Lainaus käyttäjältä: Volvospede - 21.11.13 - klo: 14.23
Uusi koppa durangoon, mutta tuli ihan vanhan näköinen:
Tässä on kyllä sitä aerodynamiittiä, mikäs tämä kori mahtaa olla?
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: Volvospede - 21.11.13 - klo: 14.23
Uusi koppa durangoon, mutta tuli ihan vanhan näköinen:
Lainaus käyttäjältä: Skelektor - 10.10.13 - klo: 00.51
Mulla on tää Sanwa MX-V radio ja RX-37W vastari.
Ohjeiden mukaan kalibroin radion ja vastarin, niin ihmetyttää kun vastarin valo ei pala sinisenä ledinä vaikka ohje niin sanoo. Se palaa punaisena... minkä värisenä muilla palaa vastarin ledi ??
Ps. Minkälaisia akkuja ootte käyttäneet vastaanottimessa ??
Tuolla on mun projektista juttua:
http://rc10.fi/index.php?topic=79487.0
Kiitos vastauksesta etukäteen :)
Lainaus käyttäjältä: GT Warrior - 22.07.13 - klo: 18.22
Mikä on tossa piessä ajatus?
Lainaus käyttäjältä: mcly - 24.05.13 - klo: 14.47Lainaus käyttäjältä: jperala - 24.05.13 - klo: 14.23Minkä takia on silkkaa omaa syytä jos ei sitä huolla ennen ekaa ajoaLainaus käyttäjältä: Tomsson - 24.05.13 - klo: 14.21
RTR laitetta hieman jo päässyt ajamaan. Jännä kevätalennus oli muuten kun Durango on itse tiputtanut juuri hintaa vähän reilummin
http://www.team-durango.com/race-cars/desc210rtr/
Onhan tuo muuten ihan asiallinen laite kolmen kesän Blitzailujen jälkeen, mutta jo mainitut asiat ovat itseänikin ihmetyttäneet. Ymmärrän että kisalaitteessa(tilanteessa) ei saa olla pakkia, mutta miksi normaalisti ohjelmoitavissa olevasta Cirtixin säätimestä on koko vaihtoehto otettu pois tähän rtr-ruoskaan? En kisaa, joten jos pakilla pääsee yhdestäkin jumista pois, niin se on pop. No ei sen väliä, turhan tuhnut sähköt nuo on meidän radalle, joten nappasin Blitzistä ja tiesin asian ennen ostoa. Servosaver on muinaisvitsi viidentoista vuoden takaa. Etujouset myös ihmetyttää ja eritoten niiden lyhyys. Etupään joustosta ei saa niin hyvää millään kuin takapäästä drooppeineen ja muutenkin toinen etuiskari vuotaa jo heti uutena. Pitää iskarit käydä läpi ja toivoa että on vain joku löysässä ettei nyt uutta tarvi korjaamaan alkaa.
Eiköhän tuosta ajettava muotoudu, kunhan korisokkien reiätkin vähän väljistyy
Tuossa oli pajon syitä jonka takia en RTR mallia harkinnut 15s pidempääRTR pitäisi olla joo valmis ajettava mutta sitähän ne eivät kyllä sillee ikinä ole joten ei voida enää sitä edes olettaa
Lainaus käyttäjältä: MiG-77 - 21.05.13 - klo: 13.50Lainaus käyttäjältä: Temmu - 21.05.13 - klo: 13.28Lainaus käyttäjältä: MiG-77 - 21.05.13 - klo: 12.29
Mulle riittää vielä 13.5T hyvin pitkälle(Tosin on kyllä noparista ennakkoja säädetty...)
Voikos siitä RTR speedpassionista säätää ennakkoja, vaatiko se softapäivityksen? Siis sopisiko sinne jonkun muun sp-nopan softa, eikös se ollut nimenomaan Stockki nopari jota ei voi säätää?!
Joo, ei voi stockki noparia säätää. Minä olen omaan RTR autoon vaihtanut Hobbywingin noparin (itseasiassa sähköistä vain moottori on enää stock versio).
Lainaus käyttäjältä: MiG-77 - 21.05.13 - klo: 12.29
Mulle riittää vielä 13.5T hyvin pitkälle(Tosin on kyllä noparista ennakkoja säädetty...)
Lainaus käyttäjältä: es - 21.04.13 - klo: 23.23
onko kellään kokemusta louisen renkaista? ite ajattelin pistää eurorc:stä tilaukseen esim. tollaset
http://fi.eurorc.com/product/2965/louise-sc--maglev-rengas--musta-vanne---traxxas-taka--liimattu---soft--
Lainaus käyttäjältä: Temmu - 29.04.13 - klo: 14.12
Moro,
120a v3 xerunissa ongelmaa, eilen normaali akunvaihdon jälkeen nopari ei suostu käynnistymään, siis napista ei tapahdu mitään. Nopari ei ollut lämminnyt yhtään ja liitokset on tarkastettu.
Viime viikolla samainen nopari sekosi, akku kiinni, virrat päälle=kaasu pohjassa samantien, ongelma korjaantui kalibroimalla.
Olisiko tuossa virtanapissa vika vai?! Jos tuo kaasupohjassa ongelma korjaantui kalibroimalla niin olisiko se nappi juminut ja noppa kalibroinut "itsekseen". Ja voiko tuolle napille, jos vika siinä olisi tehdä mitään.
Käyttötunteja ei noparilla paljoa ole
Lainaus käyttäjältä: pijokela - 16.04.13 - klo: 09.50Lainaus käyttäjältä: Temmu - 16.04.13 - klo: 08.35
Mikähän mahtaa varsinainen pointti olla tälle topiikille, veikkaan että moni muukin kuin minä sijoittaa tähän harrastukseen juuri sen verran kun varaa on, mielellään itekkin ostaisin aina sen parhaan mahdollisen tuotteen ja mielellään asiantuntevasta palvelevasta alan erikoisliikkeestä.
Itse tiedän ainakin kaksi tapausta, joissa halpis tuotteista on oikeasti ollut ongelmaa:
- Nokian sisäradalla ei toimi halpisradiot. Niissä halvoissa 2.4GHz radioissa on niin paljon radiohäiriötä, ettei ajamisesta tule mitään. Tällöin on asiallista varoittaa uutta harrastajaa, ettei osta sellaista. Halvimmat merkkiradiot lähtevät 80-100€ hinnalla.
- Jotkut erittäin halvat noparit ovat palaneet radalla sellaista vauhtia, että niistä tulee todella kalliita todella nopeasti. Halvin FTT laillinen nopari maksaa 50€, joten tässä kohtaa laatukaan ei ole kauhean kallista.
Toki monissa muissa tilanteissa taas kannattaa ostaa halvinta, mitä saa. Ne radiotkin on kotipihassa ihan ok.
Lainaus käyttäjältä: SchTS - 09.04.13 - klo: 13.26Lainaus käyttäjältä: Temmu - 09.04.13 - klo: 12.54
Onkos kellään kokemusta noista louisen renkaista savella, lähinnä lavangossa, kulutuskestävyyden ja pidon sekä hinnan järkevä suhde haussa tuuppi corriin. Eikös duratrax ole sama rengas?
Kulutusta ei voi määritellä kun muuttujia on liikaa esim. radan pinta.
Lainaus käyttäjältä: Gerri - 22.04.12 - klo: 22.18
Joo, hyvä päivä oli åby:n alueella rällätä. Autoja oli mukavasti paikalla, pari bajaa, pari slashia, savage flux, stampede ja e-revo. Neljä autoa hajosi ensimmäisen viiden minuutin aikana, mutta onneksi yhtä lukuunottamatta kaikki saatiin takaisin radalle. Ei muuta kuin mahdollisimman pian uusiksi.