Stilolla erittäin komea kori omaan silmään. Pisteet tältä suunnalta!

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: Maxxi - 09.02.13 - klo: 12.18Lainaus käyttäjältä: BluePower - 09.02.13 - klo: 12.10Minä ottaisin ehkä mielummin 7.5t mootorin tai jopa 6.5t moottorin jos lämmöt vaan pysyy kurissa. Durangossa 6.5t pysyy kylmänä, mutta assosta en tiedä. Käytännössä mitä pienempi t luku sen nopeempi, mutta lämpiää enemmän.
Tässä vielä minun paketti, yli 40 minuutin raatamisen jälkeen.
RCM hoitaa liitin-työt, deans-liittimet tarkoitus laittaa moottorin ja noparin välille., empä ole sitten ihan varma minkälaiset nuo on, mutta kokeillaan. Saa antaa neuvoja vielä liittimiä koskien, ja muitakin asioita koskien. Mitään ei ole vielä lyöty lukkoon.
Moottorina + nopeudensäädin combona toimii tämä:
http://www.rcm.fi/speed-passion-reventon-pro-esc-grey-v3-0-7-5r-combo-3338.html
Radio: http://www.rcm.fi/futaba-3pl-2-4ghz.html
Servo: http://www.racingfactory.fi/tuotteet/SERVOT-JA-TARVIKKEET-Servot/Savox-SC-1258TG-12kg008-Digital-Servo-107538
Lipo: http://www.rcm.fi/thunder-power-lipo-5400mah-2s-7-4v-35c-70c.html
Sitten varaosia otin jonkun verran.
Pinjonin ja maalitkin muistin.
Tarkoitat varmaan akun ja noparin väliin? Nparin ja moottorin väliin deans ei sovi...
Deans on ihan ok liitin. Paras on mielestäni EC5 mutta kyllä deanskin on ihan ok.
Vinkki: Kolvaaminen on tärkää tässä harrastuksessa ja kannattaa opetella itse kolvaamaanPaikalliselta kerholta tai Youtubesta löytyy lisätietoja miten tehdään hyvä kolvaus.