En tiedä kuuluisiko tämä tänne topiciin, mutta kuiten onko Kyosho DRX VE Demon hyvä auto? Onko kellään minkäänlaisia kokemuksia kyseisestä autosta?
Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: goos - 26.01.13 - klo: 15.55Lähinnä driftaukseen olisi tulossa.Lainaus käyttäjältä: RC-Freak - 26.01.13 - klo: 15.49eipä oikeen mikään radalle, mut jos drifti autoa haet niin sithän riittää jo valinnanvaraa. Mihin käyttöön auto on tulossa?
Mikä RTR Touring auto olisi hyvä?
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 08.12.12 - klo: 06.29Itselläni on tällä hetkellä vielä Lazer, joka on kyllä mielestäni hyvä ja helppo ajettava, mutta se on täysin totta että niissä ei oikein osat kestä. Ja olen itsekin muuten miettinyt DRX seuraavaksi autoksi. En vain osaa päättää, että sähkö vai polttisversio...
jep.Slash on monien mielestä hyvä auto ja varmasti kestävä.itsellläni kyosho on palvellut hyvin osia saa läheltä jos hajoaa mutta lazerissani hajosi 2kk aikana yli kymmenestä paikasta osia sitä älä osta! :cheesy:drx on minun mielestä hyvä vaihtoehto mutta se nyt ei liity mitenkään tähän..
Lainaus käyttäjältä: FMF - 20.01.13 - klo: 13.54Saa maksaa korkeintaan 550e.Lainaus käyttäjältä: RC-Freak - 20.01.13 - klo: 13.52Ei mikään, jos halpaa RTR-autoa havittelet.
Mikä olisi paras Kyosho-merkkinen polttisauto aloittelijalle?
Mitähän teen nyt väärin ton kytkinkellon kanssa kun laakerit ei taho kestää? Kasasin juuri kuvan mukaisesti. Ainoastaan tuon kellon ulkopuolella olevan simmin jätin pois, koska muutoin välystä ei olisi ollut lainkaan. Mistä muusta laakereiden hajoaminen johtuu? Kone asennettu vinoon? Kytkinkellon ja päärattaan välys väärä? Kyllähän nuo tietysti joskus aina hajoaa, mutta ensimmäiset laakerit kesti melkein kaksi gallonaa, nämä uudet tykkäs kyttyrää jo parin tankillisen jälkeen.
Paperikikka on ei oikein toimi tuon kellon ja päärattaan välyksen säätämisessä. Itsellä ainakin kyseistä menetelmää käytettäessä välys jää aivan liian pieneksi eikä auto tahdo sen jälkeen rullata enää ollenkaan.
Laakeri oli muutaman tankillisen jälkeen tämän näköinen: