Kokeile nahkaa. Epoxilla spurriin kiinni. Toimii varmasti ja kitkaa voi säätää esim silikonilla.
Viskaa privaviestillä tuosta klingersilistä...
Viskaa privaviestillä tuosta klingersilistä...
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: Pro-coarseRc - 13.06.14 - klo: 09.42
Vaimo tuumii vaan että osta jos lystäät, oma on harrastuksesi.
Lainaus käyttäjältä: Zeipii - 05.07.13 - klo: 17.55
Hienoa että tämäkin keskustelu herännyt. Itsellä on TX malli ja tyytyväinen olen muuten autoon mutta slipperin akselit ei kestä yhtää ensiksi vääntyy ja sitten menee poikki tämän vuoden puolella jo varmaan kuudes akseli menossa... pitäisi melkein yksi akseli viedä jollekkin hyvälle metalli osaajalle ja sanoa että tekee kunnon tavarasta josko sitten saisi kestämään.
Lainaus käyttäjältä: KimmoHop - 04.07.13 - klo: 22.32
Innostuin shimmaamaan tasauspyörästöt niinkuin on neuvottu. Levitin lautaspyörän vaseliinin takaisin hammaspinnoille, sprayvaseliini voisi sitkeämpänä olla parempaa ja samalla aineella voisi tiivistää diffikotelon saumat. Molemmissa päissä lautaspyörässä oli ruostetta, varmaankin tehtaan perujaSamalla vaihdoin sekä diffien että pyörien laakerit puhtaisiin pl. etupyörien sisemmät, kun en viitsinyt ruuvata ohjauspalikoita irti. Shimmasin pyörän laakerit edestä (8x10mm shimmi laakerin taakse), takaa ei tarvinnut. Jotain pölysuojausta pitäisi laakereille keksiä, tai ahkerasti vaihtaa pestyt ja öljytyt laakerit. Takapään diffi on vähän karkean tuntuinen, pitänee vaihtaa joskus ja avata nykyinen tutkimuksia varten. Oli aika tiukassa ruuvit, olisin muuten avannut jo nyt.