Lainaus käyttäjältä: Sauli Lumikko - 01.05.24 - klo: 16.32Lainaus käyttäjältä: Arcticaz - 29.04.24 - klo: 17.14Jos et osaa päättää, ota takavetoinen. Etenkin, kun sellaisella olet ennenkin ajanut. Nelivedon hankinta kannattaa vain jos tietää haluavansa sellaisen. Pääset parhaiten takaisin vauhtiin 13.5T koneella ja sillä voi myös kisata S2-10-luokassa.
Aikoinaan ajellut takavetoista ja corri ollut nelivetoinen. Nytten en osaa päättää ilman apuja minkä sitä ottaisi. Ja entä moottori? Minkä tehoinen olisi semmoinen millä pärjää alussa ja pidemmällä aikavälillä.
Ja jos auto tulee ulos ja sisälle niin millä ihmeellä sitä osaa päättää ottaako setin mikä tehty ulko tai sisäkäyttöön? Ottaako vaan jomman kumman ja sitten vaan pelaa diffien kanssa. Kiitos ja anteeksi.
Ulko- ja sisäauton välillä (tarkoittaen luultavasti kovaa pitoa ja suht' tasaista alustaa vs. irtonaisempi ja röykkyisempi alusta?) on niin paljon eroa säädöissä ja osavalinnoissa, että kannattaa vakavasti harkita kahta autoa. Olen ite vaihtanut B74.2D:n asetukset B74.2:n mukaisiksi, enkä voi suositella samaa muille. Jos käyttö on selvästi kausittaista, voit siirtää sähköt sun muut autojen välillä.
Pidemmän päälle kahden auton taktiikka ei ole ainakaan paljoa kalliimpi ratkaisu, koska sitähän kuluttaa ja rikkoo osia vain yhdestä värkistä kerralla. Vähän kuten ostaisi kaksi kenkäparia vuoropäivin käytettäviksi: niiden käyttöikä on silloin kaksinkertainen.
Kyllä se tuuppari on se valinta. Taidan ostaa ulos ehkä uutena ja sisälle riittää käytetty kun meno siellä paljon rauhallisempaa. Katsellaan nelkkua sitten tulevaisuudessa jos alkaa polttelemaan.