Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - emil partanen

#1
Lainaus käyttäjältä: Micco - 01.07.12 - klo: 19.33
Joko on löytyi vika siihen miksi kone ei käynnistynyt?

Säädöt oli vain yksinkertaisesti ihan päin tervettä. nyt rokkaa hyvin ja nurtsi on rullalla :laugh: :azn:
#2
Kiitos. Laitetaan tilaukseen niin pääsee ajelemaan. Laakerisysteemi sopinee tuosta vanhasta osasta? Vielä pitää metsästää jostakin 19 ja 48 piikkiset rattaat kun ovat päässeet nekin hieman kulahtamaan.
#3
Tälläiset pitäisi saada ensi perjantaiksi. Oliskos ideaa tilauspaikasta? :tongue:


http://smartechrcparts.com/index.php?_a=viewProd&productId=670
#4
Lainaus käyttäjältä: Micco - 24.06.12 - klo: 20.57
Kannattaa harkita metallisilla sisuskuluilla olevaa käynnistintä, ei sekään toki ikuinen ole mutta hiukan kestävmpi kuitenkin kuin muovisilla osilla oleva.


mistäs tälläisen voi hankkia???
#5
palataanpas asiaan kunhan saan tuon vetokäynnistimen jostakin tilattua. :grin:
#6
pääkaupunkiseudulla auto majailee.
#7
Lainaus käyttäjältä: TOMMI - 23.06.12 - klo: 15.35
Mahdollisuuksia on monia, kun ei käynnisty.

-männänrengas jumiutunut mäntään=ei puristuksia kunnolla. Itselle kävi näin, sammui vain kesken ajon
-kaasarin kalvo(t)sökönä, ei nosta bensaa.Kokeile antaa bensaa suoraan kurkkuun.
-kaasarissa roska
-vuoto  kampikammiossa/pytyssä

Tässä muutama vikakohde. Kokeile myös tätä, jos et ole vielä tehnyt:molemmat ruuvit kaasarissa täysin kiinni ja käynnistä.

luitko ketjun alusta asti??? auto siis toimi ennen kuin tankkasin tankin  tyhjettyä pienkonebensaa joten tuskin nyt sentään kalvot p*skana saati männänrengas. Bensaa annettiin myöskin suoraan kurkkuun. ei myöskään käynnistynyt ruuvit kiinni eikä liiemmin missään muussakaan asennossa. projekti jatkuu vetokäynnistimen etsinnällä ja sitten palaillaan säätöpoliittisiin asioihin. vapaaehtoisia säätäjiä kaljapalkalla?? :tongue: :laugh:
#8
pakoputken tyhjensin bensasta näin ensi alkuun ja nyt alkaa jo vetokäynnistinkin temppuilemaan. ei tästä taida tulla yhtään mitään muuta kuin sanomista :grin: pitänee luovuttaa ja etsiä joku osaava henkilö säätämään auto ajokuntoon.
#9
Lainaus käyttäjältä: samimake - 23.06.12 - klo: 13.46
Jos se motulin öljy ei sovikkaan näin pieniin koneisiin. Mitä motulia se tarkemmin on? Kokeile pelkällä pienkone bensalla, sillä ainakin omat vehkeet on pelannu.

motul 710 on tuo öljy.
#10
Lainaus käyttäjältä: BeAsT - 23.06.12 - klo: 13.28
Liian öljyinen bensa aiheuttaa tulpan kastumista hetkessä jolloin tulppa antaa kipinää jos se on sylinterin kanssa heikossa kosketyksessa mutta kun tulppaa painaa lujempaa sylinteriä kohden kipinä katoaa.. jos kipinä on ja bensaa on niin auton  pitäisi edes luvata.


tyhjensin tankin ja tein uuden satsin 3.5 prossasta bensaa.ei inahdakkaan ja siihen en usko että minulla olisi 5 viallista tulppaa sillä jokainen antaa hyvän kipinän.ehkä mulla on paha karma näissä laitteissa kun nitrovehkeet ei koskaan toimineet ja ei tämä benntsiinihirmukaan oikein luottamusta herätä. tai sitten en vaan osaa :grin:
#11
sen verran vielä että moottori näyttäisi olevan 23 kuutioinen hpi.
#12
Lainaus käyttäjältä: ajv - 23.06.12 - klo: 12.57
No se on kyllä varma, että pienkonebensasta tuo käynistymättömyys ei johdu. Tulppa irti, tulpanreikä maata kohti ja muutaman kerran rykäisee käynnistinnarusta, niin ylimääräiset bensat valuvat pois. Kuiva tulppa kiinni ja avot!


ei apua tästäkään. ei edes lupaa.viidellä eri tulpalla kokeiltu+noilla säädöillä mitä mainittu.melkosen ihmeellistä että auto toimi moitteetta torstaina noin 25 minuutin ajon kunnes bensa loppui.sitten pienkonebensat sisään ja ongelmat alkoivat ja tuntuvat jatkuvan kunnes linkoan tuon koko aparaatin komeassa kaaressa naapurin saunan katolle.että osaakin pieni asia vituttaa :angry:ajoon laitteen kuitenkin ostin.
#13
vaihdoin 98 bensat tankkiin ja motulia perään.auto ei inahdakkaan tässä ketjussa mainituilla säädöillä ja bensaa roiskuu pakoputkesta asti ja tulppa kastuu koko ajan.on kyllä melkoinn hermojen koettelemus. että pitikin mennä änkeemään jotakin pienkone litkuja tankkiin kun auto toimi kuitenkin hyvin ennen sitä. :angry: :cry:
#14
Zibunaa tulee ja kaikki muukin on kunnosa mutta auto ei vaan starttaa.äpitänee pysyä moottoripyörissä.  Aljaa jo vituttamaan nämä säädöt joiden piti poistua nitroautojen myötä
#15
Lainaus käyttäjältä: BeAsT - 21.06.12 - klo: 20.28
Vaihda tulppa

Kokeiltu kolmella eri tulpalla.mitenkäs tässä mallissa on ryyppy päällä?
#16
Kylläpäs iski vitutus päälle. Ajoin pienen lenkin autolla,pienkone bensat sisään motulin kera ja laite ei enää edes lupaa. Näinkö nämäkin on kyoshon kaltaisia paskoja :evil: säätöjä löytyy l ja h sekä isompi ruuvi mutta mitä pitäisi säätää ja mihin suuntaan??? Hermo alkaa olemaan loppu.
#17
Mikäli asia on näin niin pitääkin alkaa katselemaan fg mallien renkaita vanteineen netin syövereistä. Hyvistä (lue halvoista) ostopaikoista saa laittaa linkkejä.
#18


Oma autoni on smartech big foot ja siihen olisi renkaat hakusessa ja tuo kuplan kori. Toki muitakin osavinkkejä merkkien välillä otetaan mielellään vastaan.
#19
olen kuullut että smartech ja fg autojen osat (mun muassa vanteet) olisivat melko pitkälle yhteen sopivia joten tiedustelisinkin huhun paikkaansa pitävyyttä? hakusessa smartech monsteriin kuplan koppa ja renkaat vanteineen ja kuten viestimääräkin paljastaa olen täysi noviisi tässä leikkiautojen maailmassa :azn: