Räikkä, sopivan kokoinen hylsy ja voimaa.
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: tomppa82 - 03.02.15 - klo: 16.07Lainaus käyttäjältä: Miksu L - 02.02.15 - klo: 18.37Lainaus käyttäjältä: JiiVee - 01.02.15 - klo: 19.31Kyllä sen tunnustelemalla tuntee kun akku alkaa pullistumaan ja silmälläkin sen huomaa.
Poksahtaako kuoren puolikkaat irti toisistaan, vai mitä tapahtuu?
Voiko todeta tunnustelemalla akkua, ennen kuin näkyy selkeästi?
Väittäisimpä kyllä, että käsillä voi huomata pienen pullistuman selvästi ennen kuin silmällä näkee. Ainakin HardCasesta. Ainakaan jos ei ole pullistomatonta verrokiksi. Itsellä tuossa muutama samaan aikaan ostettu ja aikalailla saman verran käytetty Hardcase-Genssi, joista yhdestä kädessä tuntee, että alkanut pullistuun jostain kumman syystä, ei tosin yhtään enempää rasitettu, kuin muitakaan yksilöitä. Silmällä oikeen tarkkaan katsomalla just näkeekin, kun on pullistumaton verrokki toisessa kädessä. Mutta ilman verrokkia ei varmasti huomaa silmällä.
Lainaus käyttäjältä: Tonol - 03.04.13 - klo: 00.15
Juu elikkäis olis tarkotus alottaa bensa projekti ja näillä näkymin olis tarkotus koittaa väkertää tollasen 50cc minimoton moottorin ympärille sitten neljä pyörää. Kuitenki uus minimoton moottori maksaa vain 120e http://www.menopelimarket.fi/Moottori-50cc-minicrossi...
Aika suureltahan toi vaikuttaa, mutta voihan autostakin tehdä suuren :)
Sellanen vaan askarruttaa, kun tuolla laitteella painoa tulee olemaan niin onko painavissa autoissa normaalisti käytetty ihan normaalia servo ohjausta? Vai onko joku toinen kikka ohjaukseen? Tarkotan lähinnä 1/5 bensa autoja joilla on painoa...