Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - _~JH~_

#1
Moi,

Muutetaan huomenna perjantaina 4.10 turffiradan profiili. Aloitetaan rallikoulun jälkeen eli noin 19:30. Jos eksyy paikalle niin saa auttaa profiilin teossa.
#2
Lainaus käyttäjältä: Elmaurizio - 18.01.17 - klo: 10.29
Huomenma torstaina 19.päivä, onko tietoa mitenkähän mahtaa olla ovet auki, klo 16 jälkeen olisi tarkoitus tulla ajamaan jos vaan joku on paikalla silloin.

- Mauri Hiltunen

Ovet auki klo >16
#3
Lainaus käyttäjältä: Bigbear - 28.12.16 - klo: 12.12
Onko jengiä menossa tänään ajamaan? Eli onko ovet tänään auki?

Ovet auki
#4
Tiedoksi: Ovet aukeaa perjantaina noin klo 10.
#5
Tällänen kone itellä pyörii.
Prosessori: Intel Ivy Bridge i7-3770K
Muisti: Kingston HyperX 2x4GB, DDR3
Näytönohjain: Palit NVIDIA GeForce GTX 670 JetStream, 2GB
Kovalevy : Western Digital 2TB Caviar Black
ssd: samsung 128 G
Emolevy: Asrock Z77 Pro3
Kotelo: CoolerMaster 690 II Advanced Black & White Edition
#6
Lainaus käyttäjältä: meritane - 19.03.12 - klo: 22.06
Kiitokset kisoista! Rata oli haastava ajaa! Minä tykkäsin radan triplan jälkeisestä pehmeästä röykkeliköstä siinä oli mukava ajella. Kun taas pääsuoran jälkeisessä nopeassa kaarteessa en tohtinut ajaa niin lujaa kuin olisin voinut.. Sain Joonakselta kisan jälkeen vinkin miten se olisi kannattanut ajaa: kaasu pohjassa ja kääntää vaan niin kyllä se menee koska auto kuitenkin sen verran puskee että se kääntyy vaikka eturenkaat olisivatkin käännettynä ääriaseentoonsa. Joten ajo meni siellä päässä rataa enemmän vähemmän "ohjailuksi".

Välillä kyllä harmitti kun oli jonkin verran kaasun kanssa ongelmia (ilmeisesti nopeudensäädin+moottori+MHz vastari ei sujuvasti toimi yhdessä, en tiedä). Kun yritti ajaa hiljaa (siis jotain täyden kaasun ja vapaan väliltä) auto saattoi jopa pysähtyä.  Täydellä kaasulla pelasi tosi hyvin mutta muuten ei. Eli suomeksi sanottuna: oli tullut tankattua menovedeksi korkeaoktaanista kengurubensaa. Lopuksi vielä kiitokset Mikalle autonkorjausavusta!

Tane se vinkki meni niin , että ohjaus tappiin ja kaasulla sitten säätöä , mutta ei sekään aina toimi vaan tilanteen mukaan pittää kattoo se.