Slashiä olen havittelemassa ja kun kahlasin keskustelut läpi tuli sellainen mieleen että olisiko järkeä asentaa autoon undertray estämään kivien pääsy alapuolelta auton arkoihin paikkoihin ja ohjausservon suojaamiseksi (saaneeko niin tiiviisti?) ja yläpuolen kivien pääsyn estämään suojapussin. http://www.outerwearsracing.com/proddetail.asp?prod=202601
Onko kukaan verrannut onko moottorin lämpiämisellä eroa jos käytetään overtraytä tai suojapussia?
Toinen vaihtoehto on sitten laittaa "täsmäkorjaukset" silikonilla jne. kuten moni näkyy tähän astikkin tehneen.
Meinasin laittaa autoon isommat renkaat lumella ajeluun talven ajaksi.
Onko muilla merkeillä samanlaista veden"kestävää" autoa jossa olisi suunilleen samat ominaisuudet ja sillä voisi ajella sisä- ja ulkoradalla sekä maastossa muutenkin. Team Associated Prolite 4x4 olisi yksi vaihtoehto mutta ei taida vedenkesto olla yhtä "hyvä" kuin Slashissä eikä käyttökokemuksia paljon ole saatavilla.
Onko kukaan verrannut onko moottorin lämpiämisellä eroa jos käytetään overtraytä tai suojapussia?
Toinen vaihtoehto on sitten laittaa "täsmäkorjaukset" silikonilla jne. kuten moni näkyy tähän astikkin tehneen.
Meinasin laittaa autoon isommat renkaat lumella ajeluun talven ajaksi.
Onko muilla merkeillä samanlaista veden"kestävää" autoa jossa olisi suunilleen samat ominaisuudet ja sillä voisi ajella sisä- ja ulkoradalla sekä maastossa muutenkin. Team Associated Prolite 4x4 olisi yksi vaihtoehto mutta ei taida vedenkesto olla yhtä "hyvä" kuin Slashissä eikä käyttökokemuksia paljon ole saatavilla.