Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - tiger22

#1
Radiolaitteet / Vs: 2 nopeudensäädintä
15.07.19 - klo: 09.32
Kiitoksia tiedosta ,,,täytyy testata kunhan saan uuden säätimen tuhoutuneen tilalle
#2
Radiolaitteet / 2 nopeudensäädintä
01.07.19 - klo: 23.57
Olis tarve saada 2 nopeudensäädintä samaan vastariin ,,,molemmille säätimille oma virtalähde ,,vastari saa virtansa toisesta säätimen akusta ,,mutta miten jatkuu,,,menee oikosulkuun ,,, olen pari kertaa saanut toimimaan ,,, mutta miten se kytketään oikeaoppisesti jotta oikosulkuriski jää pois ,,tulis panssarivaunun tornin kääntöön ja tykin korotukseen ,,,molemmissa 12v alennusvaihdemoottosit,,yksitellen toimii loistavasti ,,, mutta yhdessä ???
#3
Osaisko joku radiovelho opastaa onko mahdollista saada pelittämään kyseinen radiolähetin käyttämään kahta vastaanotinta. Siis yhtä aikaa.
#4
Toki mielelläni sellaisen ohjelman haluaisin , kun tietäs mitä etsiä ja mistä. Olen nimittäin alottelija tässä hommassa, jote minulle asiat eivät ole itsestäänselvyyksiä. Jos sais enemmän apuja
#5
Ostin kyseisen lähetin/vastaanotin paketin ja nyt olen ymmällään mitä se sisältää. 6 kanavaa toimii normaalisti servoilla tai nopeudensäätimillä. Mutta vastari on 10 kanavainen ja lähettimessä on 4 vipukytkinta. Mitä nillä vipukytkimillä voi ohjata ? Minulla on 1/4 skaalan panssarivaunu ( yli 400 kiloa )  valmistumassa ja pitäs saada eri toiminnat käyttöön. Löytyskö täältä jotakuta joka voisi toimia minulle mentorina näissä radioasioissa : olis paljon haasteita ja kysyttävää
#6
Sähköautot / Vs: RC panssarivaunut
14.02.13 - klo: 23.21
moro kaikki panssarityypit,,,olis vähän ongelmia vaunun radiovehkeitten kanssa,, pitäs saada noin 450 kiloa paínava vaunu hallitusti liikkeelle. King Tiger 1:4 täys metalli versio,, hydrauliikan ajomottorit ja planettavaihteistot on asunnetteu ja koeajettu ulkopuolisells koneikolla,hyvin toimii,,, mutta litrat ei riitä 4 litran pumpussa / 1400 rpm,,kaksikaraventtilillä,,mutta nyt suunnitelma on asentaa kaksoispumppu, ( molemmissa sama tuotto) sekä kaksi ykskaravapaavirtaus lohkoa,,joten virtauksen jako-ongelma pitäs olla halussa, molemmat ajopiirit toimii omina yksikköinä ,,kaksikaralohkossa on ongelma se että painepuolen ensimmäinen kara ottaa mitä tarvii ,, ja kakkoselle jää mitä jää,, joten ajo suoraan voi olla vaikeaa, ja on ,, testattu .. mutta nyt on ongelman nimi radio-ohjaus ,,testivehkeet on pöydällä ,, mutta servot käy köykäseksi ,,, hennot , voimattomat ,,,vain 2,7 kg vetovoimaa ,,,sais tämän homman pelittämään,,,, niin vois lähettää vaunun saksaan moottoriasennukseen,,, heh heh ,, V 12 mäntämoottori ,, toimiva ,,, artus motor,, swen oli viime keväänä täällä ja meidän suunnitelma etenee hyvässä aikataulussa,,, yksi päivä on ensi esittely,,, ja sitten ,,, heh heh ,on oikeat savut ja äänet ja telojen lotina ja kitinä,,, nurrutusterästelat yht paino alla 106 kiloa plus lisäpanssarit,, jatketaan rupattelua ,,,täytyy mennä maate,ps ,, jos täällä on hydrauliukkoja ottakaa kantaa,, miltä kuulostaa ,, pelittääkö ?