Puolitoista vuotta ollut nuo TRX alumiiniset C-Palat eikä ole ollut onkelmia vielä vaikka kovaa iskua onkin saanut osakseen.

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: vms - 06.07.14 - klo: 10.37
Takana heksa pyörähti sileäksi sisäpuolelta. Aiemmin olen nähnyt vain ulkopuolelta pyöristyneitä versioita. Täytynee tilata alumiiniversiot.
Lainaus käyttäjältä: vms - 06.05.14 - klo: 14.07
Slashin vakiosähköjen kanssa käytin 3s akkuja. Uuden kombon osalta minulla ei periaatteessa ole kennorajoitteita, mutta oletan että 2s ei ole kovin soveltuva bashaukseen. Olen suosinut 5000mah kapasiteettia 3s akuissa, niillä ajelee hyvän tovin eikä usein ole ollut tarpeen vaihtaa kesken ajelusession.
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 23.04.14 - klo: 22.00
Sitä on liikkeellä. Palaneita nopareita siis. Meillä oli suttausautossa Hobbywing EzRun 60A mikä on auttamattomasti alimitoitettu nelkkuSC:hen. Lämpösuoja katkaisi menon kesken kaiken niin otin sen pois päältä ja talvella pelitti yllättävän hyvin. Keväällä kun oli jo 15 lämpöä niin johan kosahti. Isompaa noparia pykälään ja taas jatkuu ajot. Toi poltettu oli jo pari vuotta tuupissa rääkätty ja samanlaisia saa alta kahdella kympillä niin menetys ei ollut suuri. Mutta töihin joutui.
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 20.04.14 - klo: 22.48Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 10.04.14 - klo: 21.34
Toinen modaus mitä pitäisi kokeilla on kääntää takaa tukivarret eri puolille niin, että iskareiden kiinnityspisteet tulee tukivarren takapuolelle. Silloin saisi helposti tehtyä tukivarsien etupuolelle suojat kiveniskemiä varten. Iskarien yläpään kiinnitykseen tarvitsee ehkä pidemmät ruuvit ja holkit, voi olla että sopivat ilmankin. Vakaajaa pitää modata rankemmin mutta kai sekin on tehtävissä. Auraus ei näyttäisi muuttuvan.
Kokeilin kääntää tukivarret toisin päin ja se olisi ollut tehtävissä. Iskarin yläpään kiinnitykseen olisi pitänyt askarrella uutta osaa mutta muuten ei olisi ollut mitään ihmeellistä. Vakaaja olisi pitänyt vääntää...
Menin sitten helposta kohdasta ja laitoin tukivarret oikein päin. Askartelin ohuesta, olisko millisestä, polycarbonaatista kurasuojat kasiautojen malliin. Nyt jää iskarin ja vakaajan ruuvitkin suojaan. Helppo homma, suora levy kahdella ruuvilla tukivarteen kiinni. Kuvia tulee ehkä sitten joskus kun homma on testattu ja lastentaudit poistettu...
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 17.04.14 - klo: 22.00
Tehoja nostamalla pääset tutustumaan lässykän voimansiirron saloihin. Ei kestä kunnolla edes 3s-akulla. Tehoja jos haluat kannattaa suosiolla vaihtaa runkoa johonkin 1/8 vekottimeen.
Lainaus käyttäjältä: mcly - 07.04.14 - klo: 13.23
Näin joutuisit tekemään kuitenkin jo melkein 4Snkin kanssa
Lainaus käyttäjältä: jon.lindgren - 07.04.14 - klo: 14.18
Tämä vekotin toimiin hyvin 2s:llä. 3s on kiva mutta kestävyys muodostuu ongelmaksi. Kannattaa katella patterikaseja jos haluaa isommpia tehoja.
Lainaus käyttäjältä: AO68B - 06.04.14 - klo: 10.03
Millaisia kuraläppiä olet askarrellut? Olisiko kuva mahdollista saada?