Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - Lekenda

#1
http://www.huutokuva.net/p4JL.jpg

Mun kössiläiset:

vasemmalla inferno neo racespec, med os .21 sekä novarossin pilli
oikealla dbx 3.0 *xD* med kössin ke25 mosa sekä novarossin pilli

Tollaset pikku kössiviritykset polttokäyttösinä, jossain jemmassa yks yokomo bd7, kuvaa myöhemmin...

Edit: en saanu kuvaa näkymään tässä suoraan :/ (käsi ku näköjään...)
#2
Toisesta vessasta kyrvähti vastari, kosteuden takia...
Toinen joutuu tarkempaan syyniin tänään kun sammui epämääräisen märissä olosuhteissa upottuaan 12cm syvään lätäkköön :/
Toivottavasti ei kone hörpännyt kauheasti vettä...
#3
Eilen oli pieni kasailupäivä...
Dbx;n koneesta oli tullu kiertokanki kyljestä joten:
-infernon konepukin modaus dbx:n runkoon
-ke25 koneen sovittelu/asennus dbx:ään
-novarossi 9901 asennus ja sovittelu

Kirsikkana tähän kakkuun päälle tuli os .21 kone infernoon johon;
-jvd nelilapakytkin
-t13 kello kokeiluun
-novarossi 9901 piippu...

Semmonen päivä!
#4
Pihakrossariin (dbx 2.0) materiaalit moottoripukin modaukseen, os .21 mosa, nova rossi putki x 2, starttilaatikko, antenniputkia ja kaikenmaailman askartelusälää...!
#5
Tervehdys, hetken aikaa nitroilla ajettua on alkanut kiinnostamaan 1/10 tourinki touhu, mahdollisesti TSM-10 luokkaakin kokeilemaan (hetken harjottelun jälkeen).

Alustaksi oon ajatellut Yokomo BD-7, mut tähän se tyssääkin sitten  :undecided:
Pitäs saada sellanen auto missä olis jonkun verran ajotuntumaa mutta ruutia kuitenkin riittävästi.

Minkälaista setuppia suosittelette? (Moottori + säädin + akku yhdistelmät) Mitä eroja on sersorless ja sensored settien käytöksessä?

Nyt on tullut pari iltaa lueskeltua textiä ja pää alkaa olemaan suhteellisen ontto ja tyhjä  :embarrassed:
Liikaa tietoa liian lyhyessä ajassa :P

Suhteellisen moni sanoo et sähköt on helppoja ja yksinkertasia :P Mulle taas nitrot on kotosampi vaihtoehto ollut tähän asti mut nyt kutittelee tosi kovasti sähkötuurinki...

Avittakaa kokeneemmat ja viisammat.

-Amatööri sähköjooseppi



#6
jees, lukkoon vaan!
Eiköhän toi ratakisko menny tonne korvien väliseen rakoon jo jotenkin  :afro:
#7
Tästä samasta vanhasta aiheesta.

Eikö DBX 2.0:lla ole mahdollisuutta osallistua M8-luokan kisoihin, esim. lisäämällä painoa, sekä jos moottori/pilli yms. ovat sääntöjen mukaiset?

Ja tarvittaessa vaikka 1/8 korilla?

Mittojensa puolestahan auto on ns. hybridi lähempänä 1/9 kokoluokkaa (jollaista ei ole olemassakaan).

AKK:n säännöissä:

Oleellisimmat auton tekniset säännöt:

- pituus max           730 mm
- leveys max           310 mm
- akseliväli              270-330 mm
- korkeus                250 mm (poislukien antenni)
- paino min 4wd      3200 g tankki tyhj. mitattuna yhdellä transponderilla
varustettuna
- renkaan halkaisija 109 – 120 mm
- renkaan leveys max 47 mm

DBX:

- Pituus                      475 mm
- Leveys                     300 mm
- Akseliväli             320 mm
- Korkeus                    154 mm
-Renkaan halkaisija  115 mm
- Renkaan leveys       45 mm
-Paino ajokunnossa  2365 g

Mikä siis estää ajamasta kyseisessä luokassa? Se että autoa myydään numeroiden 1/10 alla?

Tämä vain tyhmänä kysymyksenä aloittelevalta  :embarrassed: