Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

valikko

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit valikko

Viestit - NightHyper

#1
Vaimon avustuksella tällainen eetteriin

...ja taas lentää savea taivaalle.





#2
Vaimolle on budjettianomus laitettu 6 kennoon   :laugh:
#3




ILTOJA! On se vaan NIIIIIIN SIISTI! Huomenna toivon mukaan pääsisi kokeilemaan  :cool: Neljällä kennolla näin alkuun.
#4
Hommasin Inferno GT 2 ve nivelvetoakselit
#5
Kyosho / Vs: Kyosho ez-series sandmaster
13.04.13 - klo: 23.49
Ihan mukavan tuntuinen kokonaisuus. Ostin pojalleni 2-vuotis lahjaksi ja ainut huono puoli oli, ettei hänen pienet sormet ylety painamaan kaasua mut sisätiloissa ajetaan siten, että hän ohjaa ja itse hoidan kaasun.  Vielä ei ole päästy kunnolla testailemaan mut siitä se lähtee...
#6
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
13.04.13 - klo: 23.32
Madin sähkö ongelmat etenee tai paremminkin saadaan pysähtymään. Auto on ollut nyt viikon tehohoidossa kössilässä.
Akut menee takuuseen, nopari on vaihdettu uuteen, samaan kuin scorpionissa, elikkäst vesitiiviiseen. Moottoriksi laitetaan samaa sarjaa kuin alkuperäinen mutta pykälää suurempi.
Kaikki taitaa mennä takuun puolelta, mitä nyt erotuksen joutuu tietty maksamaan (otetaan huomioon et kalusto kaksi vuotta vanha) koska nyt paremmat sähköt kuin alkuperäiset.
Siitä, mikä on saanut kaiken tämän aikaan ei vielä oo tietoa mut kaikki jäljet viittaa alkuperäiseen moottoriin.
Itse olen tyytyväinen ja oottelen sikapitkiä keulituksia madin kanssa.
#7
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
01.04.13 - klo: 21.43
Kiitti vastauksista Madin ongelmiin!
Näin minäkin olettaisin noiden akkujen toimivan. Missä voisi olla vika kun nämä akut paisuvat kuin ilmapallo ja muutaman ajokerran jälkeen kuoret pettää saumasta. Akut on kyllä säilytetty täysinä.
Eilen pimeni auto muutaman minuutin ajon jälkeen ja nopari tai moottori petti. Ohjaus toimi edelleen ja noparin jäähdytin pyöri mutta moottori ei inahdakaan.
Hajua toki tuli, että jotain oli palanut. Voisiko siis nopeudensäädin (kerran jo vaihdettu) tai moottori pilata akut?
#8
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
31.03.13 - klo: 23.34
Heippanderi! Pari vuotta vanhasta Madista ja sen sähköistä ois kysymystä.
Autoon on vaihdettu takuuna nopeudensäädin ekana kesänä. Olen tykittänyt madiä orionin Carbonpro 6500 mAh 90C akuilla ja nyt taas loppui ajo muutaman minuutin ajon jälkeen. Nämä kyseiset akut eivät kestä vaan pullistuvat ihan hillittömästi ja muutamat niistä on vaihdettu takuuna uusiin.
Varsinainen kysymys siis kuuluukin et missä vika?
Voisiko tämäkin nopari olla viallinen vai voiko moottori (alkuperäinen) olla syyllinen? Olen täältä lukenut että kyseiset akut ovat oikeesti hyviä niin en voi ymmärtää mikä mättää? Akut on ladattu orionin omalla IQ 605 laturilla.