Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Stede

#1
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
31.03.13 - klo: 15.14
Slashiä olen havittelemassa ja kun kahlasin keskustelut läpi tuli sellainen mieleen että olisiko järkeä asentaa autoon undertray estämään kivien pääsy alapuolelta auton arkoihin paikkoihin ja ohjausservon suojaamiseksi (saaneeko niin tiiviisti?) ja yläpuolen kivien pääsyn estämään suojapussin. http://www.outerwearsracing.com/proddetail.asp?prod=202601

Onko kukaan verrannut onko moottorin lämpiämisellä eroa jos käytetään overtraytä tai suojapussia?

Toinen vaihtoehto on sitten laittaa "täsmäkorjaukset" silikonilla jne. kuten moni näkyy tähän astikkin tehneen.

Meinasin laittaa autoon isommat renkaat lumella ajeluun talven ajaksi.

Onko muilla merkeillä samanlaista veden"kestävää" autoa jossa olisi suunilleen samat ominaisuudet ja sillä voisi ajella sisä- ja ulkoradalla sekä maastossa muutenkin. Team Associated Prolite 4x4 olisi yksi vaihtoehto mutta ei taida vedenkesto olla yhtä "hyvä" kuin Slashissä eikä käyttökokemuksia paljon ole saatavilla.
#2
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
03.02.13 - klo: 11.56
Ei paha idea tuo erkkarikin :grin:

Toinen asia. Olen huomannut että kun auton Lipoakulla ajaa niin pitkälle että lipo cutoff katkaisee menon niin virtaa ei autosta saa enää pois virtanapista, vaan akut pitää irroittaa kun autossa on virrat päällä. Liekkö yleistä ja onko tästä mitään haittaa.
#3
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
24.01.13 - klo: 21.34
Kyllä ne minullekkin vielä Traxxakselta lähettelivät postia että aika normaalilta diffin heiluminen kuulostaa. Pitää seurata tilannetta ja laittaa kuumaliimaa diffin ja rungon väliin jos siltä tuntuu.
#4
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
16.01.13 - klo: 22.04
Kiitoksia McJones!

Ennen ohjeiden lukemista ehdin purkaa ja kasata takadiffin. Yllättävän hyvin onnistui. Purkamisen johtopäätös oli sellainen kuin aavistelinkin, eli autossa ei ole mitään vikaa, diffi vain on väljä koloonsa ja sen takia heiluu. Jos alkaa käytössä haittaamaan niin pitää heittää jotain täyteainetta koteloon niin asettuu.
#5
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
16.01.13 - klo: 00.45
Jälleen uusi Summittilainen ilmottautuu. Juuri äsken aukaisin paketin ja tarkistelin autoa sisätiloissa tarkemmin. Takatasauspyörästön lukkoa päälle laittaessani huomasin että takavetoakselit liikkuu kun lukon laittaa päälle. Kun vielä tarkemmin katselin ja heiluttelin vetoakselista tasauspyörästöä niin se näkyy liikkuvan rungon sisässä. Eteen ja taakse ja eniten korkeussuunnassa. Jos vetoakselista heiluttaa niin vetoakseli liikkuu pari milliä liikkuu korkeussuunnassa. Myös etupään tasauspyörästö liikkuu, mutta ei niin paljoa kuin takapäässä. Onko kenellekkään muulle tullut vastaavaa vastaan, vai onko normaalia? Miten tasauspyörästö pitäisi olla kiinni rungossa? Soittelin tuossa jo Traxxaksellekkin ja sieltä sanoivat että ei ole normaalia ja pistä osiin ja soita sitten. Ei millään huvittaisi, mutta pakko kai se on jos muu ei auta.