harjaton olis parempi. Jos oikein tota lontoota ymmärsin valmistajan sivuilta niin toi oli harjallinen.. onkohan toi sit sellainen vehje et jos innostuu vallan lajiin nii tota olis helppo sit jatkojalostaa paremmaksi? ettei heti kumminkaan ominaisuudet loppuisi kesken..
#3
on alkanu kiinnostaa sen verran rc-autot että hankinta alkaa olla ajankohtaista  :grin:
tarkoituksena olisi hankkia auto millä onnistuisi driftaus ja ihan normi grippi ajokin.
lähtökohdaksi olen ajatellut ihan "perusautoa" aluksi jos jostain syystä ei sit laji kiinnostakkaan..
http://www.hobbylinna.com/sprint-drift-24ghz-with-2010-camaro-body-p-27050.html tekeekö tolla mitään?
kumpi on parempi nelivedossa hihna vai kardaani? harjaton vai harjalla? akut? työkalut?  :shocked: kauheesti on varmaan huomioitavaa mut kysellään sit lisää ku tulee mieleen  :grin:


http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=106152&lang=en  tossa lisää infoa autosta..