http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__76294__H_King_34_Desert_Fox_34_ARR_1_10_4WD_RC_Desert_Racer.html
Tommonen tuli tilattua ihan pätevä vehje...no Hking laatua vai sittenkinkö jo alkuperäistä laatua. Väljyyttä vähän siellä sun täällä mutta ei vielä ainakaan ole haitannut.
Varaosiksi käy FTX vantage, VRX racing, hkingin Quanum Vandalin tietyt osat ja esim. tekniksmagasinetistä sword monsterin jotkin osat. Varmaan on vielä muitakin mutta tässä ainakin osa.
Törmäyksesta toiselta puolelta meni edestä a-varsien pidikkeet(laatikon edestä ja takaa) ja mitä olen ulkomaisilta foorumeilta lukenut niin taitaa olla heikohko kohta autossa. Samalla putsasin voimansiirrosta olemassa olevat töhnät ja laitoin öljyt ja Hudyn graphite greasea. Tiivisteen väliin joutuu laittaa, jotta öljyt pysyy sisässä käytin LRP S10 blastin valikoimista kun semmoinen sattui olemaan ylimääräinen. Kiristin vähän takajousien esikiristystä se omasta mielestä vähän rauhoitti perää, mitään muuta tähän hätään en ole tehnyt, jossain vaiheessa pitäisi avata perä ja tehdä samat asiat kun eteenkin.
Tommonen tuli tilattua ihan pätevä vehje...no Hking laatua vai sittenkinkö jo alkuperäistä laatua. Väljyyttä vähän siellä sun täällä mutta ei vielä ainakaan ole haitannut.
Varaosiksi käy FTX vantage, VRX racing, hkingin Quanum Vandalin tietyt osat ja esim. tekniksmagasinetistä sword monsterin jotkin osat. Varmaan on vielä muitakin mutta tässä ainakin osa.
Törmäyksesta toiselta puolelta meni edestä a-varsien pidikkeet(laatikon edestä ja takaa) ja mitä olen ulkomaisilta foorumeilta lukenut niin taitaa olla heikohko kohta autossa. Samalla putsasin voimansiirrosta olemassa olevat töhnät ja laitoin öljyt ja Hudyn graphite greasea. Tiivisteen väliin joutuu laittaa, jotta öljyt pysyy sisässä käytin LRP S10 blastin valikoimista kun semmoinen sattui olemaan ylimääräinen. Kiristin vähän takajousien esikiristystä se omasta mielestä vähän rauhoitti perää, mitään muuta tähän hätään en ole tehnyt, jossain vaiheessa pitäisi avata perä ja tehdä samat asiat kun eteenkin.